Ja behoorlijk, de laatste avonden ook steeds harde buiken, dus hij maakt het wel spannend. Maandag willen ze mij gaan strippen, hopelijk gaat dat helpen
Ik breek even in; ik hoop het ook @Soof1992 ik hoop dat alles oké is gegaan en dat jij en dochter het goed maken!
@Soof1992 ik hoop dat het ook goed gaat met jullie. Maar als je nog even geen zin hebt om wat te schrijven: neem vooral lekker de tijd
Een snelle update. Ik hoop snel weer echt mee te kunnen praten! Gistermiddag zijn wij papa en mama geworden van een heel lief meisje. Na vier hele pittige dagen met mislukt ballonnetje, extreme pijnen ook bij tabletjes etc en na een volledige ontsluiting zelf uitgeput zijn omdat ze na 20min persen geen steek verder kwam in het geboortekanaal en ik sowieso al belast ben met een energitische beperking om het zo even te zeggen, is er gekozen voor een keizersnede. Pittig alles bij elkaar, maar zo blij dat ze er is. Onvoorstelbaar dat ze 24u geleden nog in m’n buik zat.
Potverdikkie, je hebt er behoorlijk wat voor over moeten hebben de komende dagen. Begrijpelijk dat je op was! Gefeliciteerd met jullie meisje, fijn dat ze er is en hopelijk kunnen jullie samen van elkaar genieten!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter♥️ Jeetje wat heftig en wat zul je gesloopt zijn! Laat je goed verzorgen en doe het rustig aan. Denk aan jezelf!
Jeetje wat een uitputtingsslag moet dit geweest zijn. Fijn dat je meisje bij jullie is. Van harte gefeliciteerd ♡. Rust maar even goed uit! Sterkte!
Hier nog steeds niet bevallen. Gisteren wel gestript maar helaas. Deze baby blijft gewoon tot 42 weken zitten
Mijn dochter is de vorige keer op de valreep voor de inleiding geboren met 41 weken. Ik hoop ergens nog steeds dat deze wat eerder wil komen omdat ze de tweede is.. maar dit is jouw 3e en jij bent dus verder dan ooit . Vind het wel knap hoe je het volhoudt hoor!
Ja ik had hierdoor ook hoop dat hij eerder zou komen dan 41 weken maar helaas haha. Ik vind het nu wel makkelijker omdat het nu echt niet zolang meer gaat duren, maximaal een week. Hoop zo op spontaan nog.
Vandaag rommelt het wel echt meer en verlies steeds meer van mijn slijmprop, dus de vk en ik hebben goede hoop dat hij zichzelf vandaag/vannacht of morgen gaat melden.