Nog geen babynieuws gemist de afgelopen dagen....? Het wordt tijd dames! Niet voor mezelf, dus ik moet het van jullie hebben
Oh dames help! Ik heb weer een enorme nesteldrang bui gehad. Zojuist 2 nieuwe lampen, 2 plaids, een kussen, een rotan wandrek en een rotan kledinghangertje gekocht. Help! Ik verwacht morgen 8(!) (ja echt waar) 8 pakketjes.. Toch niet normaal. Maar ik kan dat echt niet tegenhouden haha.
Ik heb net een draadloze steelstofzuiger besteld, omdat ik er zó zat van ben om dat zware ding van ons steeds achter me aan te slepen. Dus sorry, alleen herkenning hier
Haha de mijne 8 jaar geleden! Zoonlief is alweer 7,5! Grappig dat we toch wel wat overeenkomsten hebben!
Dat heb ik laatst al gedaan en zo komt Mn zusje met nog meer zooi! Haar hobby is inrichtten etc, heeft ook een instagram pagina met teveel volgers dus ik heb hulp. En geld is nu beetje op na al Mn gekoop voor zowel Mn dochters kamer als dus aankomende. Dus gewoon lekker aan toegeven kan maar 1 keer hehe
Grappig! Hier ook 7,5 precies in de uitgerekende maand maar ik zeg gemakshalve 7. De ander is bijna 10. Had net een afspraak bij de VK en baby is indd aan het indalen maar heeft nog ruimte voor zijn hoofdje om te bewegen. Die steken zijn van het indalen. Vanaf komende week wekelijks een afspraak. Spannend.
Hhaha afgelopen week kreeg ik 4 pakketjes binnen. Dat vond ik al veel. Niet alleen voor de baby trouwens. Vind het dan ook tijd voor nieuwe pyamas voor mezelf en nieuwe schoenen en voor de jongens nieuwe kleding. Heb mezelf een dure stijltang cadeau gedaan en ook een steelstofzuiger haha. Verschrikkelijk.
Ja nu gaat het snel he? Aah dus het kan geen kwaad... ik mag volgende week maandag pas weer en dan ook wekelijks idd.. hoop alleen dat ze snel helemaal indalen en we van die steken af zijn
Gewoon lekker aan overgeven. Schijnt heel gezond te zijn. Ik krijg ook al commentaar vsn mn man dat ik niet te veel meer moet kopen omdat t geld bijna op is( en zoveel koop ik écht niet, denk ik haha!) Vorige week een newborn setje gekocht van feetje en gisteren nog twee mooie overslaghemdjes, gewoon omdat de kast nog niet vol genoeg ligt. Het móest gewoon haha
Heel herkenbaar . Ik mag ook niks meer kopen van mijn man want de baby heeft al zoveel. Ik ga me nu inhouden tot dat de baby er is. Lijkt me ook leuk om dan nog samen te winkelen hahaha.
Komen ze om de zoveel tijd die steken of eenmalig ? Bij mij bijvoorbeeld nu weer en het is al zeker een half uur bezig af en aan.
Spannnnnnnennnnd! Zouden zo maar echte weeen kunnen zijn en dat je al wat ontsluiting hebt. Dacht dat toen ook met Mn tweede en voor de zekerheid op het einde van de avond gebeld met de vk en die zei ik kom toch even kijken want het weekend staat voor de deur, je weet maar nooit. En ja hoor bleken gewoon weeen te zijn en had al 3cm ontsluiting
Heerlijk ! Wat heb je allemaal gekocht ? Ik zag trouwens zulke leuke kledinghangers vanochtend bij de zeeman , wou een foto maken voor jullie maar Mn geheugen zit vol.
Oh die wil ik ook nog aanschaffen, lijkt me zo ideaal. Welke heb je gekocht ? Laat weten of ie je bevalt
De AEG CX7-2-45BM via bol.com. Had nog een cadeaubon liggen, dus die er mooi op ingeruild Als ik 'm getest heb, laat ik het je weten!