Oh die obstipatie is vreselijk. Waar haal jij pruimensap? Ik zit nu aan de macrogol laxeerzakjes. Heb gister paar uur in hrt ziekenhuis aan de CTG gelegen vanwege hevige buikkrampen die uitstraalden naar mn rug. Eindstand blijkt dus alles verstopt vandaar de pijn zo hoog onder mn ribben. Darmen zijn natuurlijk nu ook weggedrukt door de baby. Hopelijk doen de zakjes iets zelfs ademenhalen en lopen doet nu pijn pfff.
Ik haal de pruimensap bij de Jumbo of de Plus. Ik haal dan de pruimensap van Zonnatura. https://www.jumbo.com/zonnatura-pruimen-750-ml/478764FLS/?gclid=EAIaIQobChMIxvDM--Ty4wIVlcx3Ch07kwmyEAQYASABEgJ_efD_BwE Dat werkt voor mij wel echt. Jij hebt er dus wel echt heel erg heftig last van. Hopelijk helpen de zakjes snel!
Bedankt die ga ik straks ook maar even erbij halen. Ja echt hoor blijf goed drinken want dit wil je echt niet meemaken pff.
Nee dat wil ik ook echt niet..ik voelde mij de afgelopen dagen al zo ongemakkelijk, zo ontzettend vol! Hopelijk wordt het bij jou snel beter.
Bij mij is het de laatste tijd al helemaal raar met de ontlasting, voor de zwangerschap ging ik al niet vaak. 2 a 3 keer per week was normaal maar nu is het soms gewoon een week helemaal niet en dan ineens een dag dat ik soms wel 4 keer moet. Gelukkig geen pijntjes of andere ongemakken maar misschien is pruimensap inderdaad een idee, voordat het wel zo erg wordt
Net controle gehad. Blijkt dat ik vanwege mn BMI (net iets te hoog) een suikertest moet en 2 extra echo's. De suikertest en 1e echo hadden eigenlijk deze week gemoeten maar die zijn ze eerder vergeten te plannen. Nu ga ik morgen die suikertest doen en de dag na thuiskomst vakantie de 1e echo (ben dan 31 weken) en dan 2 weken later weer. Kan alleen wel janken dat mijn gewicht gevolgen kan hebben voor haar. Voel me schuldig. Zullen de hormonen zijn denk ik.... Bloeddruk was weer wat hoger dan laatste keren (vorige keer 100/55 en nu 120/78). Maar daar maakt ze zich verder geen zorgen over.
Hopelijk is alles ok met jou en met haar. Ik merk hier dat het in drie dagen tijd zwaarder wordt. Elke dag voelbaar meer. Al heel de dag steken onderin, maar deze avond hele pijnlijke steken en het gevoel alsof ik moet poepen zeg maar. Maar er komt niets. Dus ik zit ofwel met constipatie (het gaat zowieso al wat moeizamer sinds die 3 dagen) ofwel indalingsweeën maar het blijft toch een vies gevoel. Ook steken in vagina. Iedere keer ik de drang voel loop ik naar toilet maar er komt gewoon niets.
Ik denk idd mega verstopt.... Heb en had daar ook enorm geregeld en veel last van. Veel drinken, gedroogde pruimen of sap, en evt spinaziesapjes oid!!! Of veeeeeel komkommers eten!
Helaasssssss... Ik hoop gauw! Maar t zal me helemaal niets meer verbazen als t nog twee weken zal duren... T heeft t iig nog mega gezellig daarbinnen.. vooral in de avond. T voetje steekt geregeld flink uit Mn zij
Zo 1e prik gehad. Drankje heb ik op (vond de smaak super meevallen). Nu 2 uur wachten hier in het ziekenhuis.
Hoe gaat het nu? Bij mij zit het weer helemaal vast. Gisteren maar 1 glaasje pruimensap gehad, dus vandaag maar weer meer! En die verrekte aambeien werken ook niet positief mee