Ik las al stiekem mee hier maar volgens mij nog niet officieel aangemeld. Maar mijn laatste weken zijn hier ook ingegaan Het was een pittige zwangerschap maar ik kan nog steeds amper bevatten dat we de 36 weken bijna aantikken en er volgende maand een jongentje in ons midden er bij is. Alsof het over een ander gaat ofzo haha. Meer die het onwerkelijk vinden? Ik denk dat het misschien komt omdat ik al de hele dag druk ben met de andere kinderen en je zo dus amper tijd hebt om er bij stil te staan.
Ik herken dit gevoel heel goed, je buik groeit en je hebt echt wel last van de zwangerschapskwalen maar het idee dat er straks nog een kleintje bij is huh.. hier een dreumes die heel veel aandacht eist en natuurlijk is dat ook wel leuk alleen ervaar deze zwangerschap ook totaal anders.
* De laatste 100 dagen! * Februari Maart 14-03 - Mamatob- 3e kindje 18-03 - Kimberley92 - 2e kindje 28-03 - Bozoe - 5e* kindje April 07-04 - Olifantje1991- 3e kindje 14-04 - Padmee - 2e kindje Mei 04-05 - Groenebomen- 3e kindje 12-05 - Bluedrake - 2e kindje 13-05 - SJD1988 - 2e kindje Meisje (3) Jongen (3) Weet/zeg ik niet (3) Bevallen: Datum - moeder - kind - termijn December: ❤️ 20.12.2022 - Secret Promise - meisje - 39+0 ❤️ 28.12.2022 - WinMom90 - meisje - 40+3 Januari: ❤️ 16-01-2023 - slowly - meisje - 39+5 Februari: ❤️ 11-02-2023 - cherrytomaatjes - jongen - 41+4 ❤️ 15-02-2023 - Basisuil - meisje - 40+1
Ik heb jou topic gevolgd. Ben zo blij voor je dat de kleine lekker is blijven zitten. Welkom in dit clubje!
Ja! Deze nu weer braaf met hoofd na beneden hopelijk blijft het zo. Nog steeds kleiner hoofdje maar buikje en benen ook.. kleiner mannetje ongeveer nu 506 gram geschat
* De laatste 100 dagen! * Maart 14-03 - Mamatob- 3e kindje 18-03 - Kimberley92 - 2e kindje 28-03 - Bozoe - 5e* kindje April 07-04 - Olifantje1991- 3e kindje 14-04 - Padmee - 2e kindje Mei 04-05 - Groenebomen- 3e kindje 12-05 - Bluedrake - 2e kindje 13-05 - SJD1988 - 2e kindje Juni 27-06 - Loveischocola 3e kindje Meisje (3) Jongen (4)Weet/zeg ik niet (3) Bevallen: Datum - moeder - kind - termijn December: ❤️ 20.12.2022 - Secret Promise - meisje - 39+0 ❤️ 28.12.2022 - WinMom90 - meisje - 40+3 Januari: ❤️ 16-01-2023 - slowly - meisje - 39+5 Februari: ❤️ 11-02-2023 - cherrytomaatjes - jongen - 41+4 ❤️ 15-02-2023 - Basisuil - meisje - 40+1
Nee daarom, voorkeur heeft natuurlijke bevalling ook vanuit ziekenhuis, heb ook aangegeven best weer stuitbevalling wil doen ging bij R prima ook en die werkte niet eens mee en was er binnen 4 uur
Ik heb helemaal geen meldingen meer gekregen....ook lekker handig Hier ben ik er aardig klaar mee, vooral die hormonen, het niet kunnen slapen en normaal omdraaien en die rot suikers. Verder wordt ik binnenkort ingeleid, maar op dit moment ligt O. In het ziekenhuis en verwacht niet dat hij er voor de inleiding uit is. Hij heeft een metabole acidose door slechte voedingstoestand en heel veel braken en diarree en hoge koorts. Hij ligt aan de monitor, meerdere keren bloedafname en aan de sondevoeding. Hij was zo apathisch/suf dat hij de tweede bloedafname niet eens heeft gemerkt en zijn bed verschonen ook niet. Verder gaat het met mijn moeder steeds slechter en hoop ik dat ze nog een paar weekjes van de kleine kan gaan genieten. Ik hoop ook op een vaginale baring, maar de kans is klein
@Kimberley92 Wat heftig allemaal zo aan einde van je zwangerschap, hopelijk mag vaginaal lukken met een keizersnee zit je meer met je herstel ook natuurlijk. Sterkte ❤️
Wat een niet leuke dingen allemaal @Kimberley92 Ik ga voor je duimen dat een vaginale bevalling toch lukt!
Nou O. Heeft het adenovirus en rotavirus, wat een timing. Het voordeel is dat de baby antistoffen via mij nu krijgt.
Hele dikke knuffel!!! Ik vind het ook zo rot voor je dat wat een mooie laatste tijd had moeten zien, in je bubbel voorbereiden op nieuw leven zo vol zorgen zit. Ik duim ook hard voor je dat je moeder niet te hard achteruit gaat nu. En nu ze weten waardoor jullie zoon ziek is, hij ook wat op kan knappen. Blijft altijd eng als zorgenkindjes ziek worden.