Ik heb even voor je gekeken op zorgwijzer.nl. In de basis lijken de 1e 20 behandelingen van je eigen risico af te gaan. Je eigen risico ben je dit jaar mogelijk sowieso kwijt vanwege je zwangerschap. Er staat me iets van bij dat je je eigen risico terug wou, was jij dat?
Fijn dat de bloeddruk goed was. Fijn die ijzertabletjes. Pas je wel op dat je een uur van te voren en een uur daarna geen zuivel gebruikt? Daar verlaagt de ijzeropname namelijk van. Hopelijk blijft het met z'n koppie naar beneden liggen.
Ik zit zeker niet in een slachtofferrol, ben altijd onafhankelijk geweest en zal dat ook altijd proberen zoveel mogelijk te blijven, ik vind t lastig om dingen uit handen te geven, dat is 1 ding wat zeker is. Duidelijker dan dat ik geweest ben tegen mn man kan ik niet zijn, en ik hou echt niet van troep in huis en viezigheid, maar goed hij vind t allemaal wel mee vallen anders had je wel geluisterd. Hoevaak ik ook bel met mn zorgverzekeraar het blijft hetzelfde antwoord, dus dat heeft geen zin. Voelt nu net alsof ik moet verantwoorden en verdedigen, en dat wil ik helemaal niet hoeven doen..
@Loolaa Op het doosje staat alleen niet samen met zuivel innemen, niets over een uur geen zuivel. Ik vind het zo wie zo vreselijk een half uur voor ontbijt. En dan eet ik sochtends ook nog ontbijtgranen omdat ik brood niet weg krijg. Ik leg ze denk maar op mijn nachtkastje neer en als ik snachts wakker word dat ik ze dan neem. Ik word echt met vreselijke honger wakker. Samen met mijn schildklier medicijnen ging dit dus ook al fout en neem ik deze sinds 1,5 week savonds in. En nu moet ik gewoon weer een half uur wachten, of mogelijk langer door de zuivel..... VRESELIJK Dan insuline spuiten en eten... Tussendoor nog ergens een maagbeschermer en movicolon. Man man man heel ritueel met medicijnen Ben blij als die kleine ukkepuk er is Ja hoop ook echt dat hij ff gaat indalen, want dan kan hij niet meer draaien maar hij ligt nu al 3 weken op zijn kop dus heb goede hoop dat hij blijft liggen.
Hopelijk krijg je geen zwangerschapsvergiftiging.. wel fijn dat t goed in de gaten gehouden word! We zullen wel moeten, ik kan t niet alleen, en hij weet dat zelf ook heus wel, alleen ziet hij het net even anders dan ik.. ik vidn t al vies ala er 1 pluisje op de grond ligt of 1 haar, hij vind dat dan meevallen, dat botst al jaren, dus toen besloten het huishouden alleen te doen, misschien nog maar eens proberen te praten met hem erover, heb geen zin om ook nog eens daarover te moeten stressen, heb wel even genoeg stress gehad omtrent onze hond, nu hoop ik op meer rust in mn hoofd
Nee dat was ik niet, ben mn eigen risico dit jaar zowiezo kwijt aan mn keizersnee Maar goed ik geloof mijn zorgverzekeraar als die blijven zeggen dat bekkenfysio niet vanuit de basis vergoed word dan is dat zo, kan er niks aan veranderen.
@Kimmetjuh90 mijn vriend vind het hier ook altijd opgeruimd en dat terwijl ik het echt een bende vind... Denk dat dat ook man eigen is. Als ik iets vraag doet hij het gelukkig nog wel. Heb je verder wel genoeg afleiding om ook leuke dingen te doen? Als ik dat niet doe merk ik dat ik echt dat ik op iedereen sago word en is niets meer goed en dat merkt voornamelijk mijn vriend. Ik vind het wel vreemd van je zorgverzekeraar hoor. Je moet minstens iets vergoed krijgen denk ik. Verder weinig verstand van.
