De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Pff snap ik ook wel! Ik ga er niet gewoon vanuit dat ze met 42 weken pas komt, kan het nooit tegenvallen. Maakt jezelf alleen maar gek anders.. En geloof me ik ben deze zwangerschap ook wel echt beu Maja :D

Siepie85 vindt dit leuk.
  2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Ik denk dat dat de conclusie is die we moeten trekken.. Je weet het gewoon niet.

Drie keer op je uitgerekende datum is wel heel bijzonder.

Wij zijn nu op de terugweg naar huis. Een rit van bijna 3 uur. Verlang naar mn bedje maar ben blij dat ik dit voor de kids heb gedaan en op steken na tijdens het wandelen ging het goed. Het is wel heel intensief geweest en waar ik in het tweede trimester last had van dikke voeten en flinke kuitpijn is dat volledig over. Ik heb zooveel gelopen en heb nu al zeker een maand mijn steunkousen niet meer nodig (speciaal voor de zwangerschap aangeschaft tijdens dat tweede trimester).

Siepie85 vindt dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dát vind ik wel een push present waard zeg! :thumup:

Marvy, kly073, Boordevol en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: Ik zal het voorstellen. Misschien een ring van $99.000? :rolleyes:

Boordevol, Magnolia29 en Siepie85 vinden dit leuk.
  5. Marvy

Marvy Lid

11 aug 2019
    50
    86
    18
    Vrouw
    Thnx voor de tips. Helaas heb ik geen fb, dus dat gaat em niet worden, maar ik ga morgen die youtubefilmpjes eens even kijken. Es zien of ik er wijzer van wordt:D

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier vandaag de intake gehad voor accupunctuur. Ik sta er vrij nuchter in maar hoor ook positieve geluiden. Ik wil het wel proberen. Zit bij me in de straat dus dat is makkelijk.

Kijken of ik wat meer rust kan vinden en of het helpt tegen het slechte slapen en maagpijnen door maagzuur!

Kan niet wachten.. maagzuur is zo rot.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhh ik mik hier weer op ruim 38 wk hoor. Buik was vorige x zo groot, dat kon gewoon niet langer doorgaan. Aangezien mijn buik nu weer groot is weet ik zeker dat ik niet richting de 40 wk ga. Dat past simpelweg gewoon echt niet...

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ga weer iets zeggen over jouw handtekening.. 42+4. Barbaars gewoon. 4w2d langer dan mijn eerste..o_O

9. roever

roever Niet meer actief

Ok, toch nog 1 berichtje dan.... :)

Net verloskundige geweest en alles goed... alles besproken en ik laat de natuur toch gewoon ze gang gaan zoals ik altijd al wil..
    Het stoot me té veel tegen t hoofd om nu al te gaan strippen of inleiden oid... ook al ben ik er echt helemaal klaar mee.

Onze oudste kwam met 41.5
    En de tweede met 40.1

En ik was er echt van overtuigd dat deze eerder zou komen door alle stress en verhuisdrukte etc.
    Vandaar dat t me zo tegenvalt denk ik!

Maar toe maar.... we gaan nog even doorbijten en ik bericht wel weer als t zo ver is!!! :D

Kirzy, Magnolia29, Siepie85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hou vol meid!

11. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Jaja. Maar voor mij geen push present. Na drie dagen weeën nog steeds 0cm en keizersnede :|
    Zijn er ook non-push presents?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @roever je kunt t! Over 2 weken is baby er sowieso!!!

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik vind van wel. Non-dilation presents

Averna en Poolvos vinden dit leuk.
  14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb mijn zwamgerschapsshoot een week naar voren gehaald. Naar 37 weken ipv 38. Gelukkig wilde er iemand ruilen. Heb zo het vermoeden dat ik de 38 weken net wel of net niet ga halen.. vraag me niet waarom.. voorgevoel.

HELP ME! Er zit een spin in mijn slaapkamer aan mijn kant van de kamer.. En man is natuurlijk nog niet thuis.. Ik ben maar op zijn kant gaan liggen. Zodra hij thuis is zorgt hij eerst dat hij dat beest weg haalt. Dood of levend, interesseert me niet, als dat beest maar uit huis gaat.

Zelf doodmeppen vind ik eng(dalijk rent ie ineens weg) en ontzettend goor. Als hij op de grond had gelegen had ik er wel een boek op durven gooien ( vervolgens laten liggen dat mijn man hem schoon kan maken) maar op de muur met een schoen oid. No way. Veel te dicht bij mijn handen.. wish me luck. Als ik morgen om 10 uur nog geen teken van leven heb gegeven......

wolkje1994 vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kun je er haarlak op sprayen?

Imona vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wordt ie trager van ;) hier ook wel eens gedaan.

Imona vindt dit leuk.
  17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hij zit stil. Dus laat m lekker zitten tot mn man er is. Hij is niet extreem groot. Dan had ik beneden gaan slapen. Maar ik vind ze gewoon echt smerig. Ik stap nog liever met mn blote voeten op een naaktslak dan dat ik te dicht in de buurt moet komen bij een spin.. even ter vergelijking..

18. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Haha dan wil ik een niet-ingedaald-present. :roflmao: Mijn dochtertje lag met 42 weken, na een inleiding en met 8cm ontsluiting nog steeds helemaal boven in mijn buik. Toen vond iedereen dat haar tijd gekomen was en is ze met een ks gehaald. Nog net met 42 weken precies. :roflmao:

Ik houd het geklets hier niet helemaal bij. Sorry. Ik krijg een beetje last van nesteldrang, maar omdat ik constant een hyperactieve peuterpuber om me heen hebt, lukt alles wat ik wil niet. Gelukkig gaat ze vanaf volgende week weer 2 ochtenden per week naar de peuterspeelzaal. Kan ik toch nog iets doen. Alleen oppassen dat ik het niet te gek maakt, dat vind m'n rug nog steeds niet fijn. :(

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Averna ik stem ook voor push present én keizersnede present. Haha!

Wij zijn in t ziekenhuis voor controle: ik heb zo mn groeiecho :)

Marsepein, Magnolia29 en Averna vinden dit leuk.
  20. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Spannend! :)

Ik heb dinsdag een groeiecho. Ben wel heel erg benieuwd. De week er na de laatste keer naar de verloskundige. Komt nu toch echt steeds dichterbij! :eek:

Magnolia29 en Poolvos vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina