De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Grappig zie ik nu ook ja!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Omdat mijn uitgerekende datum 16 nov is maar hij een dag achter liep

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Meer dames last van menstruatie achtige pijn/bandenpijn? Trekt helemaal door van mijn liezen naar mijn bovenbenen.

Werd er net gewoon misselijk van...

4. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Zo wat is er veel bijgeschreven zeg..maar helaas nog steeds geen babynieuws. Ik hoop voor je dat je nu bezig bent of beter nog, inmiddels al bevallen bent.

@wolkje1994 wat naar dit. Heel veel sterkte!

Hier beginnen de voorweeen inmiddels steeds vaker terug te komen en moet ze soms gewoon echt wegpuffen.
    Verder bezig geweest met laatste koopjes maar ben er nog niet. Shoppen gaat helaas niet meer met deze bekken van mij dus lang leve het online shoppen! Oh en de babywasjes zijn gister ook gedaan (nog 1 laatste wasje te gaan) dus vandaag lekker op mijn gemakje zitten voor het strijkwerk en dan alles heerlik in de kast plaatsen. Kijk daar naar uit haha

Nina Sanders en wolkje1994 vinden dit leuk.
  5. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Zijn dit geen voorweeen ? Bij mij voelt het tenminste ook als menstruatiekrampen maar gaat niet mijn bovenbenen. Verschilt misschien per vrouw ?

6. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Hoe voelden jouw voorweeën als ik vragen mag? Ik denk dat ik ofwel dit ofwel gewoon harde buiken had, maar het bleef toch paar uur aanhouden.

7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    @wolkje1994, ik was blijkbaar zooo moe dat ik al snel in slaap viel en om 00.00u klaarwakker was. Toen pas rond een uur of drie weer in slaap gevallen. Twee keer naar de wc geweest. Vandaag nog naar een leuke dierentuin en dan naar huis. Ik merk dat ik jn de nacht toch bang ben dat de bevalling gaat beginnen (al heb k daar geen reden voor) en drm het liefst thuis ben. Voelt veiliger.

Wat voorweeen betreft, ik heb ook momenten dat ik menstruatiepijn voel maar echt alleen in mn buik en het houdt een hele tijd achter elkaar aan.

8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Marsepein weet je vk wel van de voorweeën? Ze gaven bij mij aan, mochten ze te vaak en te regelmatig komen, wel laten weten

@Lotion succes bij de vk!

@Boordevol dat gevoel van in de nacht herken ik na de laatste dagen! Vaak hoor je ook wel verhalen dat het begint in de nacht.

Hier een dertig weken dansje, nog nooit zo blij geweest met een nieuwe week aantikken in de zwangerschap! :roflmao:

roever, active82, kly073 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oef wat heb ik toch weer slecht geslapen. Kort, licht, zoontje die wakker werd en het op een brullen zette omdat hij bij ons wilde slapen (go away jong, laat me slapen en shut up, haha) en de buik die in de weg zit.

active82 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Herkenbaar.. Slaap zelf erg slecht, vooral laat. Rond 1 u gaan slapen, dochter werd om 5 u wakker.. Daarna was het feest. :thumup::confused:

active82 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook bijna klaar met de babywasjes. Gister en eergisteren de kleertjes gedaan. Vandaag krijg ik nog wat lakentjes binnen want die was ik vergeten te bestellen, dus dan ook de rest van het beddengoed en dekentjes erbij.

Vanmiddag naar de vk voor de 2de groeiecho, kijken of ze nog steeds op dezelfde lijn groeit. Vorige keer was ze iets kleiner dan gemiddeld maar nog wel binnen de marges

Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Had ik ook al aan gedacht. Maar t bleef echt aanhouden. Was niet als een echte wee ofzo. Als ik ongesteld ben trekt het ook altijd naar mijn bovenbenen en met mijn bevalling ook.

Ben uiteindelijk in slaap gevallen en nu is het over.

Vandaag kinderwagen en bedje wassen. En dan de zolder op voor nog wat spul voor in de box om te wassen en dan ben ik ook klaar met wassen.

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Hier heerlijk Mn laatste 2 dagen werken! Wie telt eraf haha!
    Wel veel dingen op de planning maar gewoon even mooi afronden als het goed is dus dat is fijn.

Marvy, Marsepein en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb ook ruk geslapen.
    Echt niks te maken met mijn dikke buik of moeten plassen , maar de kinderen spoken momenteel bijna elke nacht.
    Nu was het C weer die moest plassen en vond dat het om 1:30 wel tijd was om naar beneden te gaan:rolleyes:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Het voelt als een soort wee maar veeeeeel minder sterk dan een echte wee. Buik wordt dan idd hard. Soms lang en soms kort, verschilt maar de laatste paar dagen komen ze wel dagelijks even buurten. Ik heb dat met mijn vorige zwangerschappen ook gehad maar wel pas na mijn zwangerschapsverlof dus vanaf week 34-36
    Nu zijn ze wel wat vroeg maar wellicht omdat dit de vierde zwangerschap is??

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh heerlijk! Fijn ook dat je 't mooi af kunt ronden zo. Wanneer moet je dan weer beginnen na de bevalling? Ik werk in 't onderwijs, moet volgende week 1 dag werken (startvergadering en overdracht naar mijn vervangster) en dan gaat daarna gelijk mijn verlof in ;)

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh vreselijk :eek: Dat breekt je idd echt op.. Zijn ze inmiddels al wel beter, of ook nog ziek?

18. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Nee hier nog niet regelmatig gelukkig. Gister bijvoorbeeld en kwartier max half uur ongeveer aan het einde van de dag en toen weer weg.
    Ik heb de vk niet ingelicht, omdat ik het bij de vorige zwangerschappen ook heb gehad en me toen zorgen maakte maar werd toen gezegd dat het normaal was en erbij hoorde. Als ze regelmatig komen dan trek ik idd aan de bel.
    Bij mijn tweede kindje ben ik zelfs vrolijk door gegaan omdat de weeen licht aanvoelde en ik in de veronderstelling was dat het voorween waren maar die waren er wel de hele middag/avond echter ook niet regelmatig. Toen toch maar voor de zekerheid gebeld en bleken het wel echte weeen te zijn en had ik al 3cm ontsluiting. Vond dat zo gek vergeleken met de eerste want dat waren bij de aankondiging meteen keiharde echte weeen dat ik niet wist waar ik het zoeken moest van de pijn.

wolkje1994 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk vooruitzicht! Hier is ook de eerste baby was gedaan en ligt in de kast. Het is allemaal spul van O wat we uitgezocht hebben. Ik heb nog niks nieuws gekocht.

Hier een half dagje vrij. Ik begin om 12.00 op kantoor. Ook wel eens lekker, een ochtend vrij.

Hier ben ik op zoek naar een mooie ronde box. Iemand tips?

Marsepein vindt dit leuk.
  20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Ik had teveel vakantie over dus op 06-01-2020! 2 weken voor en 2 weken na verlof vakantie genomen heerlijk!

Marsepein en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina