De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 8

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovieyou, 23 mei 2022.

  1. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Welkom! Het is niet heel druk hier, maar wie weet komt daar nog verandering in.

    Hier gaat het ondertussen weer wat beter, al moet ik nog steeds opletten niet teveel te doen. Maar mijn verlof bevalt me goed!
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  2. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Hoeveel weken ben jij zwanger? Fijn dat het wat beter gaat.
     
  3. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Ik ben nu 37+5 weken zwanger, dus dat schiet al aardig op! Wat mij betreft mag de baby wel komen, al zou het voor de baby zelf beter zijn om nog even door te groeien. En de zolderverbouwing is ook nog niet klaar ;) Maar ik ben er zelf wel een beetje klaar mee, dus hopelijk duurt het niet te lang meer.
     
  4. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Spannend! Is altijd maar weer afwachten hoelang ze blijven zitten.
    Soms is het blijkbaar lekker warm in die buik :D
     
    Geodriehoek vindt dit leuk.
  5. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nog 2 weken! Dan kom ik mij hier ook melden! :D
     
    Basisuil en Geodriehoek vinden dit leuk.
  6. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
  7. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Goed, gaat weer een stuk beter dan twee weken geleden. Nog geen baby, maar zoals ik me nu voel, heeft dat ook geen haast. Al begon bij mijn eerste op de termijn van morgen de bevalling, dus wie weet komt de baby nu snel!

    Hoe gaat het nu met jou, @Basisuil ? Hoe was de laatste groeiecho?
     
  8. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Fijn dat je je een stuk beter voelt!
    Oeh, spannend! Wie weet...

    Met mij gaat het goed! Voel me echt prima als ik rustig aan doe.
    Groeiecho was vanmorgen, ze is nog altijd erg klein. Gemiddeld op de P4 lijn, maar hoofdje op de P0.4 lijn.
    Hoor vandaag nog ergens wat het plan nu verder wordt, dus dat eerst maar eens afwachten.
     
  9. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Dat is wel klein, maar wel in verhouding? Zijn jij en je man ook klein? Blijft wel spannend zo iedere keer, hopelijk maak je je niet teveel zorgen.
     
  10. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Ja opzich wel in verhouding klein, alleen dr hoofdje is echt heel klein.
    Verloskundige heeft er geen verklaring voor.
    De 2e was ook zo klein, zonder verklaring. En nee, wij zijn niet klein :D
    Maandag herhaling van de echo en daarna consult om te bespreken hoe nu verder. Dus die wachten we rustig af. Ik ben er nu gewoon prima onder, kan er nu niet zoveel aan doen.
     
    Geodriehoek vindt dit leuk.
  11. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @Geodriehoek en en? :p
    Of is gisteren gewoon rustig verlopen?
     
  12. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Alles nog rustig hier! Wel veel harde buiken, maar dat heb ik eigenlijk al weken. Het lijkt wel wat meer te zijn, maar nog niets wat op weeën duidt. Rustig afwachten dus maar.
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  13. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Haai, ik kom ook weer even spieken! @Geodriehoek hoe is het met jou? Spannend zo de laatste loodjes, wanneer ben/was je precies uitgerekend?

    En hoe is het met jou @Secret Promise? Voor jou ook echt de laatste weken he! Geniet je een beetje van je verlof enzo, en moet je nog veel regelen en doen qua babyzaken?

    Hier alles prima! Ik had een laagliggende placenta waardoor ik mogelijk misschien een keizersnede zou krijgen, maar met 30 weken hoorde we dat ie voldoende opgeschoven is!
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  14. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Fijn dat je placenta goed is opgeschoven!

    Hier gaat het heel goed. Ik ben afgelopen maandag thuis bevallen van onze dochter M. Het ging erg snel, binnen 4 uur van eerste wee naar geboorte! M deed het meteen al erg goed, ze is al bijna weer op haar geboortegewicht. We genieten volop!
     
  15. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend fijn! Van harte gefeliciteerd!!
    Lekker genieten van je meisje ❤
     
    Geodriehoek vindt dit leuk.
  16. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Hoe is dit eigenlijk verder gegaan?
     
  17. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Uhm had maandag afspraak in het ziekenhuis.
    En ze is inderdaad erg klein. Ben ook meteen medisch geworden en moet wekelijks naar het ziekenhuis voor doppler metingen van de navelstreng en placenta.
    En om de week een groeiecho. Bij de groeiecho wordt ook weer het plan bepaald hoe nu verder.
     
  18. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Wat fijn, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En alweer bijna op geboortegewicht, netjes hoor:thumup:
     
  19. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Balen zeg! Gelukkig houden ze je goed in de gaten en hopelijk blijft ze goed op haar lijntje groeien!
     
  20. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.230
    113
    Vrouw
    He wat gek, ik heb hier helemaal geen melding van gehad (of gemist:confused:). Maar de laatste weken zijn zeker begonnen:) Mijn verlof is sinds deze dinsdag begonnen, dus nu nog lekker bezig met de laatste voorbereidingen:D Vluchttas staat klaar en de wasjes zijn grotendeels gedaan. Nog even het e.e.a. op z'n plekje zetten en hier en daar nog de puntjes op de i en dan mag ze écht komen:thumup:

    Spannend bij jou met de placenta! Ik heb het ook allebei de zwangerschappen gehad en bij mij is het beide keren (wel al vrij snel moet ik eerlijk zeggen) mooi omhoog gegroeid! Hopelijk mag je straks natuurlijk bevallen:thumup:

    @Geodriehoek van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat fijn dat het goed gaat:D Was ze nou uiteindelijk ook echt wat kleiner/lichter?:o:
     
    bluedrake en Geodriehoek vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina