Nou daar heb ik in ieder geval overheen gelezen Lekker dagje zo. Fijn als je suikertest straks achter de rug is.
Ja ik moet m doen wegens familiaire belasting en afkomst (mijn vader is donker). Eerste zwangerschap kwam er ook niks uit. Ze gaan wel altijd zeuren omdat ik het drankje weiger. Zou minder betrouwbaar zijn enzo. Tsja, in sommige ziekenhuizen is de bloedtest zonder drankje ook gewoon protocol. Ik snap dat het drankje misschien gemakkelijker is ofzo? I dont care.. Ik ga liever tussen door lekker ontbijten dan 75 gram pure suiker drinken die ik er weer af moet sporten
Ja was al vroeg op @Poolvos. Heen en weer gerijd en afspraken hele ochtend maar op zich geen ramp. Zo na de controle toch eventjes een lichte krachttraining doen en dan om 13u zit ik lekker thuis te wachten met een kop koffie op al mn pakjes hahaha!
We mogen 3 september de nieuwe woning in, 16 augustus is de voorbeschouwing van ons huidige huis, dan horen we de punten wat we aan morten pakken voor dat we de woning opleveren, 19 augustus zijn er bezichtigingen, en dan 9 september de huidige woning opleveren. Ik mort dit alles alleen gaan doen, omdat mijn man werkt, dus dat word een hele uitdaging.... Want ik weet al dat er veel moet gebueren hier
@Nina Sanders zo heerlijk dat vooruitzicht van een koffie en wachten op pakjes. Nu je die 75gram pure suiker hebt kunnen ditchen, kun je er mooi een lekkere vette latte van maken @Kimmetjuh90 powerrr mama!! Stressige tijd in t vooruitzicht, maar wat zal dat het waard zijn als je straks alles achter de rug hebt en lekker in jullie nieuwe huisje bent geland!
Kan eerlikk gezegt nket wachten tot we deze stressende tijd voorbij zijn ja... daarom.wikdenik eigelijk ook nooit meer verhuizen, vabwege die stress die erbij komt kijken Verhuizen is gewoon ECHT niet leuk
Wat spannend gestript en 2cm ontsluiting. Dat kan niet lang meer duren.. Wij zijn onderweg naar onze (vakantie)bestemming. Tis maar een nachtje en misschjen plakken we er nog een nachtje aan vast maar dat bekijken we morgen. Al twee keer meoten stoppen voor de wc, gelukkig is het max 3 uur rijden. Toch wel spannend het idee niet in Nederland te zijn. De suikertest ben ik wel doorgekomen maar dat drankje was echt smeeerig. En dat is nog zacht uitgedrukt.
Nou dat is t m nou juist net... Ik word liever niet getript of ingeleid :/ haha Ik “vind” dat Mn lichaam t zelf moet kunnen doen... en wil t zo “natuurlijk” mogelijk houden. (Indien gevaar uiteraard wel ingrijpen ) (En heeeel stiekem durf ik t ook niet denk ik haha) Maar t maakt t nu wel even lastig dat ik er zo over denk haha Ondertussen ben ik ook echt wel beetje misselijk aan t worden... bluh Jeej.... jij dan! Ga je me serieus flikken eerder te bevallen?!?!? Hahaha Naja, uiteraard hoop ik voor je dat t nu voor je opschiet!
Bij de eerste ben ik ingeleid , en vond ik echt hel ! Daarom nu besloten te laten strippen zodat het hopelijk toch nog doorzet zonder inleiding. Was wel even een vervelend gevoel. Hahaha sorry !!!!!! Ik hoop echt dat het helpt
Nee nee, we blijven consequent. Ik heb wel een heerlijk grote omelet met vleeswaren en kaas erop genomen als ontbijt, met een appelsap, 2 koppen koffie, een kop thee, een plak appel-kaneel cake en een mini choco croissant. Als we dan buiten de deur ontbijten gun ik mezelf wat lekkers, maar de lichte krachttraining sla ik dan weer niet over want mijn bekken en rug hebben daar onwijs baat bij. De rest van de dag doe ik gezond, lunch denk ik met spelt of volkoren crackers en fruit, drink ik zwarte koffie en veel water en vanavond uiteraard een gezonde maaltijd met veel groente! Dat plakje cake en mini croissantje, daar hebben we van genoten. Controle vk was goed. Bloeddruk mooi laag, baby lag laag en buik goed gegroeid. Volgende keer bespreken we de bevalling. Andere vraag: begin van de lente word ik 30 en zijn mijn man en ik 15 jaar samen. We willen graag met zn tweeën een paar dagen weg. Max 4 nachten. Mag best wat luxer want het is immers wel bijzonder, mijn leeftijd, zo lang samen, nieuwe baby, een periode die we achter ons laten (vruchtbaarheidstrajecten etc). We hebben wel een (wat ruimer) budget hiervoor gereserveerd. Jullie tips? Of moet ik mn budget daarvoor delen?
