Ja de kleine doet het uitstekend! Slechts 1 dipje gehad in al die tijd. Alle ctg's zijn goed, hij beweegt ook oke nog en ligt gelukkig wel goed vast met zn hoofdje. Geen pijnstillers, kan pas na breken van de vliezen. Hoewel ik vannacht pethidine in mijn been kreeg, zodat ik wel even kon slapen Strippen is net gelukt, bijna 2 cm nu en baarmoedermond staat eindelijk naar voren en is aan het verweken. Dus we geven de moed niet op. Elke verandering geeft weer wat kracht om toch door te zetten. Maar t is wel heel intens zo.
@GroeneBomen Het is enorm intens zo als ik het lees ook, gelukkig dat de vliezen nu zijn gebroken dit weekend heb je je mannetje in je armen ❤️
Och jee wat intens inderdaad! Ik zag je naam staan en dacht oooh hopelijk is ie er.. maar nog niet dus. Zet m op en hopelijk gaat t zo sneller
Fijn dat er nu eindelijk iets van schot in de zaak zit @GroeneBomen. Hopelijk gaat de rest van de bevalling sneller dan de opstart. Succes!!
Zelf hier echt een enorme off day. Zo moe van die luchtweginfectie die ik heb. En wil zoveel doen met mijn dreumes. Dus toch even naar de speeltuin geweest en gewandeld naar de winkel..want thuis op een baby zitten wachten word je ook gek.
Nee, helaas.. Bevallen Het is hier inmiddels ook weer bijna elke nacht raak. Ik heb het maar geaccepteerd. Ik hoop dat ik mét baby straks beter slaap
Het ging hier prima maar ook hier een dramatische nacht. Ik word steeds wakker omdat ik moet plassen en nu kan ik niet meer slapen. Jaloers op mijn man die heerlijk slaapt.. kom maar door met die tips Ik heb inmiddels wel een zwangerschapsshoot geboekt en de baby slaapt heerlijk door. Lekker rustig in m’n buik en hoofd dus.
Ik weet dat ik met een newborn anders slaap dan nu, niet te vergelijken... Kom maar door met die bevalling dan.
Slaap je overdag ook? Ik merk als ik echt 1,5/2 uur heb geslapen overdag dat ik s nachts helemaal niet meer slaap. Misschien ben je gewoon niet moe genoeg? Hier gelukkig een redelijke nacht als in 2 blokjes van 3/3,5 uur geslapen.
Niet elke dag, en als ik ga liggen is het max een half uur.. dus nu doe ik het echt met heel weinig slaap op een dag.
Vreselijk vermoeiend dus. Je zou eens kunnen overleggen met de vk / Ha of je kortdurend wat slaapmedicatie zou mogen gebruiken.