Hallo mama's Mag ik mee schrijven? Mijn uitgerekende datum is 23 mei, nu 23 +1 Maar wordt waarschijnlijk voor 37 weken gehaald ivm verhoogde doplers en groeivertraging. Om de dag ctg's die tot nu toe altijd goed zijn en om de dag flowmetingen d
Tuurlijk! Welkom! Wow om de dag ctg en flowmeting is intensief. Wel fijn dat de kleine goed in de gaten wordt gehouden. Hopelijk blijft het goed tot zeker 37 weken !
Natuurlijk mag dat! Spannende tijd gaan jullie nog tegemoet hopelijk kan de kleine zolang mogelijk indien veilig is natuurlijk blijven zitten!
Ja goed ook kleiner kindje maar word sowieso goed in de gaten gehouden nog maar 9 weken en paar dagen ❤️
Hier sinds 2uurtjes helaas weer opgenomen ivm dips, maar ik lig op een observatie kamer dus ga er vanuit dat het een korte opname is deze keer. Hoe bevalt het verlof? Of ook geen tijd om stil te zitten
Mijn eerste kindje is overleden aan een placenta die niet goed zijn werk deed aan het einde. Ik mag daarom ook niet langer door lopen dan 37 weken. En slik ascal voor doorbloeding. Laatste keer was hij ongeveer 870 gram. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden hoor, niks aan weer opgenomen te zijn. Hopelijk kan je tot 28 weken sowieso redden zou al heel erg fijn termijn zijn! Met 22,6 woog hij zo 506 gram
Sow wat een heftig verhaal! Vreselijk gewoon, Wel fijn dat ze je nu zo in de gaten houden, neem aan je bent wel nog gewoon thuis bent of ook ter opname? Opname is inderdaad helem Nog niks aan het rommelen? Spannend je bent al aan het einde
@Roos2630 Ik ben gewoon thuis gelukkig! Maat hoeveel weken ben je nu? 33 denk ik ipv 33? Hoe zwaar word je kindje nu geschat
Vandaag weer bij de gynaecoloog geweest. De knoop is nu doorgehakt dat het definitief een keizersnede wordt, aanvraag is gedaan. Ik word dan ook meteen gesteriliseerd. Ik heb aangegeven dat ik graag wil dat zij de keizersnede doet, maar zij doet die week alleen de vrijdagochtend operaties. Ze heeft er een notitie van gemaakt, nu nog hopen dat er dan nog plek is. Controles waren goed.
Hopelijk kan die nog eventjes blijven zitten elke dag en week is er 1 natuurlijk maar als buiten de buik beter is dan doen ze dat ook wel.
Hopelijk is er dan nog plek zou wel fijn zijn! Ze steriliseren niet altijd tijdens keizersnee zoals ik her en der wel las! Dus “geluk” mee!
Hier vandaag de 3D echo, ergens vanmiddag. Schoonmoeder maakt ‘m. Ben helemaal excited en vroeg wakker daardoor Plus ik heb sinds weken weer een goede nacht gehad, zo fijn!
Mevrouw werkte lekker niet mee.. handjes voor t gezicht, een been, navelstreng Ze heeft al wel haar, zooooo schattig! Beter dan dit werd het niet echt zeg maar haha. Ze meette nu iets kleiner dan gemiddeld, dat is wel fijn dat ze niet groot is.