*De laatste 100 dagen!* Mei 04-05 - Groenebomen - 3e kindje 12-05 - Bluedrake - 2e kindje 13-05 - SJD1988 - 2e kindje 13-05 - 3musketierseneengirl - 5e kindje Juni 15-06 - maritiem - 5e kindje 15-06 - Noxe - 3e kindje 21-06 - Suzi98 - 2e kindje 27-06 - Loveischocola - 3e kindje Juli: 11-07 - Zegenwens - 1e kindje 18-07 - Krv - 2e kindje meisje (3) jongen (4) weet/zeg ik niet (3) Bevallen: Datum - moeder - kind - termijn Februari: ❤️ 11-02-2023 - cherrytomaatjes - jongen - 41+4 ❤️ 15-02-2023 - Basisuil - meisje - 40+1 Maart: ❤️ 13-03-2023 - Bozoe - jongen - 37+5 April: ❤️ 03-04-2023 - Olifantje1991 - meisje - 39+3 ❤️ 15-04-2023 - Padmee - meisje - 40+1 ❤️ 17-04-2023 - Elsa86 - jongen - 38+5 ❤️ 20-04-2023 - Ziggy90 - meisje - 40+4
Wat is het eigenlijk rustig hier verder, zijn er nou minder mensen op het forum of minder mensen die binnen 100 dagen zijn uitgerekend
Het is idd rustig! Zelf ook niet veel te vertellen haha… woensdag weer na de gyn als goed is groeiecho, en benieuwd hoe meneer ligt al denk ik het helaas wel te weten..
We kletsen ook al met diezelfde groep in het mei topic en mss ook op de groepsapp? Ik vind een plek wel genoeg om bij te houden vaak
Normaal zeg je tegen iemand: koppie omhoog he? Maar in dit geval: kijk maar naar de grond Ik moet morgen naar t ziekenhuis weer. En ik durf te wedden dat ik 0 ontsluiting heb en 0 verstreken baarmoedermond
Hahaah idd! aahh ik hoop het wel, vind goeie deal jij morgen verstreken baarmoedermond en 1-2 cm ontsluiting Hier woe een kind met hoofd na beneden(en zo blijft liggen)
Da's wel heel vroeg Vandaag nog de vraag gekregen wanneer ook alweer mijn precieze uitgerekende datum is en ik heb het gewoon op 'half juli' gehouden. Hopelijk scheelt dat wat vragen aan het eind.
Nee morgen gaan er wel plan van aanpak bespreken. Hij moet wel de 39 weken aantikken is de planning. Maar als alles nog zo onrijp is bij mij, dan is t of afwachten wat moeder natuur doet of dan echt op tijd al beginnen met primen zodat ik niet ruim de 39 weken ga passeren
Bij mij beginnen mensen daar vrijwel altijd zelf over, oooh je bent bijna op je verjaardag uitgerekend Morgen zijn de kinderen bij opa en oma, ik heb een date met de bank en Netflix
@Ziggy90 nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik wil even spammen. Noah kan zo heerlijk boos kijken. Al onze kinderen hadden trouwens haar, zo ook deze jonge man.
Hier ook alles rustig. Medicatie begint nu met ophogen eindelijk te werken denk ik, ik voel me heerlijk relaxed en rustig. Veel minder paniek/angst, beter in m’n vel. Ben heel rustig aan t ophogen ivm de bijwerkingen maar psychiater vond dat goed. Zit sinds gister op 25 mg en moet nog naar 30. Vandaag gordijnen naar tante van m’n schoonmoeder gebracht die gaat ze inkorten. Dan nog binnenkort even de schommelstoel bestellen en dan is alles af.. kan nu ook heerlijk wegdromen bij die spulletjes en in haar kamer.