De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hahaha goede tips dames :roflmao::roflmao:
    Gelukkig snurkt hij niet vaak. Maar ik ga zo ook proberen te tukken en dan krijgt hij gewoon een por hoor :|:rolleyes:

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En anders breathe right neusstrips halen!

Poolvos vindt dit leuk.
  3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nee joh!! Wat zonde van de tas! Dus nu verder zoeken? :)
    Ik heb vandaag ook veel gewinkeld. Online dan he? Vanaf de bank :D
    Tripp trapp eindelijk besteld. Een lading kleding voor L en baby op next direct. Een paar setjes van Liolej (en één setje met zelfde printje baby romper als jurkje voor L - kunnen ze een keertje “hetzelfde” aan).
    En begonnen met mn boodschappen bestelling voor vrijdag. Morgen nog effe afmaken en versturen.

Boordevol en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Mijn vriend knassertand. Zo bloedirritant.
    Ik pak dan zijn kaak vast en doe dat iets te hard.
    Dan is het gelijk over :p

Kirzy en Poolvos vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh ja de boodschappen hier ook besteld voor morgen. En nu idd op zoek naar andere tas maar geen haast hoor. Loop er vanzelf wel tegen aan. Hier binnenkort ook maar vast enveloppen voor de geboortekaartjes bestellen. En de zegels.

Poolvos vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Je bedoelt tandenknarsen? Ook walgelijk ja. Doet mijn man ook. Krijgt ie een hele flinke por.

Boordevol vindt dit leuk.
  7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ja dat bedoel ik.
    Vond het al zo'n raar woord :rolleyes:
    Mijn dochter doet het nu ook en ook nog eens heel hard.
    Vreselijk.

Boordevol en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders waarvoor was acupunctuur? Hoor hier namelijk steeds vaker positieve dingen over.

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vermoeidheid, maagzuur, slecht slapen.. ter verlichting van de typische klachten met dit termijn..

10. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Binnen welk termijn zou dit moeten helpen of moet je eerst een aantal behandelingen nemen?

11. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Morning ladies!
    Hier uiteindelijk lekker geslapen, ondanks die snurkende man van mij ;)
    Wel een rare droom gehad, waar ik op de wc opeens de baby voelde komen. Nou, met mijn geschiedenis van 3 dagen onsuccesvol inleiden, geen enkele kans hoor :roflmao:
    Wat gaan jullie vandaag doen?

Averna vindt dit leuk.
  12. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Haha die dromen af en toe ook. :roflmao:

Hier niet echt plannen vandaag. Mijn dochtertje is de laatste dagen echt heel erg opstandig. Ik ben al blij als ik de dag door kom tot m'n man thuis is. :(

13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Pff herkenbaar. Ik ben blij dat de onze momenteel hele dagen naar opvang kan. Ik had t me wel anders voorgesteld: nog lekker wat daagjes samen voor de baby komt. Maar ik trek dat gewoon echt niet nu.
    Hoop wel dat, nu die infectie over is en ik me steeds beter voel, ik haar nog een paar keer vroeger kan ophalen en wat leuks doen. Maar we zien komende weken wel :)

Nu ik die datum voor ks heb, hoop ik heel erg op een spontane bevalling. Maar dan wel pas 2 dagen ervoor. :D ik wil nu juist nog graag tijd hebben voor andere dingen voor de baby komt.
    Zo raar hoe je perspectief zo snel kan veranderen. Gisteren dacht ik nog: hopelijk komt ie meteen bij 37+0 ofzo :roflmao:

Averna vindt dit leuk.
  14. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Hier is het echt hopeloos. Ik ben al een aantal weken ziek gemeld en omdat ik zelf gastouder ben, heb ik geen opvang waar ze naar toe kan. Nu is deze week de peuterspeelzaal begonnen, dus maandag- en vrijdagochtend heb ik een paar uurtjes tijd voor mezelf, maar dat was het. :(
    Zo vermoeiend en frustrerend, want ik weet dat ze niet zo opstandig is om mij te vervelen. Het is voor haar natuurlijk ook allemaal wennen. Een baby op komst (elke dag vraagt ze wanneer de baby er eens uit komt), geen kindjes meer die elke dag komen spelen, papa net een nieuwe baan en dus andere tijden weg en mama kan haar niet meer optillen. Maar ik weet soms gewoon echt niet meer wat ik met haar moet doen.

15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik snap ‘t ook echt. Ik had t ook liever anders gezien dan dat ze de héle dag naar de opvang is. Maar het is zoals het is.
    Is er niemand die je nog een beetje kan ontlasten?

Het is zo rot als je zelf lichamelijk niet veel meer kan. Ik merk bij L ook dat ze veel vrolijker is als we iets leuks hebben gedaan. Zaterdag waren we gaan zwemmen en de rest vd dag ging t echt goed. Maar als mijn man werkt, trek ik t echt niet meer om zelf zoiets te gaan doen met ‘r.

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier het zelfde verhaal hoor. Zoon gaat nu weer 2x in de week naar de opvang van half 10 tot 4. Hij heeft het daar gelukkig reuze naar zijn zin. En heb ik 2 dagen om bij te komen. En weekend is man vaak thuis. Dus heb ik maar 3 dagen dat ik hem de hele dag alleen heb. Nou die zijn wel te overleven. Ga gewoon vaak naar vrienden toe. Kan hij met hun kinderen spelen. Heb ik er weinig omkijken naar.

@wat doen vandaag.
    Nou, straks dus zoon weg brengen.
    Dan nog lekker even luieren in bed.
    Boodschappen bestellen voor morgen.
    Even stofzuigen boven
    Badkamer inspuiten met bleek en 10 minuten later afspoelen.
    Vanmiddag fysio

En verder.... ehm.... gewoon lekker niks denk ik. Haha

17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Imona nou ik vind dat al een hele lijst! :|

18. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Heerlijk lijstje zeg :).

Ik zit weer op kantoor, dus drukke werkdag voor de boeg! Na vandaag nog 4 weekjes, mooi aftellen nu :).

Imona vindt dit leuk.
  19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zijn maar een paar dingen. Zoon wegbrengen ben ik met een half uur weer thuis. Boodschappen bestellen kan zittend aan tafel. Ook half uurtje.
    Badkamer inspuiten en terwijl die intrekt kan ik boven stofzuigen. Kwartiertje.

En vanmiddag fysio combineren ik met ophalen van zoon.

20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik ben na wegbrengen/ophalen al halfdood momenteel.
    Maar normaal gaat dat inderdaad ook wel.

Ik ga vandaag een lijstje maken. Ik heb best veel kleine dingen die ik nog moet doen - heel veel administratief ook. Dus dat ga ik eerst maar eens op een rijtje zetten :)

Deel Deze Pagina