De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij kijken supergirl, the arrow en the flash voornamelijk op Netflix.
    Ik kijk daarnaast nog La casa de papel (net mee begonnen)
    En dan nog 1 of andere zombie serie :p
    Maar wij kijken alleen samen in het weekend dus dan doe je wel even over een seizoen ;)

@Nina Sanders :roflmao: Lol lijkt mijn vent wel hahahaha.

Ik had gisteren een frustratiemomentje naar mijn vent toe:
    Gisteren moest hij C ophalen van het kdv
    ... hij was thuis he en zij was ziek.
    Nou nou wat een drama en hoe moest ie dat doen dan? Hoe wist hij nou wat ie moest doen met haar terwijl ze ziek was.
    Heb maar gezegd dat ik er ook geen gebruiksaanwijzing bij had gekregen en dat ie het maar zelf moest uitvogelen.
    Adios zeg.. Aansteller.
    Als die een dag vrij is (hij moest naar het zh) is die altijd alleen thuis omdat de kinderen op het kdv zitten.
    Ik ben nooit een dag alleen dus dan wist ie ook eens hoe het voelde.

Marsepein, Poolvos en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.362
    113
    Amsterdam
    Hoi dames wil me hier toch ook wel aansluiten hehe. Ik heb straks teveel vrije tijd!!
    Nog maar 1 weekje werken en dan gewoon al verlof!
    Ene kant ook wel echt klaar voor, werk midden in het centrum en fiets normaal. Maar sinds vorige week woensdag de auto gepakt omdat ik het lichamelijk toch niey helemaal trek. En dat was fijn omdat ik me savonds meer mens voelde.
    En voor mij is aanstaande vrijdag spannend dan hoor ik of Mn placenta wel of niet omhoog is gegaan, ik heb een placenta previa. Zo niet keizersnede met 37 weken en anders wil ik het zelf proberen na eerder keizersnede. Echter ik heb een reus in Mn buik die op alles dik boven de p95 zit en zn benen zelfs boven de groeicurve.
    Verder even zeiken ben benauwd en snel moe omdat Mn hb te laag is en heb zgn zwangerschapsdiabetes wat echt onzin is aangezien Mn waardes zonder aanpassing in Mn eetpatroon perfect zijn.
    Dat ben ik dus haha.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    @wolkje1994 Fijn dat ze kleine nog veilig binnen zit. Nu moet ze daar nog even een aantal weken blijven. Hopelijk komt je baarmoeder genoeg tot rust.

@Nina Sanders Wij zijn Blacklist aan het kijken. En ik het laatste seizoen oitnb.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier Netflix en videoland.

Van de week op Netflix de nieuwe film van baywatch gekeken. Was wel lachen. En gister mr fuzzypants vanuit de jacuzzi. (Ja we hebben een jacuzzi achter onder het afdak, en daar hangt ook een tv. Idee van mijn man. )

Verder kijk ik meer videoland ook.

Ik ga van t weekend toegeven aan mijn n
    Wasdrang
    Eerst onze eigen kleding wassen. En daarna aan de baby Was beginnen. Gooi dan wel een oud hoeslaken over de kinderwagen en t ledikant. Kan er ook geen stof meer in. En dan langzaam aan mijn man aan zijn hoofd zeuren dat de box op moet. Hihi

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Welkom Siepie85, fijn bijna verlof!

Aan degene die het vroeg :D, 37 weken is de grens? Ik dacht 38 weken. 37 weken zou mooi zijn haha. De kramp is gelukkig over maar mn buik blijft gevoelig.

Poolvos vindt dit leuk.
  6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Ik moet nog een wiegje kopen :s. Ik moet nog de babywas doen. Kinderwagen moet nog aangeschaft worden, maxicosi ook. Het lijkt alsof ik deze keer meer dan laks ben maar het lukt me ook gewoon niet om eens te starten..

