@driemusketierseneengirl gefeliciteerd! Dat ging ineens vlot! Ik wens je een hele fijne kraamweek om lekker aan elkaar te wennen!
mijn andere kinderen zijn rond de 40 weken allebei geboren. Dus ik verwacht eigenlijk deze week ook nog echt geen baby!
Vannacht zowaar een keer 5 uur achter elkaar geslapen. Had gisteren een massage gehad, wellicht daardoor wat diepere rust kunnen pakken. Vandaag de kinderen allebei op de opvang dus ik ga lekker van de rust genieten
Morgen tikken we gewoon de 39 weken aan. Zou dat de week worden dat ons kindje wordt geboren? Ik ben er nog steeds helemaal klaar mee en heel nieuwsgierig naar de baby. Dus kom maar op!
Ik sluit mij aan, maar dan met vandaag 39 weken zwanger. Heel blij dat het er nog in zit alleen vandaag heb ik echt mijn dag niet dus hup baby
Optimistisch hoor, maar je hebt zeker gelijk dat elke dag de kans weer groter wordt Mentaal vind ik het erg pittig, niet weten wanneer het begint.
Zeker, wat @Anniek88 zegt dat wachten is wel heel gek. Bij N. ben ik ingeleid en die was nu al bijna een week oud
Moet je nagaan, wel heel fijn dat er nu geen inleiding nodig is. Duurde de inleiding toen erg lang? Ik ben bij beide met 39/6&40 bevallen. Bij de jongste na 1x strippen. Dus hoop dat dat al wat gaat doen van de week. Maar ergens hoop ik nog meer dat hij gewoon uit zichzelf komt dit weekend.
Sterkte met wachten dames! Die laatste loodjes kunnen zwaar wegen. Idd niet alleen fysiek maar ook mentaal. Hopelijk is het snel baby tijd voor jullie ♡
Ja, ik zou me ook niet zo optimistisch meer voelen dan denk ik hoor @Anniek88. Sowieso vond ik de dagen na de 36 weken dat m'n oudste geboren was traag gaan bij de tweede. Tweede is met 38+3 geboren en derde 38+4. Of zoiets, haha, kan ook 38+2 en 38+3 zijn. Zou ik daar nu voorbij gaan zou ik dat ook maar weer niets vinden denk ik En lijkt me tegelijkertijd wel bijzonder om de 39 weken wel te halen.
Inleiding en ballon plaatsen is echt geen pretje. Op 11-07 13:30 uur ballon geplaatst, viel er om 3:00 uur uit. Zou toen om 07:00 uur gewekt worden voor check, dat werd 8:30 uur en toen bleek dat ik nog geen 3cm had. Moest ik weer een ballon. Daarna er weer uitgevallen en om 12:00 uur op 12-07 vliezen gebroken. N. is om 19:05 uur geboren na een flinke weeënstorm en het was kantje boord allemaal. Wat jij hebt meegemaakt heb ik dan weer geen ervaring mee. Mentaal is het inderdaad zwaar aan het worden, ga nog wel overal naartoe want wachten is echt vreselijk.