Ah joh, niet jaloers op zijn hoor! Zelfs als je fit bent is het verstandig de eerste 6 weken na de bevalling rustig aan te doen en niet te grote wandelingen te maken. Natuurlijk zal een uitzondering dit kunnen en ook geen blijvende schade oplopen, maar voor je lichaam is het echt vele malen beter om alles extreem rustig op te bouwen als je over een aantal jaren ook minder kans wilt hebben op verzakkingen enzo.
@Soof1992 succes met wachten vandaag! Hopelijk is er een plekje vrij en kun je vandaag al terecht. Word je gebeld als dat het geval is?
Hier vandaag 40 weken! De datum waar je zo naar uitkijkt en dan gebeurt er: niets. Nu heb ik wel ervaring met overtijd gaan dus ik was hier ook wel op ingesteld
@Soof1992 gisteren toch al geprobeerd wat op te vangen. ‘S middags 2ml, ‘s avonds (na het douchen) 7ml. Vanmorgen weer 5ml. Gaat best oke geloof ik, volgens mij is dit best veel. Vanavond nog een keertje kijken/proberen. Eerst de afspraak maar eens afwachten.. ben echt wel nieuwsgierig..!
En toch kan ik mij voorstellen dat het toch even flink balen is als je dit termijn hebt gered en er nog geen enkel teken van een aankomende geboorte is. Sterkte nog, hopelijk mogen jullie snel babyknuffelen!
Valt wel mee, ben zelf uitgegaan van 41 weken dus alles ervoor is mooi meegenomen. Denk dat ik met 41 weken wel even baal, maar dan duurt het echt niet lang meer
@Soof1992 Je bent al een tijdje stil, ik hoop dat je de kleine inmiddels hebt mogen ontmoeten en het goed met jullie gaat!❤️
Lieve mensen zijn jullie. Ik had even geen puf. Maandag mochten we langs om een en ander te checken, was helaas geen plek vrij. Gisteren weer langs geweest en plek gekregen. Ballonnetje gehad maar die gaf extreme pijn dus die is na 3,5 uur eruit gehaald. Gisteren verder niks meer aan gedaan en gekozen voor slaapmedicatie. Ik heb verrukkelijk geslapen. Sinds vanmorgen aan de pilletjes elke twee uur. Na de derde dosis ben ik m’n slijmprop verloren en ik hang inmiddels aan de CTG omdat ik plots twee keer rugpijn kreeg onderin terwijl ik dat eigenlijk nooit heb ervaren. Het lijkt er in ieder geval op dat de pilletjes z’n werk doen. Hopelijk duurt het niet lang meer.
Hier werkten de pilletjes toen ook super goed (als in van pot dicht naar kind op de borst in nog geen 12 uur). Zou daar nu ook zo weer voor kiezen ipv ballon. Vond dat ook heel pijnlijk. Vaak neemt je lichaam het zelf over na de pilletjes, hopelijk bij jou ook!
Wat zuur zeg, kan mij voorstellen dat je even geen puf had! Het klinkt voor nu in ieder geval positief, ze zal niet lang meer op zich laten wachten! Heel veel succes met de aanstaande bevalling!
Hier net controle gehad. Ben nu 38+2. Baby ligt gelukkig nu echt ingedaald dus dat is fijn. Volgende week gaat ze kijken of ik al gestript kan worden. Zo niet, dan bespreken we dan hoe verder. Deze dagen gaan mentaal weer wat beter dus hopelijk houd ik het nog even vol.
@Krily jouw geduld wordt ook wel op de proef gesteld zo te zien. Ik hoop dat de kleine zich gauw aandient!