De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ze heeft toen meteen Mn vliezen gebroken en toen bleek de baby in het vruchtwater te hebben gepoept, vruchtwater was groen. Kwam meteen in een weeenstorm terecht na het breken van de vliezen en kon door naar het ziekenhuis. 3 uur later werd hij geboren. Zo kan het ook, ik was echt in de veronderstelling dat het voorween waren want de echte weeen herkende ik heus wel na de eerste

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    Ik heb ook bij beide gehad dat ik buikpijn had maar twijfelde of het weeen waren. Bij de eerste zei ze na controle thuis we gaan meteen door want je hebt al een aantal cm ontsluiting. Bij de tweede twijfelde ik weer en heb toch maar gebeld en toen bleek ik 6 cm ontsluiting te hebben en zei ze we gaan nergens naar toe. Het is te laat om het zkhuis nog te redden. Uiteindelijk moesten w ealsnog met de ambulance omdat het persen niet goed ging en er jn het vruchtwater gepoept was. Eenmaal in het ziekenhuis was ie er 10 min later.

Daarom nu de afspraak dat ik in de 40ste week gewoon bel wanneer ik buikpijn heb en zij gewoon komen kijken omdat ze liever te vaak voor niets komen dan dat ik weer te laat bel en alsnog met de ambu naar het zkhuis moet. Dat laatste wil ik zelf graag voorkomen dus drm deze afsprk.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    #2343 Nina Sanders, 12 aug 2019
    Laatst bewerkt: 12 aug 2019
    Zo herkenbaar. Had ik trouwens bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Ging ik de meest domme dingen kopen. Waterkokers enzo. Hahaha! :)

Vandaag heb ik binnen gekregen: allerlei potjes en vaasjes, voorraadpotjes en glazen flesjes, een slinger voor in het hemeltje van de baby, een rotan plantenmandje voor onze slaapkamer en een draadmandje voor op het toilet om doekjes en een nieuwe toiletrol in te doen. Oh en een nieuwe zeepdispenser in de kleur van onze keukenmuur met een pompje in messing.

Morgen krijg ik: 2 teakhouten wandplanken, een nieuwe rotan eettafellamp, de nieuwe sneakers v mijn zoontje, een nieuwe bamboe vloerlamp voor zoontje, een plaid voor de baby met gouden ananasjes erop, een velours jungle kussen v op babykamer, een klein juten kleedje rond voor de babykamer en nog een rieten sokkenmandje voor de babykamer.

Woensdag krijg ik dan het laatste pakketje met: een bamboe wandplank voor zoontje, 2 nieuwe plaids (1 voor beneden en 1 voor onze slaapkamer), een velourse roze kussen met gouden ananasjes, en een rotan kledinghanger voor aan het wandrekje van zoontje óf aan het kapstokje op de babykamer. Even kijken wat ik eraan wil hangen en waar het mooi staat. :thumup:

Kan niet wachten haha. Heb wel een groot stuk maand over nu qua financiën merk ik o_O

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ben bezig met the originals. Hier trouwens wel team Damon hoor.

Qua series: peaky blinders (zo fijn), suits, yummy mummies, what if, you, gossip girl, la casa de papel, safe, 13 reasons why...

Marsepein vindt dit leuk.
  5. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Hier sinds gister ook ineens op zoek naar een waterkoker, dont know why hahaha

Geniet van je koopjes!

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Merci!
    Haha we hebben nu een quooker

7. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    De slapeloze nachten zijn weer eens aangebroken hoor. Normaal ga ik snachts naar het toilet en bij terugkomst viel ik redelijk snel weer in slaap. Nu standaard wakker vanaf een uurtje of 2 om vervolgens pas rond 5 uur weer in slaap te vallen.
    Word inmiddels zo moe van mezelf en mijn geklaag. Iemand hier toevallig ook wakker?

Nina Sanders en Imona vinden dit leuk.
  8. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Oh jij bent er ook @Nina Sanders , nu voel ik me niet meer eenzaam hahaha

Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Marsepein irritant die nachtelijke uren wakker. Hopelijk val je zo nog in slaap!

10. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Kun jij de slaap ook niet vatten?

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier net wezen plassen. Nu maar proberen te slapen naast een snurkende vent.

12. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Succes!

Imona vindt dit leuk.
  13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Knuffel voor de dames die niet goed slapen. Ik heb genoeg andere klachten kwalen maar heel blij dat dat wel goed gaat.

Eliesjee vindt dit leuk.
  14. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier veranderd het dagelijks hoe ik slaap, soms elk uur wakker van de pijn en moeten plassen en soms heb ik daar geen last van maar kruipt mijn vriend zo tegen me aan dat ik geen kant op kan.

Gisternacht voor het eerst in maanden door geslapen maar vannacht wou vriendlief weer knuffelen:cool:

Ik zie het maar een beetje als training voor straks als ik er toch vaak uit moet voor die kleine:roflmao:

Marsepein en Siepie85 vinden dit leuk.
  15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou zo bekeek ik dat in de vorige zwangerschap ook maar. Om er nog maar een positieve draai aan te geven. Maar pff,het breekt na een tijdje wel op hoor! Zou veel relaxter zijn om goed uitgerust aan de bevalling en kraamtijd te beginnen

Gelukkig deze zwangerschap geen last van - NOG niet. Da’s dan weer t voordeel van die blinde darm en nu bloedarmoede - ik was zo ziek dat ik echt nog aan t bijslapen ben.

Eliesjee en Siepie85 vinden dit leuk.
  16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Kirzy hoe gaat het met jullie kleine man? :)

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Was hier ook wakker. Net bloed geprikt v de suikertest en nu ga ik heerlijk ontbijten met mn lief bij ons favoriete tentje. Daarna weer prikken en aansluitend controle vk. En daarna even door naar de sportschool. Om 13.00 ben ik dan weer thuis en ga ik lekker relaxen en wat werkmail weg werken

Marsepein, Eliesjee en Poolvos vinden dit leuk.
  18. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Mazzelkont jij hoeft dus niet het smerige drankje? Als ik zo had mogen testen had ik nooit die diagnose gehad namelijk, maar doordat absurde drankje nu wel.
    Succes bij de vk!

19. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja echt he! Bij mij was er gelukkig niks aan de hand maar als ik het zo hoor word ik wel jaloers.
    Dat smerige drankje waar je helemaal niet goed van word en dan 2 uur niksen. Niet eens mogen lopen.
    Had mij ook maar zo n test gedaan als het ook op die manier kan/mag

20. roever

roever Niet meer actief

Oke...

Bij deze zit ik er definitief doorheen... :(

Ik werd wakker, zonder baby, zonder weeen... gewoon helemaal niets!

Ik dacht echt maar dan ook echt dat baby zou konen nadat we verhuisd waren, en ik dus tot rust kwam.
    Niets is minder waar en ik begin zelfs te denken dat deze mogelijk wel eens ingeleid moet gaan worden ofzo.
    Waar ik echt helemaal niets van wil weten...

Ik voel me (waarschijnlijk onterecht) zo boos en verdrietig maar vooral mega teleurgesteld!

Ik vond en vind dat ik na afgelopen drukke! Tijd het verdient heb om gewoon te kunnen gaan genieten en Mn leven stilletjes aan weer terug te krijgen.

Straks komt beeb pas ah einde vd vakantie van vriend...

Blehhhhhh zeur, miep, zeik.......

Deel Deze Pagina