Dat is dan ook wel weer super luxe zeg! Wat heerlijk! Alleen balen van de kraamzorg, al zou ik het heerlijk vinden als het niet was hier hoor.. neem altijd het minimale af en vind ik echt al te veel haha
Dat kan ik me ook best voorstellen. Met kraamzorg kun je zoveel geluk en zoveel pech hebben. Plus; de ene bevalling is de andere niet. De ene baby de andere niet. Soms ben je er veel meer van afhankelijk en dan lijkt het me heeerlijk. Maar anders mis ik ‘t ook niet hoor. Oohh ik zag in de lounge net een post over de herfst. Ik kan niet zeggen dat ‘t mn favo seizoen is, maar ik vind ook de herfst echt heerlijk. En deze herfst mag ik gewoon lekker kneuterig op de bank hangen en met mn baby knuffelen!! Ik heb er echt zóveel zin in!
Net terug van controle bij de vk. Alles was goed. En zoals ik al dacht te voelen, is hij inderdaad al wat ingedaald. Kan nog dieper, maar het begin is er
Net dit pakje binnen gekregen. Zo lief. Ik ga het wel stoerder combineren, maar ik kon het niet laten.
Goed geregeld hoor allemaal in Zweden. Ik ben al blij dat mijn man dit keer een weekje verlof kan opnemen om de boel thuis een beetje draaiende te houden. Kraamzorg is allemaal leuk en aardig maar die is er meer voor moeder en baby en de rest moet ook gewoon door zoals het huishouden en de kids wegbrengen en ophalen school en hun sport. Ik reken niet zo veel op kraamzorg wat dat betreft. Heb in het verleden weinig actiefs gezien en daarom neem ik dit keer maar 3 uur af en stel mijn verwachtingen bij. Heerlijk he komend herfst kunnen we heerlijk genieten met kaarsjes op tafel en een mok thee van onze babies!! Ik kijk er zo naar uit. Wat dat betreft ben ik blij niet in de zomer te bevallen. Perfecte periode voor.
@Marsepein nou, die thee wissel ik dan zeker weten in voor een glas ijskoude witte wijn (of rose). Kan me niet schelen hoelaat het is!
Ik heb voor een kraamhotel gekozen, hoelang precies weet ik nog niet maar dat zien we dan wel. Er is iig iemand als ik die nodig heb en zo niet komen ze alleen controleren. Eigenlijk wou ik er helemaal vanaf zien, maar mijn vk drong er toch een beetje op aan. Ik heb gewoon geen zin in iemand die heel de dag om je heen huppelt en vraagt of je nog wat wilt drinken of dat ze wat kan doen. Mijn schoonzus heeft haar destijds ook weggestuurd om maar te gaan stofzuigen bij de buren, die werd er ook helemaal gek van
Oh hier echt fijne ervaring. Heb 39 uur aangevraagd. Heerlijk! Moest ook echt huilen toen ze weer weg ging. Deze keer om dezelfde gevraagd. Kleine kans, maar kan het altijd proberen
Over hoeveel dagen is dat dan verdeeld? Het lijkt me ook echt heel fijn, als je een klik hebt met de persoon die je krijgt. Een vriendinnetje van mij had recent echt een gemene heks. Die heeft ‘r na twee halve dagen buiten gezet
Verdeeld over 8 dagen. Wat wel is, is elke dag die je in het ziekenhuis bent, gaat er 6 uur kraamzorg vanaf. Dat is wel een beetje jammer.
Heerlijk al doe pakjes ! Ik heb al zoveel, maar nog geen eerste pakje Ik zie ergens ook wel op tegen de kraamhulp. Heb het zeker nodig, de hulp enzo. Vast bij een eerste. Maar ik ben nogal op mijn eigen tijd en eigen ruimte gericht, om dan iemand een paar uur achter elkaar om je heen te hebben... ben benieuwd ! Onze box is binnen gekomen! Ben er zoooo blij mee! Heel landelijk, met rieten manden eronder
Haha ik heb dat ook. Word helemaal kriebelig van iemand die me de les gaat lezen, hoe lief ze ook zijn