De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    Ik ben het eigenlijk met je eens, hier zou 1 ding van zon traktatie idd acceptabel zijn. En sowieso denk ik eerlijk dat die klier van ons ook maar 1 ding op zal eten.

Maar wat dat betreft ieder zn eigen kijk en mening. En je moet maar gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

dreames vindt dit leuk.
  3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.823
    4.057
    113
    Dat zijn naar mijn idee goede combinaties. En dan kun je met eetbare stiften het snoeppapier super leuk versieren.

Poolvos en Siepie85 vinden dit leuk.
  4. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Voldaan gevoel :), huis weer fijn helemaal aan kant! De kamer van de jongste is ook klaar om gesaust te worden, dus dat kan aankomende week mooi en dan kan ze over naar haar nieuwe kamer :). Dan kan ik daarna de babykamer goed schoonmaken en inrichten!

Daarnaast online de boodschappen besteld, dus klaar voor aankomende week :).

Qua traktatie, ja ik kan mij niet zo druk maken over snoep. Wij kregen thuis ook gewoon snoep en zijn er ook niet slechter van geworden. Natuurlijk met mate, maar traktaties op de KDV zijn hier over het algemeen gewoon snoep en dat vind ik ook helemaal prima!

5. Neilia

Neilia Niet meer actief

Qua gezonde traktatie

C mag vrijdag trakteren en trakteert op van die snoep beertjes.
    Ze gaat al 2 jaar met der beer naar het kdv.. iedereen weet C en der beer zijn onafscheidelijk.
    Leek ons dus leuk als afscheid om iets te doen met beertjes.
    Maar daar blijft het ook bij :p
    De leidsters krijgen een doosje chocolade beertjes.

Vorig jaar trakteerde ze mandarijnen en N trakteerde bananen.

Poolvos vindt dit leuk.
  6. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Zo even alles bij gelezen, niet alles onthouden! Ik werk in het onderwijs en wat mij altijd opvalt is dat kinderen niet persé blijer worden van alleen maar zoetigheid, vaak meer van hoe het eruit ziet. Dus ik vind die combi’s van zoetigheid en bijv fruit altijd ideaal en ben daar zelf ook wel voorstander van!

Nina Sanders, Magnolia29 en Siepie85 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pff.. ben kapot. Vanmiddag ff naar terras geweest maar wat was het enorm warm! Vanochtend na de cardio - waar ik snel klaar mee was want het was echt te heet :p - gewoon even lekker op de bank gelegen met een bak ijskoude vanillekwark (Ja, zo'n bak van 500 gram in 1 keer) met lekker hagelslag er doorheen. Manlief instructies gegeven voor het ophangen van de nieuwe lamp (ay illuminate lookalike!) en daarna dus even terras.
    Net O bij mijn moeder gebracht, heerlijk de was mee gegeven (ja, zó fijn), het hele huis gezogen - gekkenwerk met deze temperaturen maargoed, het was nodig - nu spring ik nog maar een 2e keer onder de douche..

Daarna lekker Netflixen met 13 Reasons Why seizoen 3! Wat zijn jullie zondagavond plannen?
    Oh ja, tussen door ook maar weer op zoek naar een nieuwe vloerlamp voor O maar dit lijkt een beetje een onmogelijke opgave te zijn. Vloerlampen waarnaar ik zoek qua stijl zijn stiekem best aan de prijs.. en we moeten boven ook nog allemaal nieuwe gordijnen..
    Zucht.. ik had verwacht nu wel een keer klaar te zijn met alles maar een verhuizing en nesteldrang is gewoon geen goede combinatie voor je portemonnee. Had ik ook moeten weten, aangezien we 2 jaar geleden precies hetzelfde deden (alleen toen bewust niets aanpakten omdat dat echt tijdelijk was en ik toen hoogzwanger was)..

