@Noxe, fijn van de pogingen richting zindelijkheid! Zou heerlijk zijn als je er straks nog maar één in de luiers hebt En hopelijk ligt de kleine inderdaad goed nu!
Ik heb maar vier setjes gewassen tot nu toe. Met de overgang van de jongste naar de kamer van z'n broer voelde ik ontzettend haast, maar verder voelt het nu alsof ik nog alle tijd heb voor van alles. We gaan nu eerst de keuken verbouwen (de klusjesmannen hoor), en dan is er in juni misschien weer ruimte in mijn hoofd en energie van mijn lichaam voor nesteldrang
@SJD1988 het is inderdaad geen 20 graden ofzo, maar vergeleken met de afgelopen dagen is het al veel beter weer. @Suzi98 ja toch, jij veel plezier morgen met de fotoshoot! @JupitR ja dat is ook zo dat het beter gedaan kan zijn. Al heb ik het idee dat ik nu weer opnieuw kan beginnen met een hond, man en dreumes in huis haha. @Loveischocola spannend weer hoor zo'n door meting, zeker als de VK ook je kindje wat minder groot in schat. Hier ligt alle kleding te verstoffen Met de co sleeper was het zo erg dat ik het beddengoed alweer vervangen en gewassen heb
Fotoshoot was leuk, ben benieuwd naar ‘t resultaat. Echo net gehad, ze zit met gewicht rond p30, helemaal prima hahah. Ze woog nu met 35wk precies 2417gr
Goed om te horen @Suzi98! Had jij hem nou ook vandaag @Loveischocola? Mijn jongste heeft de waterpokken en ik ben niet 100% zeker dat ik ze gehad heb. Vandaag bloed laten prikken bij de verloskundige en vrijdag kan ik bellen voor de uitslag. Ik hoop zo dat ik gewoon antistoffen heb. Voor de baby zou het nu niet zo veel kwaad meer kunnen, maar voor mij zou het doormaken van zo'n infectie heel ernstig kunnen verlopen. Dus toch een beetje spannend. Jongste heeft er (nog) niet heel veel last van gelukkig.
@Suzi98 Fijn dat alles goed is! @JupitR Oewh dat is wel eventjes spannend, hopelijk heb je het al gehad! Hier waren de doormetingen gelukkig goed, maar meneer ligt wel weer in stuit Volgende week groei echo ben benieuwd
Jouw baarmoeder ligt gewoon vast het lekkerst met de billen omlaag @Loveischocola. Zou je nu wel/geen stuitbevalling willen? Of heb je over die optie contact met de gynaecoloog? Er staat me bij dat je er iets over geschreven hebt eerder.
Ik zou het wel willen van r binnen 4 uur in stuit bevallen (ingeleid ook) maar ze moeten wel mee instemmen natuurlijk
Oef! Snap dat dat wel even spannend is. Hebben je andere kids het al wel gehad? Hier ook nog geen waterpokken gehad(m’n zoontje, ik wel vroeger)
@Loveischocola jeetje lekkere draaikont heb jij zeg! @Suzi98 fijn dat de fotoshoot gelukt is! @JupitR Oeh dat is wel spannend wat betreft de waterpokken. Hopelijk een positieve uitslag
Morgen moet ik bellen, op spreekuur was namelijk geen plek. En dan ergens tussendoor gepland worden. Klopt, banner loopt achter..morgen 41 weken zwanger.
Ah, wat een drukte dus. Kan je dan makkelijk even opvang vinden voor je zoontje? Hopelijk meer geluk morgen dan vorige keer!
Toevallig man morgen vrij dus dat scheelt een hoop, en mocht ik gaan bevallen zijn er ook mensen beschikbaar