Ja denk dat dat wel lukt. Voelt ook beter dan te vroeg inleiden enzo. En wie weet gebeurt er een wonder en gaat het weer beter tegen die tijd
@djoyz Dat is wel fijn, als je wat kan opvangen! Lijkt me heel prettig om dt als bijvoeding te kunnen geven. Maar goed, wat niet is, is er niet (in mijn geval haha). @Annelies26 Ik duim voor je! En inderdaad, liever dat dan te vroeg inleiden. Ik ben ook wel blij dat ik met 38+6 (als er maandag uitval is) of anders met 39 weken waarschijnlijk ingeleid mag worden. Dus mooi op tijd. Maar sowieso lieten ze mij al niet echt over de 40 weken ivm de grootte baby. Dus dan maakt voor mij enkele daagjes eerder ook niet uit. Zag nu wel dat ik daardoor de mogelijkheid heb dat de kleine op 22-2 komt. Vind ik zelf een leuke datum! Maar ze mag uiteraard ook wel nu komen, als ze zich spontaan komt melden. Maar tot zover voel ik geen tekenen, hahahah! @Kippie13 Ik lees inderdaad vaker dat het soms vooraf gewoon niet lukt en dan achteraf gelukkig wel. Dus ik vertrouw daar dan ook op! Dankjewel voor het delen, is lief en is altijd fijn. Hoe is het met jou?
Net heerlijk getekend op de iPad om straks die tekening om te zetten in een cadeautje voor opa & oma/pake & beppe. Nu al Ja, het kan gewoon heel plots gebeuren inderdaad. Ben benieuwd!
Ik had donderdag mijn laatste werkdag, maar het was een lange en drukke dag dus savonds helemaal gesloopt. Maar wat heerlijk dat ik eindelijk verlof heb! Het voelt nu nog wel als weekend/vakantie, want ik ga maandag ook eerst nog ff een midweekje naar Center Parcs. Gisteren naar de negenmaandenbeurs geweest, natuurlijk weer veel te veel gelopen en vanmorgen de weekendboodschappen in huis gehaald. Ik geloof dat ik de rest van het weekend op de bank doorbreng ik ben kapot! Na het midweekje gaat mijn zoontje gelukkig nog wel gewoon naar het KDV en kan ik overdag heerlijk nog even mijn rust pakken. Ik kijk er nu al naar uit!
Dat je nog puf had voor de beurs, wilde ik schrijven maar je bent nog minder ver natuurlijk. Was de beurs wel leuk? En nu maar lekker bankhangen! Rust is inderdaad ook fijn!
Haha nou, ik had al een kapitaal uitgegeven aan de tickets dus vond het zonde om niet te gaan Het is vooral leuk om er een keer rond te lopen als je zelf zwanger bent. Ik heb zelf alles al in huis, dus ik denk dat die beurs vooral leuk is wanneer je nog veel nodig hebt, of nog aan het oriënteren op de grote aankopen.
Dan maar goed dat ik niet ging want hier hebben we alles al af haha! Zou dit inderdaad denk ik ook alleen gedaan hebben als ik zwanger zou zijn en niet erna ofzo.
Er liepen moeders rond met echttttt ieniemienie babytjes! Ik dacht echt: wat doe je hier in hemelsnaam in je kraamweek met je baby??
Neeeee toch?! Wij hebben eind maart een Contactdag van mijn syndroom waar we eigenlijk altijd naartoe gaan sinds twee/drie jaar. Dit jaar bewust niet opgegeven maar we zagen wel een workshop over kinderwens/zwangerschap. We hebben toen gezegd: laten we overleggen en aangeven dat we bijvoorbeeld tijdens die ene workshop wel ons verhaal willen delen (want hebben dus ook ervaring met IVF met PGT) zodat geïnteresseerden die daarvoor kiezen niet alleen het van de arts horen maar ook van een stel zelf. En dan is dat maar een uurtje. Wel met afstandje rijden erbij maar we hebben aangegeven, onder voorbehoud lijkt het ons leuk en nuttig. En dat werd heel leuk geaccepteerd. Dan is de kleine waarschijnlijk ook ‘sterk’ genoeg om zo’n uitje te kunnen doen even kort.
In jullie geval snap ik heel goed dat je zoiets zou willen doen, en ik denk dat het inderdaad ook alleen maar goed is om je ervaringen te delen met anderen!
Ouch. Hoe kun je als moeder zelf ook zo'n stuk lopen vraag ik me af. Ik moest echt opbouwen na mijn bevalling met hoe ver ik kon lopen/staan . Maar sommige vrouwen blijven denk ik gewoon heel fit, ook kort na de bevalling. Toch wel stiekem een beetje jaloers op haha
Denk dat dat prima kan hoor. Zo'n baby is vaak sterker dan wij denken (als er geen gekke complicaties zijn uiteraard). Ik ben na een een week of vier met baby en mijn moeder naar de kerstshow in Duiven geweest. Ik moest mijn huis echt uit en er werd in die tijd alweer een lockdown aangekondigd. Baby heeft heerlijk liggen slapen in de wagen de hele ochtend. Dus als jouw kindje idd volgende week geboren wordt en alles gaat goed met jou en haar denk ik dat je een heel leuk uitstapje kan hebben met haar. Fijn om je eigen ervaringen te delen idd. Zo anders voor stellen dan om het van een arts te horen.
Ik heb na mijn eerste bevalling (ná mijn verlof zelfs nog) heel lang in de ziektewet gezeten ivm bekkeninstabiliteit. Op het feit dat deze vrouwen zo makkelijk konden lopen was ik vooral verbaasd maar ook wel een beetje jaloers
Daarom hebben we ook aangegeven onder voorbehoud. Ik heb geen flauw idee hoe ik me straks ga voelen en hoe het met de kleine uk zal gaan. Dus dat komt goed. Het ligt gelukkig niet vast.
Jaaa denk dat ik dan inderdaad het heerlijk ga vinden om even weg te gaan, haha. En waarschijnlijk gaan we wel kijken of we in de buurt een hotelletje kunnen doen zodat we niet twee keer een wat langere afstand hoeven te rijden op 1 dag. En of de beeb nou slaapt op een hotelkamer of thuis, zal waarschijnlijk heel weinig uitmaken zolang ze maar bij ons is.
Met een kalme baby kan dag allemaal prima. Met een wat onrustige baby met krampjes denk ik dat je echt zelf geen enkele behoefte hebt om in een hotel te zitten met een huilende uk. En babys van een paar weken oud kunnen nu eenmaal best eens een onrustig dagje hebben met huil uurtjes.
En daarom staat er ook dat we onder voorbehoud gaan. Hotelletje boeken we dan ook pas last-minute als we daar de wens voor hebben.