De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 8

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovieyou, 23 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja daar hoop ik ook echt op, dat als we wel ballonnetje en vliezen doorprikken doen dat mijn lijf het dan zelf oppakt. Of evt na een eerste dosis oxytocine. Op zich had de gyn me ook al wel beloofd dat ze dat heel goed in de gaten houden en inderdaad dus mogelijk is om snel weer van het infuus af te gaan etc :) dus daar hopen we dan op! Maar nog iets harder hopen op dat het vandaag nog begint :p

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Idd. Al denk ik niet dat je gauw van het infuus af zal gaan omdat je dan ook kans hebt dat de boel weer stagneert.
    Maar hee, wie weet begint het vanavond wel.. kan maar zo!

Leraje vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Leraje ik zou als ik jou was lekker gaan airsquatten en een warm bad / warme douche nemen. Ik denk dat de meeste kans op een spontane start van de bevalling is wanneer jij ontspannen bent! :p

Nananie en Leraje vinden dit leuk.
  4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik niet, 's nachts ben ik heel ontspannen en dan gebeurt er juist niks qua voorweeën enzo :p *is nu maar aan het zagen* Maar ik word wel ontspannen van beweging ;)
    Daarna ff weer pauze ;)

bubblybaby vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik denk dat de baby gewoon nog veel te relaxed zit daar!

6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja dat is duidelijk :p

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ben je wat leuks aan klussen/boren/zagen? :)

8. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Allerlaatste dingetje (decoratief) voor de babykamer!

Cobon, bubblybaby en Nananie vinden dit leuk.
  9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Spannend @Leraje !! Ik duim zooo met je mee!!

Ik was vandaag op een bruiloft haha. Heel bijzonder om hoogzwanger nog op een bruiloft aanwezig te kunnen zijn. Daarna wel kapoetski hoor, lekker in mn onderbroek op bed gelegen met de ventilator aan, waterijsje erbij en gezwollen voetjes omhoog :roflmao::roflmao:.

Echt bizar, gisteren dacht ik echt in de avond dat de bevalling begonnen was. Fixe (regelmatige) voorweeen. Vandaag gewoon niks! Nu ook niet. En dat na zo'n dag haha.

Mell0408, Leraje, Mena92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vandaag officieel nog 100 dagen :o: nog niet ver in vergelijking met sommigen van jullie, maar ik vind de tijd echt voorbij vliegen!
    @bubblybaby respect hoor!

Hier weinig te melden. Baby M was ziek thuis vandaag en man en ik wisselden elkaar af. Morgen werkt man tussendoor thuis (als baby M slaapt), ik neem O 7.15 mee de auto in (op weg naar kantoor drop ik hem bij mijn moeder op de route waar hij blijft logeren tot woe ochtend) en mini O gaat naar de opvang. Ik hoop zo dat M zich gauw beter voelt. Zielig hoopje is het!

Hopelijk morgen hier babynieuws!

Ploop en bubblybaby vinden dit leuk.
  11. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    @Leraje enn is er nog wat op gang gekomen? Ik hoop het zo voor je! Anders nu overgedragen aan de gyn of vanaf morgen?

@bubblybaby Wauw gewoon nog even op een bruiloft gestaan, respect hoor! Zie het mijzelf hier niet meer doen..

@Nina Sanders mijlpaal hoor, nog 100 dagen! Hoop dat de kleine snel opknapt!

Nina Sanders, Leraje en bubblybaby vinden dit leuk.
  12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Vannacht (voor)weeën, met enige regelmaat (10-20 min), heel mild. Ben uiteindelijk weer in slaap gevallen. Vanmorgen 2x iets heviger maar nu al weer tijdje niet. Ben benieuwd of het doorzet... Zo ja dan bel ik vanmorgen VK nog ff of ze het evt toch nog vandaag wil begeleiden mocht het echt doorzetten. (Ballon was gepland voor vanavond, officieel denk ik vanaf dat moment overdracht?).

Nananie, bubblybaby, Cobon en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ahhh je houdt het wel spannend zeg, ik ga nog harder voor je duimen!!

Leraje vindt dit leuk.
  14. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh wat fijn dat dat dan nog kan hè!!

bubblybaby vindt dit leuk.
  15. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ja ik verwacht idd dat je pas officieel overgedragen wordt bij ballon. Ik hoop zo voor je dat het vandaag zelf nog op gang komt.

bubblybaby en Leraje vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Leraje je houdt de spanning erin zeg! Pfoe..

Hier is M nog niet echt opgeknapt. Gisteravond was hij regelmatig wakker. Hij was zó warm. Hoorde hem regelmatig een beteje pruttelen maar wel in zijn slaap dus ik heb gewoon elk uur (tot 01.00 ofzo, ik weet dat hij geen kleine baby meer is maar dit is de eerste keer dat hij ziek is) even gekeken.
    Vanochtend leek hij iets minder warm maar had hij een fikse oogontsteking.

We hadden even een uitdaging. Man en ik zouden beiden naar kantoor gaan en mini O zou naar de opvang gaan, O naar mijn moeder (vakantie) een dagje en M moest dus thuis blijven. Maargoed we zagen dit gisteren dus al aankomen dus heb mijn moeder gevraagd of ik O al vroeg kon brengen (is op de route naar kantoor) en of hij dan een nachtje kon blijven. Man werkt vandaag tussendoor thuis als M op bed ligt, en mini O gaat naar de opvang. Is bij ons in de straat. Mijn schoonvader lette geloof ik op M tijdens het wegbrengen van mini O door man (wonen om de hoek dus praktisch).

Dus ik zat heel gezellig met O om 7.15 in de auto! :D

Leraje vindt dit leuk.
  17. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Weer weggevallen allemaal :(

Pff ik heb er zo de balen van. Ik heb echt het gevoel dat het binnenkort vanzelf op gang komt, maar als we niet de mogelijkheid hebben om van dag tot dag controle en evt. inleiding te plannen, dan durf ik het toch niet goed af te wachten. Nu voel ik me echt door praktische omstandigheden gedwongen om een inleiding te doen voor ik er zelf echt klaar voor ben. Maar ik zie ook niet goed een andere oplossing.

18. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ahh wat balen zeg. Ik snap je gevoel heel goed (ook al heb ik 2 inleidingen gehad). Als je er nog niet klaar voor bent en je voelt je verder gewoon goed lijkt het me ook erg tegenstrijdig om een inleiding te krijgen. Overigens heb ik mijn inleidingen heel positief ervaren, snap ik heel goed dat je het liever had afgewacht..

Leraje vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik snap je punt, maar heel eerlijk: de grens van 42 weken is er natuurlijk ook niet voor niks. De kwaliteit van je placenta gaat ook gewoon een keer achteruit. Niet dat dat bij jou het geval is, want je hebt natuurlijk niet voor niets elke dag controles. Maar ik ken bijv. iemand die serieus tot 43 weken heeft rondgelopen en daar konden ze na de bevalling aan de placenta echt wel zien dat hij gewoon 'op' was. Dat idee lijkt mij dan ook weer niet prettig. En je moet maar zo denken: als je ingeleid wordt, dan kan er in elk geval niet gezegd worden dat de baby er niet aan toe was met 42 weken ;)

20. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Jeetje zo balen zeg.

Kun je trouwens je Vk niet vragen of ze ter ondersteuning alsnog wil aansluiten op je bevalling? Ik kon dat namelijk wel vragen, alleen ging dat uiteindelijk niet op omdat het een spoedkeizertje werd.

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina