Wat een eigenwijze draaiende kindjes de laatste tijd! Hopelijk draaien ze allemaal uit zichzelf snel terug.
Maar er is ook nog genoeg tijd om terug te draaien! Je bent vast wel bekend met de spinning baby oefeningen etc?
Ik moet nog steeds wennen aan mijn verlof ondanks dat ik aankomende vrijdag 36 weken zwanger ben Normaal best wel een druk hectisch leven, en nu even wat gas terug nemen
Stoute baby! Ik kan mij voorstellen dat je weinig hoop hebt op zelf terugdraaien na alleen maar stuitliggingen
Dat is te doen, nog 2 dagen! Knap hoor dat je het zolang vol houd! Oh dear met al die stuitliggers ik hoop niet dat die van mij gedraaid is.. donderdag weer naar de VK.
Ik heb een baarmoederafwijking waardoor kans op stuit sowieso al groter is dan normaal daarom lagen de broers ook in stuit. Alleen die deden dat bijna hele zwangerschap of overdwars. Dus of er genoeg tijd is te draaien durf ik en de gyn niet met zekerheid te zeggen..
Ah ja, dan is t extra spannend (en zuur dat deze kleine dan nu toch óók weer in stuit is gaan liggen). Heb je de vorige keren ks gehad vanwege de stuit?
Van R ben ik in stuit bevallen. Van H een keizersnee omdat ze geen stuitbevalling toen wouden inleiden..
Ik wil natuurlijk bevallen. Liefste hoofdligging natuurlijk. Zou ook een fijne afsluiter zijn ook voor verwerkingsproces van een levend kindje bevallen mag ook in stuit. Maar dan moeten ze wel akkoord gaan omdat ingeleid word
Dat zou wel een mooie bijkomstigheid zijn inderdaad als het op die manier natuurlijk zo mag gaan, maarrr het liefste mag de kleine tóch nog even terugdraaien binnenkort
Oh nee, hier ook een eigenwijze baby! Ligt dan wel niet in stuit, maar niet meer zo vast in mijn bekken als eerst. Dus als mijn vliezen breken moet ik nu sowieso gelijk bellen omdat er dan een risico is... Bloeddruk wel nog goed! Gelukkig..