Ik hou jullie niet meer bij dames Geen babynieuws helaas. Ik moet alleen ineens mega veel plassen ! Echt bijna om de 15min en met afvegen is het dan best slijmerig sorry voor de details Zou dat de slijmprop kunnen zijn die misschien loskomt ??? Bij de eerste geen slijmprop gezien.
Spannend! Zou best kunnen.ben m bij de 1e in zn geheel In bad verloren.. dat was wel smerig haha. Geen bloed bij het slijm?
Ik kan me ook niet herinneren dat ik m gezien heb. Ja na de bevalling onder de douche viel er nog wat uit. Maar dat zal geen slijmprop geweest zijn denk ik. Misschien is die meegekomen toen ze de ballon er uit haalden? Geen idee.
Ik heb 2x de slijmprop verloren en bij allebei binnen een aantal dagen bevallen. Was ter grootte van een knikkerbom en goor om te zien haha met een sliertje bloed weet ik nog. Viel in toiletpot en had bijna de neiging hem eruit te halen, zo gefascineerd was ik erdoor geraakt en tegelijkertijd een smerig gezicht haha Sorry voor de details Dames
Leuk onderwerp hè ! Ik denk dat ik hem in delen verlies want zijn steeds sliertjes. Maar nog geen bloed gezien.
@Lotion, balen zeg, dat je kleintjes steeds ziek zijn zeg! Succes ermee! @slijmprop.. ben em nog niet kwijt denk ik. Geen idee of dat ook gaat gebeuren. Merk wel dat die kleine steeds minder ruimte heeft en dus minder beweegt. Nouja, minder.. minder hard hij is al helemaal ingedaald en af en toe zit hij weer lekker in mn longen en lever te schoppen. Hij heeft nog nooit zo hoog gezeten Ik heb sinds gisteren wel met enige regelmaat harde buiken, zo vanuit het niets. Hopelijk nog een paar daagjes! Hebben jullie trouwens ervaring met een draagdoek? En dan bedoel ik echt een doek en niet zo’n zak. Ik zit er aan te denken om er een via marktplaats te kopen maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik op moet letten en hoe groot hij dan moet zijn. Tips zijn welkom!
Ik heb bij onze dochter draagzakken gebruikt, heb nu ook een draagdoek en ringsling liggen. Via fb heb je een aantal groepen (draagpraat / draagliefde) waar veel informatie te vinden is. Op YouTube kun je filmpjes zoeken van Wrap you in love, zij laat heel goed zien hoe je welke doek kunt knopen.
Neu..... Stom toevallig kijk ik nu net weer even hier haha. Maar ik ben er ongelooflijk klaar mee haha, en hou me even afzijdig geloof ik Nu onderweg om kids te droppen en samen met vriendlief even een bakkie te doen ergens.. Even zinnen verzetten...
Spannend ROeverr. Bij de oudste ben ik spontaan bevallen op 40+5 en bij de jongste bij 41+0. Allebei spontaan begonnen.
Heb je dan ook automatisch de gedachte dat je bij deze ook over tijd gaat? Onze dochter is met 40+5 geboren en merk dat ik ook steeds denk; wordt wel weer dik 40 weken
Kan het me voorstellen! Controle was goed. Buik is mooi gemiddeld en de baby begint al in te dalen. Dat merkte ik al aangezien het maagzuur een stuk minder werd.
@slijmprop nooit verloren maar Mn bevalling begon met gebroken vliezen en ik was überhaupt geschockeerd dat het begon haha. Ik had net 2 weken verlof en nog niet echt niks gedaan dus was helemaal flabbergasted. Veel geschreven vandaag maar laatste daagjes werk dus drukkkk en een crisis etc.
STErker nog, ik had het de Vk gevraagd en ze zei je kunt ervan uitgaan dat deze dus ook op zich zal laten wachten. Maar volgens mij is daar geen pijl op te trekken en geven ervaringen uit het verleden geen garanties voor het heden haha
Zou ik ook zeggen: dan kan t alleen maar meevallen. Maar de realiteit is dat geen enkele zwangerschap tzelfde is. Er zijn dames die iedere keer vroeger bevallen, dames die iedere keer verder over tijd gaan. En dan is er mijn schoonzusje die DRIE keer op uitgerekende datum is bevallen (en ze heeft er maar drie, geen dertig ofzo)
WoW dat is bijzonder zeg!! Ja het kan echt vreselijk variëren. Vriendin van mij eerste 38 weken tweede 41.2. En die heeft echt niet leuke laatste 3 weken gehad die zat alleen maar te wachten en frustreren dat ie er nog niet was.