@Kimmetjuh90 oohhh 1 pluisje of 1 haar. .. kom dan maar niet hier op visite Heb 2 ragdolls (poezen) die flink in de rui zijn
Hier een peuter die er een bende vaan maakt en mama die vanwege bekkenpijn Bijna niks kan in het huishouden. Af en toe dus echt een dikke bende tot schoonma zo lief is even samen met m'n vriend goed. Door het huis te gaan. De schoonmaakster is helaas een tijdje gestopt en we zoeken nog steeds naarstig naar een nieuwe. Ik vind rommel ook niet leuk, maar m'n bekkenpijn en het feit dat ik er daardoor minder voor m'n vriend en peuter ben nog minder leuk. En straks misschien ook te weinig voor de baby. Dus moet het wel loslaten.
Heb zeker wel afleiding hoor maar sinds de diagnose vast staat van onze hond wil ik NOG schoner leven in huis, (moet ook voor zijn bestwil) Ik heb 2x gebelt met mn zorgverzekeraar en beide keren t zelfde antwoord gekregen, dus ik ben dan op mijn beurt er wel klaar mee, ben ook niet iemand die gaat liegen dat ik wel incontinent ben ofzo waardoor t wel vergoed word, gaat zo als t nu gaat wel oke, dus als dat zo blijft is t ook goed Haha ik heb 3 katten (allemaal in de rui) en mn golden retriever is vorige week getrimt, dus die valt nu gelukkig njet heel erg uit Maar merk wwl dat ik steeds minder kan hebben van mensen om me heen, dus ben liever lekker alleen thuis, dat ik op niemamd kan vitten Manlief vlucht okk vaker t huis even uit om mij even te laten, want in mijn hoofd is er altijd wel wat om over te zeuren, vet irritand
Wij hebben zowiezo niet die "luxe" van ouders of mijn schoonvader die t uit handen kan nemen, wonen allemaal niet in de buurt, en hebben allemaal al moeite met hun eigen huishouden vanwege gezondheidsklachten. Vrienden van ons kunnen we ook niet op rekenen, want ja, het zal wel mee vallen in hun ogen, om moe van te worden. Ben wel van plan om toch nogeens met manlief te gaan zitten en praten, misschien dat t nu wel binnenkomt bij hem.
Lastig zoon zorgverzekeraar! Ik heb er ook echt de ballen vanstand van hoor. Vind het ook vreemd dat je de eerste keer medicatie moet betalen en dan later niet meer Ik ben echt totaal niet graag alleen, ga dan alleen maar lopen piekeren etc. Kijk qua hond heb je het slim gedaan! Vind het zielig om mijn katten te laten trimmen, al zullen ze plukken nu best lekker vinden nu het warmer word. Had je het eigenlijk nog met de verloskundige over je suiker gehad? Misschien kan je daarom wat minder hebben van mensen om je heen? Ik bedoel alles goed hoor, wil je niet aanvallen of pesten
Snap ik!! Ja wie weet vinden je katten t wel fijner, ik loop bij de gyneacoloog in t zkh 24ste heb ik controle en kan ik t pas aangeven.
Ja ik ook, vorige kwer vonden ze t te vroeg, was toen bijna 23 weken, zal t dan nog een keer zeggen, geen idee of ze er nu wel iets mee gaat doen, maar dan heb ik t iig wel nog een keer gezegt
Idd een hele medicijnenkast. Daar kom je de dag wel mee door. Het hele spontane is er even af. Nog even volhouden
Wat balen zeg. Kan me dan wel voorstellen dat je denkt "ik doe het zelf wel". Bij ons is het net andersom. Ik ben meer zoals jouw vriend en mijn vriend is meer zoals jij. Dus wat gaan we doen? Zal ik iets van mij aan jou geven of zal ik wat van mijn vriend aan jouw vriend geven
Nou dames, ik kan me bij jullie voegen op het kwalen bankje. Volgens mij heb ik bekkeninstabiliteit. Het voelt niet lekker rond de omgeving van m'n heupen en bekken. En kan maar kleine stukjes lopen. Wel even een forse tegenvaller. Heb contact opgenomen met de fysio. Maar die zijn natuurlijk niet bereikbaar op deze tijd en ook nog eens op goede vrijdag. Wordt rustig aan doen vanaf nu