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kennen jullie trouwens het vreselijk foute en gescreende Yummy Mummies? :o: zo heerlijk stiekem

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.362
    113
    Amsterdam
    Netflix tip you me her, kijk je zo weg.

9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.362
    113
    Amsterdam
    Jaaaaa echt vreselijk maar heerlijk om te kijken

10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Jaaaa met hun pushpresents.. wat een rijke dames en die Zijn gek op champagne, wat drinken zij veel zeg..

Siepie85 vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat dacht je van de sip and see's? En de dadchelors? Vooral de eerste zie ik wel zitten;)

Siepie85 vindt dit leuk.
  12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Omg! Serieus! Ik had alles al klaar met 20 weken. Alleen nog wassen en de box op. Ja en de babykamer schoonmaken.
    Ik wordt al panisch bij het idee dat ik nog dingen zou moeten kopen.
    Moet nog wel een wiegje ophalen. Maar die staat 2 straten verderop bij een vriendin.

13. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113

Love it ! :roflmao:
    Helaas alle afleveringen al gezien :p

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Hahaha zo was ik dus bij de eerste twee. En nu.... Ik zei het deze week nog tegen mijn man. Hij zei in het ergste geval koop ik alles na de bevalling meteen. Het geld is er. Er moet alleen daadwerkelijk gekocht worden haha

15. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Wat fijn om wat van je te horen :)
    Hopelijk zet het nog een paar weken niet door !
    Doe maar rustig aan !

wolkje1994 vindt dit leuk.
  16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Ik ga wel vandaag de babywas doen en morgen mn ziekenhuistas klaarmaken. De maxi cosi en het wiegje wil ik deze week aanschaffen. Dan is het belangrijkste klaar.

wolkje1994 vindt dit leuk.
  17. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Ik vergeet de luiers gewoon.

Waar kun je het voordeligst pampers kopen? En hoeveel pakken koop je van maat 1 en 2? Als jullie me dat laten weten ga ik dat ook nog even aanschaffen haha

MamaDiamantje vindt dit leuk.
  18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik wilde even zeggen dat ik t super leuk vind dat een topic wat ik opende, toeni k nog maar 100 dagen moest, nu nog zo leeft en er steeds meer dames mee schrijven en niejwe dames erbij komen, zo leuk! Had ik niet verwacht!

Ik lees globaal mee, wwnt het lukt gewoon niet om het bij te benen, de kleine is heel onrustig, ook na de voeding, wat mij doet twijfelen om te stoppen met bv en over te gaan op kv..
    Het maakt me best verdrietig, maar ik ben best wel moe steeds, dus de overweging om toch de knoop door te hakken is niet heel ver meer..

Ook gaan wij verhuizen (eindelijk) na 4 jaar reageren, dan kunnen we de kleine een eigen kamertje geven, gelukkig! Ennnn als we zeker weten voor nog een kleine spruit gaan over 2 jaar ofzo, is er ook nog een kamer vrij voor die spruit:D
    Tot die tijd word t een chill/logeerkamer :)
    Het word een dingetje verhuizen met een kleintje, inpakken laat ze me al eigelijk niet doen, dan besluit mevrouw ineens te gaan clusteren, gevolg; ik loop heelnde dag en avond met de kleine op de arm en aan de tiet:roflmao:

Tips qua verhuizen met een kleintje zijn welkom overigens:D:D

wolkje1994, Kirzy, Poolvos en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Ze hebben op wehkamp ook wel eens pamper aanbiedingen. Ik had ze toen bij AH gekocht voor 1+1 gratis. Heb 2 pakken in maat 1 en 2 pakken maat 2. Je kan altijd bijhalen!

20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wij hebben zo een box pampers gekocht via wehkamp, maat 2, maat 1 hadden we een aantal pakken gekregen van iemand die luiertaatten gehad heeft en haar kindje heeft dus nooit maat 1 en 2 aan gekund want moest langer in t zkh blijven... hier was met bijna 4 weken al dat ze naar maatje 2 moest :)

Deel Deze Pagina