De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.173
    4.322
    113
    Hoe oud? Hier ook ruzies maar buiten dat om gelukkig superlief en helpen veel zodat ik bv miet hoef te bukken en rustig kan slapen. Ze vinden een zwangere mama wel saai en als ze ruzie maken gaan ze ook goed los maar gelukkig zijn er meer goede dan slechte dagen.

roever vindt dit leuk.
  2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.173
    4.322
    113
    Grappig. Ik kan er echt niet tegen als iemans mn buik aanraakt. Gelukkig niet de hele dag last van maar die gevoeligheid speelt wel vanaf een bepaald moment op de dag tot ik weer ga slapen.

3. roever

roever Niet meer actief

Haha heerlijk he, ff ongegeneerd van je af zeiken over je eigen kids.... :/
    Vandaag ook zon dag, kon ze beiden wel schieten!
    En mezelf ook trouwens haha... halve middag weer ns in tranen door dat gejank van ze... oops...

Marsepein vindt dit leuk.
  4. roever

roever Niet meer actief

Hahaha
    Ja, das een feit dat ie er aan komt!!! Hihi
    Maar mis duurt t nog wel 2/3 weken:eek:

Hoooooop ik van niet, ga ik niet overleven ha

5. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ja naar mij toe zijn ze heel lief hoor maar onderling pfff oorlog.
    Ze zijn 10 en 8.

6. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Nee moet er ook niks van hebben idd, is erg gevoelig idd.

7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ha dames,
    Ik lees nog zo nu en dan mee als ik de tijd ervoor kan vinden, kleine meid braagt ontzettend veel aandacht.

Alle nieuwe dames (en dat zijn een hoop sinds ik bevallen ben en niet meer actief mee schrijf) welkom!!!

Dames die bijna mogen, hou vol!
    En alle dames met ongemakken ook natuurlijk!

Hier gaat het naar omstandigheden wel goed..
    Kleine klooit met de borstvoeding de laatste paar dagen (weigert links te drinken) heeft sinds woensdag al niet meer gepoept, en heeft er zichtbaar last van..
    We zijn gisteravond naar de HAP geweest, omdat ze volledig weigerde te drinken, en maar bleef huilen.. er is op de HAP niks gevonden wat er toe kan leiden waarom ze niet meer wilde drinken, heb bij thuiskomst mn vk nog gebelt want ik had dezelfde huisarts daar zitten die mij destijds met een fikse eileiderontsteking naar huis had gestuurd, onder t mom van ik maak mr geen zorgen, zal wel mee vallen, dat bijna resulterde in dat ik helemaal geen kinderen meer kon krijgen (de boel is flink aangetast helaas).

Vk gaf aantal tips, en als maandag nog geen verbeteringen laat zien mkest ik naar mn eigen HA, maandag ga ik ook hrt CB bellen en vragen om een lactatiekundige via hun..
    Ik wil nog nirt opgeven qua bv, maar op deze manieris t echt niet te doen.. elke keer een mega strijd om dr aan t drinken te krijgen, en kolven fulltime dat trek ik ook simpel we g niet, maar zo aanmodderen ook niet.. ik ben echt gesloopt, kan zo een gat innde dag slapen zeg maar... blehhh...

Voor de reet gaat t prima hoor, en doe mn uiterste best er ook nog van te genieten:)

Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit had ik vrijdag. Was een dag alleen met mn bijna 2 jarige. Wat n verwend snotjong, zo gedroeg hij zich.
    Gister was hij dan weer extreem lief en behulpzaam. Mn kleine jongen die bijna jarig is.. hij wordt zo groot.. :cry: kan wel janken als ik daaraan denk.
    Maar vrijdag joh, vroeg me echt af waarom ik een tweede wilde.. :roflmao:

Magnolia29, roever en Marsepein vinden dit leuk.
  9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou volgens mij wordt hier zo’n dag!!
    Normaal zo lief, knuffelig, behulpzaam. Nu al een uur alleen maar gejank en gedoe.
    Morgen begint “schooltje” weer! Yes!! Hoera voor kinderopvang :|

Nina Sanders en Marsepein vinden dit leuk.
  10. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ach meid wat vervelend dit, zo frustrerend. Je wil het zo graag goed doen voor je kindje en het beste geven maar als het niet lukt is dit zo zwaar en vermoeiend. Misschien toch proberen om de lactatiedeskundige eerder te laten komen? Ben het met je eens hoor dat aanmodderen ook niet gaat. Dan heb je er in ieder geval alles aan gedaan en kun je evt. Heel veel succes en sterkte!

11. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Haha idd heerlijk. Vannacht lagen ze zo lekker lief te slapen dat ik een beetje spijt had van mijn gevoel. Was ook heel moe gister en last van mijn buik en dan kun je minder hebben. Hoop vandaag op een betere dag en anders kom ik hier weer lekker zeiken haha

Snap heel goed dat je in tranen uitbarst als je zelf moe bent dan is alles teveel.

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.173
    4.322
    113
    Ja ik herken het enorm. Jij hebt dus ook al twee oudere kids en nu een nakomertje.

Voelt deze zwangerschap zwaarder dan die van 8/10 jaar geleden? Aangezien je nu ouder bent geworden of valt dat mee?

13. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ja voelt zeker zwaarder of ik ben gewoon vergeten hoe het toen was haha. Ben nu ook een stuk ouder misschien daarom?

Hoe oud zijn die van jou?

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.173
    4.322
    113
    Ik heb het ggevoel dat leeftijd zeker een rol speelt. Toen eind 20 nu eind 30. Maar het is natuurlijk ook al zolang geleden dat we veel waarschijnlijk naar de achtergrond hebben verdreven haha

7 en 9

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik ga jou uit je lijden verlossen.
    Je bent eerder uitgerekend dan ik dus jij moet nog maar 73 dagen :D

Poolvos en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Haha zou het dat zijn. Ik vind het deze keer ook zwaarder.. toen net 20 en nu bijna 28 dus nog jong genoeg maar pff vind deze toch wel heftiger hoor:D

Poolvos en Marsepein vinden dit leuk.
  17. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik wou dat ik nog zo piepjong was haha

kly073 en Poolvos vinden dit leuk.
  18. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    :cool::cool:

19. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Haha, geweldig ben je Lotion.. =) maar als daar nog eens 14 dagen bij komen zit ik terug aan 87 dagen.. wahah helptt.. het duurt me echt allemaal te lang!!

20. Neilia

Neilia Niet meer actief

Positief blijven denken :p
    Als je er 3 weken afhaald hoef je nog maar 52 dagen :D
    We gaan gewoon voor de ongeveer 70 dagen :p

Deel Deze Pagina