De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 8

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovieyou, 23 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    Hier ook nog geen baby:rolleyes:

2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.268
    12.640
    113
    Vrouw
    Groei echo gehad, buikje loopt nu ongeveer twee weken achter.
    Doorbloeding is gelukkig wel goed, volgende week extra controle voor de doorbloeding.
    Spannende laatste weken

maarrr ligt wel met hoofd na beneden

Suzi98, SJD1988, Noxe en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.044
    5.013
    113
    Vrouw
    Zeker spannend! Fijn dat ze jullie goed controleren. En waaat, hoofd naar beneden? Geweldig!

4. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.998
    2.696
    113
    Vrouw
    Spannend! Gelukkig ligt het koppie naar beneden. Hopelijk groeit de baby nu gewoon op z’n eigen lijntje verder en kan hij nog even blijven zitten.

5. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    O fijn doorbloeding nog goed. Groeit zegt zo weinig. Britt zou groot zijn. 3340 is netjes maar niet groot.
    Youhoe blijven liggen lieve jongen. Wat fijn.

6. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.615
    4.461
    113
    Vrouw
    @Loveischocola ik duim mee dat hij op zijn eigen lijn verder blijft groeien. Wat fijn dat hij met z’n hoofd naar beneden ligt nu! Heb je iets gemerkt van het draaien?

Hier gisteren een ochtend in het ziekenhuis doorgebracht nadat ik de avond ervoor wat oud bloedverlies had en de nacht erna best gevoelige en veel harde buiken. De harde buiken waren terug te zien op de ctg en ze hebben nog wat extra onderzoeken gedaan die gelukkig allemaal goed waren. Was wel even heel spannend, maar baarmoederhals was echt nog mooi lang en geen aanwijzingen voor vroeggeboorte. Baby deed het gelukkig ook goed. In de tussentijd draaide hij nog eens van dwars naar hoofdligging en daar heb ik niks van gemerkt. Hij heeft nog voldoende ruimte dus.

Ik hoop dat mijn baby nog lekker lang blijft zitten en hoop voor @bluedrake @Anniek88 dat het gauw op gang komt!

bluedrake vindt dit leuk.
  7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.268
    12.640
    113
    Vrouw
    Ze hebben liever dat hij volgende keer meer groei laat zien dat de lijn waar hij nu op zit is gedaald na p13 uit me hoofd zat op p 30 ongeveer.
    En met mijn verleden van R zijn ze extra waakzaam op groei afbuigen vanwege de placenta afwijking die er toen was en je helaas niet verder op een echo ziet…

@Krv ik had wel van dit voelt zachter tussen me ribben dan een hoofd haha! we waren zondag wezen fietsen en was nogal hobbelig dus grapte al van als hij nu goed draait! Vorige keer was na hobbelige fietspad in stuit (naja rond zelfde periode)

Suzi98, JupitR, Krv en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    @Loveischocola spannend weer zeg, gelukkig baby goed gedraaid maar snap het helemaal dat het stukje van de doorbloeding best een ding is. Fijn dat ze het serieus nemen.

@Krv toch prettig dat ze alles gecheckt hebben en het er voor nu allemaal goed uit ziet. Ik hoop voor jou ook dat de baby nog even blijft zitten en mooi door mag groeien.

Loveischocola en Krv vinden dit leuk.
  9. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.268
    12.640
    113
    Vrouw
    @Krv Spannend allemaal ook bij jou zeg, fijn dat er geen kans is voor nu dat hij eerder komt!

@bluedrake Ja wil niet weer een stilgeboren kindje natuurlijk

Krv vindt dit leuk.
  10. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    @Loveischocola nee dat weet ik nog heel goed, ik heb daar echt om zitten huilen destijds (je topic) kon toen zelf niet zwanger worden en vond het zo erg..

Loveischocola vindt dit leuk.
  11. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.615
    4.461
    113
    Vrouw
    @Loveischocola sorry ik had het verkeerd begrepen dat hij dus niet helemaal z’n eigen lijntje volgt nu. Kan me voorstellen dat dat heel spannend is, met de stilgeboorte in je gedachten. Ik hoop dat alles goed mag komen! ❤️ lukt het jou om te ontspannen en het los te laten of geeft het veel spanning (wat ik me enorm goed kan voorstellen)?

Loveischocola vindt dit leuk.
  12. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.268
    12.640
    113
    Vrouw
    Geeft niet ik kan ook enorm warrig schrijven laat staan hoe nu eventjes in mijn hoofd is :confused:

13. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    @Loveischocola wel extra balen dat ze het niet via een echo kunnen zien qua placenta. Laten we van het juiste uitgaan en dat je straks weer een mooi kindje mag krijgen ♥️ al zal het nooit de onzekerheid weg kunnen nemen

14. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @Loveischocola spannendndit bah, hopelijk blijft de doorbloeding goed en kan de kleine man nog even lekker bij je blijven zitten en blijft de doorbloeding goed. Ik duim hard voor jullie

15. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.808
    7.451
    113
    Vrouw
    @Loveischocola, fijn van de hoofdligging, maar niet het nieuws wat je wilt mbt de groei. Je wordt in ieder geval goed gemonitord, hopelijk geeft dat een soort veilig gevoel.

16. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.998
    2.696
    113
    Vrouw
    Helemaal logisch toch, hopelijk heb je een beetje een goede nacht gehad?

17. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.268
    12.640
    113
    Vrouw
    Ja wel wat kunnen slapen! We moesten vanmorgen met H na audiologisch centrum staan we bij bus te wachten voicemail… ziekte gaat dus niet door pffff nu maar na de bevalling gepland want is ook mega druk/wachtlijsten

18. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.998
    2.696
    113
    Vrouw
    Pff dat is irritant, die wachtlijsten kunnen eindeloos zijn hè.

Plannen is ook gewoon lastig als je richting de bevalling gaat. Ik moest een tandarts afspraak maken. Geen idee of dat eind mei al goed zou lukken. Nu maar eind juni gepland.. gewoon irritant dat alles zo stil staat.

19. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Ja dat plannen vind ik ook lastig. Ik heb mn tandartsafspraak maar gewoon geannuleerd en voor over een half jaar ingepland. Bij mijn tandarts is parkeren echt onmogelijk en fietsen lukt niet meer (vooral omdat er nog een kinderzitje aan mijn stuur hangt waardoor ik bijna geen ruimte meer heb :D).

Anniek88 vindt dit leuk.
  20. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Ik heb de afgelopen dagen wat krampen in mn onderbuik waardoor ik steeds denk dat mn kindje aan het indalen is, maar een paar minuten later ligt ze weer gewoon te draaien. Ze heeft nog geen vaste houding heb ik het idee, soms voel ik trappen in mn longen en dan een paar minuten later weer in mn blaas.

Deel Deze Pagina