Gezellig!! Je bent welkom hoor! wat leuk dat je nu een vierde krijgt. Mint gaat het worden toch? las ik mee in het namen topic hihi. Spannend dat je nu ook alweer richting het derde trimester gaat!
Leuk! Welkom. Toch wel bijzonder he, een meisje na 3 jongens. Al was nog een jongen ook geweldig geweest. Al geshopt voor de meid? Wat ik me zo kan voorstellen ha ha
Gezellig, @Nina Sanders ! Het rommelt sinds gisteravond heel erg hier. Vannacht paar x wakker geworden van buikpijn/(voor)weeen, voelde echt zo serieus dat ik eigenlijk dacht dat t begonnen was. Hopelijk zet het door vandaag!
@Nina Sanders welkom! @Leraje noooou hopelijk wakker geworden met weeën eindelijk? @bubblybaby Oh spannend, ik hoop met je mee dat het doorzet vandaag!
Dank allemaal. Ik heb dus nog helemaal niet geshopt voor de baby! kun je het je voorstellen? Bij M ging ik ook pas los tijdens verlof haha. Maar de tijd gaat ZO snel.. al heb ik wel wat dingetjes op mn lijstje staan hoor. Maar heel eerlijk, net zoals bij M, hebben we echt niks meer nodig. Alles hebben we al op wat kleding na. Wel even nieuwe flesspenen nog kopen en wat kleine dingetjes.. Spannend voor degenen die op het punt staan om te bevallen..
Hier prima dag. Weinig te melden. De proefkaart hebben we vandaag ontvangen, die is ZO mooi. Goedgekeurd door man dus die gaan we zeker bestellen. Het is een kaartje waar ook elementen in terug komen van de andere geboortekaartjes (die elementen komen net zoals de naam in koperfolie) en we laten 'm bedrukken op soft touch papier. Verder alles gewoon zijn gangetje. Ben vergeten de bekkenfysio te bellen, heel dom. Merk de laatste tijd wat meer klachten en nu ben ik er nog vroeg bij. Tijdens nr 1 en nr 3 niet gehad, bij nr 2 wel en toen hielp de bekkenfysio erg goed! Maandag maar doen, dan wil ik ook de 2e suikertest doen. Verder krijg ik rond 32 en 36 weken pas groeiecho's (ik vind dit echt heel laat - ik bedoel wat wil je dan nog doen). Die krijg ik omdat er een bloedvat mist in de navelstreng (normaal heb je 2 aders en een slagader, ik heb één ader en een slagader). Bij M had ik dit ook en toen een GUO gekregen. Nu gekozen voor groeiecho's, maar wel in de wetenschap dat ik die met 28 en 32 weken zou krijgen. Ik kreeg de vorige keer te horen dat ik die krijg met 32 en 36 weken (die combineren ze dan ook nog eens met de liggingsecho). Twijfel of ik er iets van moet zeggen, maargoed. Zal wel los lopen...
Hier controle gehad en alles was helemaal optimaal. Ctg heel goed en ruim vruchtwater. Ze zit gewoon nog te comfortabel haha. gynaecoloog vond ik heel vriendelijk en open en heel fijn meedenken. Ze adviseren wel inleiden met 42 weken maar op basis van deze scans zeker niet eerder. Als ik nog langer dan 42 weken wil afwachten, dan kunnen we elke dag op controle komen, dat vind ik ook een heel fijn idee. In principe hebben we nu ballon gepland voor dinsdag en dan inleiding voor woensdag, maar dat mag ik ook afzeggen en ipv dat een controle doen. Maar ik hoop natuurlijk dat ze voor die tijd vanzelf komt...
Wauw wat bijzonder zeg. Je klinkt er ook erg rustig onder. Fijn dat ze zo meedenken zeg. Het is nu dus echt aan jou / de kleine. Succes nog met de laatste loodjes.
Mijn verlof is begonnen!! Ofja officieel vakantie en dan verlof. Zoon heeft nog 2 weken school dus dan wil ik mijn grote dingen lijstje afwerken en daarna alleen nog maar bijhouden. Heerlijk genieten van de kindjes en het weer.
Nou ja ik ben wel echt klaar met het wachten hoor maar daar komt ze helaas niet sneller van. Voel me sinds het gesprek en de controle gister wel wat rustiger. Fijn om te zien dat het met haar gewoon goed gaat.
Ja dat is gewoon super geruststellend en dan is het makkelijker om los te laten he Herken dat. Ik ben natuurlijk nog maar 38+ weken zwanger, maar ik dit is nu wel mijn langste zwangerschap dus het *voelt* alsof ik overtijd ben, maar dat ben ik niet! En na de controle gisteren en het zien hoe goed ze het doet kan ik het ook gewoon loslaten misschien ga ik gewoon wel tot de 40+ weken deze keer en dat is gewoon helemaal prima, want ze vindt het gewoon fijn in mijn buikje. Ik voel nog wel een boel gerommel, maar dat kan natuurlijk weken aanhouden hehe.
Volgens mij herinner ik me van jou dat jij ook dikke buiken hebt! Ik daar ook altijd watermeloenen. zelfs nu al (ben maar 158 cm dus mijn romp is gewoon snel vol)
Hahaha ja ik draag echt gigaaaa, nu weer! Maar inderdaad, ik ben ook 159 cm en heb precies hetzelfde "probleem" . Kan alleen maar naar voren groeien die buik .
Ik ben 10 cm langer maar bij mij groeit ie ook alleen naar voren hoor Vind het wel mooi staan verder (Behalve nu want nu ben ik een walrus).
Mijn buik vandaag. Love it! Ga dit straks waarschijnlijk heel snel weer missen haha. Ben wel zó benieuwd wanneer ze komt!! Heb echt megaveel zin in de bevalling. ♡
Jep herkenbaar. Zulke buiken heb ik ook 3x gehad. En nu gaat dat weer zo zijn. Ik heb ook alle keren (nu ook weer, dat bleek tijdens de 20w echo) echt veel vruchtwater.