Ik had gister voor het eerst echf duidelijke schoppen tegen mijn ribben. In de nacht. Zodra ik dan van zij veranderde was het over. Maar dan gebeurde het weer. Ben echt zeker 10 keer van zij gewisseld.
Bij mij schopt hij altijd in de buurt van mijn navel. En echt hard gewoon. Op t moment dat ik draai, wordt ik meteen gestraft. Gelukkig niet tegen mijn ribben. Misschien omdat hij al gezakt is?
Wordt hier nu al een een hele poos wakker geworden door de kleine meid! Zo druk in mijn buik! Begin nu al
Goedemorgen dames, weer lekker veel gekletst hier zeg. Knap hoor dat sommige van jullie nog zo actief zijn. Stofzuigen en dweilen lukt mij echt niet meer. Even een vraagje, ik zit te denken om weer een sluitlaken aan te schaffen. Iemand hier die dat ook gaat doen? Heb het bij mijn derde gedaan maar zat niet bepaald fijn. Had wel zo’n extreme die je echt met van die lintjes moest vasttrekken. Heeft Mn buik wel mooi snel laten slinken vergeleken met de tweede. Zie nu andere modellen, een band bijvoorbeeld die wat makkelijker is met dichtmaken. Iemand daar ervaring mee?
Zo alles weer bijgelezen na een drukke werkdag gisteren. Werken valt mij nog niet mee. Ik vind het i.c.m. de reistijd van ca. 2,5 uur in totaal echt pittig. Als ik thuis ben, is mijn energieniveau 0 . Op alles reageren gaat mij nu niet lukken. Nog leuke plannen vandaag?
Jeetje, 2.5 uur reizen is een baan op zich.. Hier weer goed geslapen. Lig nog lekker in bed. Verwacht dat zoon elk moment gaat roepen, want moest zelf net naar de wc en op het moment dat ik alleen maar denk dat ik mijn voeten op de grond ga zetten is hij al wakker. Maar tot nu toe hoor ik hem nog niet. Plannen: Hopelijk komt zoon zijn trampoline binnen vanmorgen. Verder samen met mam stoffen, stofzuigen, dweilen en de wc. Man mag dan dus stofzuigen en dweilen. En vanmiddag naar mijn nichtje op kraam bezoek.Is al wel 3 weken geleden bevallen, maar beter laat dan nooit. Op dat moment was mijn zoontje verkouden en liep mijn man met een longontsteking, dus geen goed moment voor kraam bezoek..
@Marsepein geen ervaring met een sluitlaken. Het klinkt eigenlijk best fijn. Ook als het een ks zou worden hier - dan “hangt” mn buik niet zo op de wond te duwen. Ga eens vragen of ‘t mag @active82 kan me voorstellen hoor, met zoveel reistijd heb je we serieus lange dagen. Je had t vast al eens gezegd, maar hoelang moet je nog tot verlof? @Imona kraambezoek is zo leuk ❤️ Jij gaat lekker babyknuffelen vandaag! Hoe gaat ‘t met @roever? Zeg dat je bent bevallen!!!
Vier dagen is wel overzichtelijk. Lekker aftellen! Maar je hebt gelijk hoor, dag voor dag bekijken. Als het niet gaat, dan gaat het niet.
Helaas 4 weken ipv 4 dagen, dus nog maar 12 dagen..het is ook heel goed te overzien, maar op het moment dat mijn energieniveau 0 is, is dat even lastig om zo te zien!
Ik heb geen ervaring met een sluitlaken. Ik hoop dat mijn buik, net als na de vorige twee bevallingen, weer redelijk snel naar zijn eigen vorm terug gaat..en dan na 3-4 maanden na een check van de fysio op de buikspieren weer beginnen met buikspieroefeningen .
Zou @roever bevallen zijn? Ik hoop het zo voor der! Ik heb een ruk nacht gehad. Zodra ik wakker word om te plassen val ik moeilijk weer in slaap. Ga liggen malen en aan van alles liggen denken. Vreselijk. Gisteren toch de kinderwagen opgehaald zo blij mee. Maxicosi en familyfix ook gelijk meegenomen. Die staan nu allebei klaar, zodra we onze auto terug hebben gaan ze er in.
Whaa! Ik had écht dagen gelezen 12 dagen is inderdaad ook niet veel - maar als je je zo moe voelt is élke dag een uitdaging. Gewoon dag voor dag - en als ‘t niet gaat, dan niet. Voor jezelf en baby kiezen hoor ❤️ Ik heb koffie nodig.
Wat rot dat je ook zo slecht slaapt, waar maal je dan over? Misschien een idee om het van je af te schrijven, lijstje maken wat je nog wil/moet doen, als het daar over gaat natuurlijk. Hier gaat de maxi cosi echt nog niet in de auto hoor, hij staat klaar in de kinderkamer naast de ziekenhuistas maar de ruimte kunnen we nog goed gebruiken met de verbouwing en alle spullen die we alvast over brengen
@Lotion past die isofix trouwens makkelijk in de auto bij jullie? Wij hebben er ook nog naar gekeken maar we vonden het zo’n groot, lomp ding dat ik me afvroeg of de stoel uberhaupt nog wat naar achter kon of dat ik tegen het dashboard gepropt zou zitten
@Marsepein ik heb er nog nooit over gehoord, ga me er eens over inlezen! Hier nog om zes uur vanochtend in slaap gevallen na twee uur wakker. Had ik beter niet kunnen doen. Nu zo verrot als het maar kan