Netjes hoor! Maar dat ontbijt klinkt dan ook goddelijk! Ik zou me daarna ook inhouden Wat voor iets wil je? Hoe ver weg? Met 4 nachten kun je best veel. Zonder kids?
WoW dat je niet overgedragen al bent. Ik heb ook een placenta previa en die lag idd er ook echt ver voorbij. Ik ben meteen overgedragen vanaf 18 weken al. Vanaf 28 weken mocht ik al niet meer naar buitenland. Ik heb vrijdag de echo en krijg dan uitsluitsel hoe of wat, de duimen draaien dat het gewoon omhoog gegaan is. Ik duim ook voor jullie!
Ik zit klaar voor de pakketjes. Water van de Nespresso warmt op.. Ik wil max 4 nachten, samen met mijn man (100% zonder kinderen), liefst beetje zon, niet té ver weg, mag best een beetje luxe..
Nope. Maar ik denk dat dat niets is voor zon controlfreak als ik Hebben jullie daar ervaring mee? Wil er wel meer over weten!
Alleen maar positieve ervaringen mee & van anderen ook positieve ervaringen gehoord!! Ze doen ‘t echt leuk. Niet de standaard steden, doorgaans. En als ‘t wel een cliché stad is (Parijs, Rome) dan iets speciaals door bijv een speciaal hotel te boeken ofzo. Je hebt thema’s (dus je kunt kiezen uit citytrip of juist zon-zeker). Ik ben ook zo’n controllfreak. Maar die controle weggeven (wetende dat t toch top geregeld is) is stiekem ook wel eens leuk.
Pas bij 32 weken word ik overgedragen had de VK het over. Ze zei ook dat in 99% van de gevallen de placenta gewoon mee omhoog groeit. Ik hoop ook dat dat gebeurd is, maar dat weten we dus donderdag. Ben wel blij dat ik niet eerder overgedragen ben aan de gyn. Het is een heel gedoe om daar te komen, kost een vermogen aan parkeerkosten, afspraken lopen altijd uit (met meestal gemiddeld een half uur) en ik vind het echt verschrikkelijk om daar in een wachtkamer te zitten met mijn dikke buik met daar ook allemaal vrouwen bij wie het niet lukt om zwanger te raken. Dat vind ik gewoon echt niet kunnen. Ik ga er maar vanuit dat ie gewoon omhoog is getrokken de afgelopen weken en dat daar het bloedverlies vandaan kwam. Zou het echt heel jammer vinden als ik niet natuurlijk kon bevallen.
Ik snap volledig dat je er klaar mee bent. Na 40 +3 weken mag het al eens gaan komen hé zeg. Denk dat ik persoonlijk de muren op loop tegen dan. Hier heb ik gelukkig goed nieuws gekregen tijdens de echo. Het grote 'gevaar' voor vroeggeboorte is geweken want baarmoederhals is terug verlengd. Waarschijnlijk zat er heel veel spanning op en hebben 2 weken platte rust enorm geholpen. Ik denk dat ik vanaf week 37 - 38 weer wat meer in het huishouden ga doen in de hoop dat hij misschien een weekje vroeger zou komen want hij weegt al ruim 2700 gram... Dus dat belooft. Mocht het nu nog verkorten ofzo dan laten ze de natuur zijn gang gaan en mag hij komen. Hoewel ik natuurlijk hoop dat hij gewoon rond zijn tijd komt. Stiekem spijtig dat ik al 6 weken zwangerschapsverlof ga kwijt zijn ma bon. @kimmaikel24 Wat superspannend dat het voor jou al zover is! Ik hoop dat je een hele voorspoedige bevalling hebt.