De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    Bizar hoor, wij hebben zelfs 5 slaapkamers. Maar idd dan zit je er mee dat iedereen dus in de omgeving zo duur is. Hier is er teveel concurrentie dus denk dat het hem daar ook in zit. Maar zijn ook veel louche gasten.... vind ik van ze allemaal eerlijk gezegd.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klopt! Ach ik ziet er niet heel erg mee omdat we het niet zo vaak laten doen. Ze worden op zich niet heel erg smerig want we hebben overal ook rolluiken en achter een overkapping. Moesten we dit maandelijks kwijt zijn wordt t een ander verhaal. Maar ik hecht wel heel veel waarde aan goed naar buiten kunnen kijken. Die vingertjes en kusmondjes van mijn zoontje, die ontstaan met het uitzwaaien, die neem ik dan wel voor lief en poets ik er met alle liefde aan het einde van de dag af;)

Siepie85 vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ^ ziet = zit

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Zo ik ben net wakker :D
    Uitslaapdag vandaag.

Al had N om 6 uur vanochtend wel zijn hele bed ondergespuugd :rolleyes:

@roever succes vandaag!

@Siepie85 hier doen we de shoot in een fotostudio.
    Ze heeft veel van die kanten dingetjes om aan te trekken dus ze gaf al aan dat effen ondergoed het mooiste is er onder.

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @roever succes vandaag.

Even een ego buikfoto met 33+1

20190825_110133.jpg

Boordevol, Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  6. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    @roever, succes vandaag!

Hier voel ik mij herboren na een nacht aan 1 stuk slapen van 12 uur tot half 7. Zo bijzonder! Dus ben begonnen met rustig aan een schoonmaakdag in huis. Wij hebben ook een schoonmaakster 1 keer per 2-3 weken, heel fijn. Maar ze komt volgende week maandag pas weer en ik werk maandag en dinsdag thuis, dus dan is het wel fijn als ik in een schoon huis zit! Dus vandaag even orde scheppen...

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vinden jullie dit wat als traktatie? Kleine koekhuisjes van ontbijtkoek. Daar wil ik een klein beetje glazuur op doen en dan wat gezellige decoratie sprinkles op doen, met een schrijfstift een cijfertje 2 erop.
    Niet de meest gezonde traktatie maar kom op, het is een kindertraktatie en het is niet zo dat ik ze een machtige brownie met boterceme voorschotel toch.. of ben ik nu een hele onverantwoorde moeder? :p

Boordevol en Poolvos vinden dit leuk.
  8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    Ik zou even het traktatiebeleid van kdv checken. Hier zou dat dus echt niet mogen.... was ook blij dat wij op vakantie waren met der verjaardag eerlijk gezegd.

@active82 zo fijn he een nachtje slapen! Geniet van de dag!!

Poolvos vindt dit leuk.
  9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik vind de traktatie echt top klinken! Maar als dat al niet mag.. dan moet je iets anders bedenken - maar tjeemig wat mag dan wel?! :confused:

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.823
    4.057
    113
    Op die leeftijd ging ik als traktatie vaak voor dingen als een uitdeelboekje of een bellenblaas. Ik ben pas later snoep gaan uitdelen. Aan de ene kant moet het kunnen en aan de andere kant zijn er zoveel leuke en/of gezonde alternatieven.

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Euh. Mijn traktatie toen mijn zoon 2 werd bestond uit een bakje chipsfrietjes als patat, 2 marshmallows als mayonaise en een twix als frikandel. Dus nee. Je bent geen onverantwoorde moeder

Boordevol, Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zoon van de gastouder was van de week jarig en allen kinderen kregen een stuk taart met marsepein en banketbakkersroom.. Tja. Bij ons zijn ze niet zo moeilijk

Boordevol en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    Helaas met al het overgewicht zijn ze op scholen en kdv heel moeilijk.
    En eerlijk is eerlijk zijn tegenwoordig ook meer kinderen met overgewicht.
    Maar goed wij hebben dus idd een zogenaamd gezond traktatie beleid, een keer mini rijstewafels gedaan en een keer 1 bakje rozijntjes. Maar snoep chips etc mag echt helemaal niet.

Boordevol vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik bel morgen wel even. Het is geen snoepgroente nee, maar het kan ook nog veel ongezonder. Een stukje ontbijtkoek lijkt mij zelf een prima mix tussen wat feestelijks en niet al té ongezond.
    Misschien moet ik ook niet al te moeilijk doen en het gewoon maken en meenemen haha!

Boordevol, Poolvos en Siepie85 vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Als ze echt moeilijk gaan doen dan kunnen ze mini rijstwafels krijgen idd. Dan ga ik ook verder niks speciaals maken daarmee. Leuk zakje en folietje eromheen, doosje rozijntjes en klaar.

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja dat is ook zo. Maar met die paar traktaties op een jaar maakt niet dat een kind wel of geen overgewicht krijgt. Dat ligtbecht aan wat er thuis voorgeschoteld wordt en hoe actief er bewogen wordt ipv achter de PlayStation te hangen. Even medische gevallen daargelaten.

Nina Sanders en kly073 vinden dit leuk.
  17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik begrijp het allemaal wel, naar ik vind het allemaal wel zwaar overdreven.

Dag ze op middelbare scholen etc de kantines en snoep en dribkautomaen gezonder maken, dat kan ik heel goed begrijpen. Op onze middelbare school kon je namelijk niks gezonds kopen. Alleen maar rotzooi.

kly073 vindt dit leuk.
  18. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.823
    4.057
    113
    Serieus? Persoonlijk vind ik dat echt veel te veel snoep voor een 2 jarige. Een twix krijgt een 2 jarige bij mij sowieso niet en de rest vind ik voor die leeftijd echt veel te veel. Zou ook niet blij zijn als mijn kind van die leeftijd dit overdag had mogen eten.

Gelukkig werden veel traktaties op het kdv mee naar huis gegeven zodat ik kon bepalen wat ze wel en niet aten.

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja hoor. Serieus. En lekker dat ze het vonden. Wat mij betreft gaat het daar om bij trakteren. Niet dat het per se snoep moet zijn. Maar wel gewoon lekker. En heb van te voren gevraagd of ouders het er mee eens waren. En geen een ouder van alle 8 kinderen deed moeilijk. Zal wel verschillend zijn aan waar je vandaan komt misschien. Als je hier naar een verjaardag gaat en je slaat taart of koek oid af, dan wordt je zelfs vreemd aangekeken...

kly073 vindt dit leuk.
  20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik ben absoluut ook voor een enigzins gezonde traktatie, maar het moet wel feestelijk blijven.
    Op pinterest zag ik zeilbootjes die bestonden uit een part meloen, maar het zeil was zo’n “eetpapier” - suiker dus. Maar ik vind die verhouding dan echt dikke prima. Is toch een mooie balans tussen snoep en fruit?
    Ontbijtkoek moet ook kunnen hoor. Mijns inziens zelfs gezonder dan rijstewafels - misschien niet wat betreft de drie gram suiker extra, maar er zit tenminste geen arsenicum in ontbijtkoek.

Deel Deze Pagina