Ja zo voelt het wel, hoewel ik nu tussendoor ook wel eventjes niets te doen heb. Heb afgelopen weken al veel kunnen afronden.
Lekker hoor een aantal bijna met verlof! Hier nog 1,5 week tot de uitgerekende datum, maar dat gaan we niet halen, dus we hoeven niet lang meer te wachten op onze kleine. Vannacht weer onrustig geslapen, veel harde buiken/ voorweeën, elk uur wakker geweest en ook wel een uurtje of 2 wakker gelegen. Vanmiddag laatste controle voor de geplande keizersnee dus maar even overleggen met de verloskundige. Baby is wel lekker actief, dus dat stelt gerust. Al wordt het wel erg krap daar binnen dus het is niet altijd prettig meer.
Ah jij bent er al bijna. Wat ik me wel afvraag. Ik heb nu steeds om de 2 weken controle bij de gynaecoloog, vanaf hoeveel weken ga je elke week? Ik moet donderdag weer, ben dan 36+1.
Nou zo strikt is het hier ook niet. Ik ben met 36 weken over gegaan van de verloskundige naar de gyneacoloog. Toen moest ik met 37 weken komen en dat vond de gyneacoloog in principe voldoende, maar toen ik bij de verloskundige in het ziekenhuis was zei ze, we plannen nog wel even een controle tussendoor, dus er zit nu zo'n 1,5 week tussen. Maar verder zijn alle controles etc ook prima en is dat ook niet de reden dat ik nu naar het ziekenhuis moest. Dus wellicht anders als je bijv. wel hoge bloeddruk, diabetes of wat dan ook hebt? Weet het niet zo goed, voor mij voor het eerst nu allemaal.
Dat ben ik volgende week, even afwachten dus. Ik weet ook niet meer hoe dat de vorige keren bij mij was.
Ah oké, het is voor mij ook de eerste keer dat ik al vanaf 32 weken over ben gedragen aan de gynaecoloog. Ik wacht donderdag wel af.
Controle gehad. Vorige keer liep m’n baarmoeder een week achter, nu 2 weken voor Ben benieuwd hoe groot ze is. Zaterdag maakt m’n schoonmoeder een 3d echo en meet ze haar ook even op.. hopelijk niet te groot Ze ligt nog lekker in stuit te chillen.