Wie kan mij vertellen waar ik een geldboom kan halen? :roflmao:

active82, Averna en wolkje1994 vinden dit leuk.
  8. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Hier vandaag best een relaxed dagje gehad. Vanmorgen een uurtje bodybalance gedaan. De rest van de middag lekker in de tuin gehangen.
    Vanavond na het avondeten met man en dochter op de heide wat foto's gemaakt. Best nog een gedoe met een rondrennende peuter. Ze zag er aan het einde dus ook een beetje zwart uit. :roflmao: Dus we hebben haar thuis snel gedoucht en in bed gestopt. Nog even wat opgeruimd en afgewassen en nu lekker rustig op de bank..:D

(Sorry, zo blij met mijn foto's, ik moest er even een paar delen :D)

Bijgevoegde bestanden:

Kirzy, Imona, Marsepein en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    #3349 kly073, 25 aug 2019
    Laatst bewerkt: 25 aug 2019

Mooie foto's! Ik ben ook nog steeds super blij met mijn zwangerschaps shoot, fijn dat jullie het zelf kunnen zeg!

Hier ook doodop, vanochtend lekker lang geluierd want chevano was bij zijn papa,.vanmiddag na mijn ouders, kermis in den Bosch en geshopt. Daarna nog wat gegeten, Chevano weer opgehaald en rond 8 pas thuis. En nu niet kunnen slapen natuurlijk haha :D

Boordevol en Averna vinden dit leuk.
  10. Neilia

Neilia Niet meer actief

Prachtig!

Wij zijn vandaag de hele dag bij het doornse gat geweest met mijn schoonfamilie.
    Kinderen hebben daar lekker kunnen rond rennen en spelen.
    Ik ben kapot, vooral door de warmte denk ik want ik heb alleen maar op mijn kont gezeten.

Averna en kly073 vinden dit leuk.
  11. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Veel geschreven weer. Ik lig nu pas in mn bed. Vandaag gewinkeld. Wiegje gekkcht!! Dat was het laatste grote ding dat we nog moesten kopen. Nu alleen nog voedingsbh, kraamverband en wat grotere onderbroeken daarvoor.

Vandaag tijdens het wknkelen kreeg ik de ene steek na de andere van onderen. Alsof er een mes doorheen ging. Ik kon gewoon niet meer lopen. Heel voorzichtig naar een bankje gelopen en een hele tijd gezeten. Daarna pas ging het weer. Heel gek. Ik wS niet moe maar die steken waren dodelijk. Daarna bij schoonfamilie geweest waar de kids lekker hebben kunnen spelen. En pas rond 22u vertrokken.

kly073 vindt dit leuk.
  12. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    @Averna wat een prachtige foto’s zeg! Zo te zien heb jij geen shoot meer nodig.

Averna vindt dit leuk.
  13. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen

Poh ja die steken zijn echt dodelijk hoor! Roep soms ook gewoon kei hard auw ongeacht waar ik ben, moet dan ook gaan zitten idd :cry:

14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Averna prachtige fotos!!

@Marsepein en @kly073 - slapen jullie ook nog eens? Midden in de nacht online :rolleyes:

Enn toen was het weer maandag! Vandaag heb ik niks op de planning. Morgen wel. En het wordt 27 graden beide dagen :( gelukkig is het vanaf woensdag weer herfst in zweden :|

Marsepein en Averna vinden dit leuk.
  15. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Hier voorspellen ze vandaag en morgen 32 graden en woensdag 33! :eek:
    Nou ja, misschien de laatste zomerdagen van het jaar, ik probeer er maar even van te genieten. ;)

16. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ga proberen om zo veel mogelijk in de ochtenden te doen, hier staat smiddags na 2en vol de zon in de woonkamer en is het eigenlijk alleen in de keuken nog een beetje te doen.

Poolvos vindt dit leuk.
  17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik zou dat niet overleven. Zelfs als ik niet zwanger was. Laat staan genieten :roflmao:
    Maar je hebt gelijk hoor. Over een maandje of twee, verlangen we weer naar de lente

18. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    Oh sliep ik maar eens idd.. wat een helse nachten al weken, ben echt dood op. Kots misselijk opgestaan ook, nu even doorbijten tot zoonlief op school zit.. straks maar weer naar de bekkenfysio. Hier ook 32 en 33 graden vandaag en morgen.. ik ben er normaal dol op maar ik vertoon me nu niet buiten.. #klaagmodus uit

:D:D

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    De airco gaat hier zo meteen aan. Dan is het binnen wel te doen. Maar zoon wil toch naar buiten en hij wil per se dat ik mee ga. Dus heb weinig keus. Maar de ochtend is niet zo lang meer. En ik denk dat ik vanmiddag met hem maar een vriendinnetje ga. Kunnen ze daar lekker in g grote zwembad spelen.

Kwa slapen. Ik kijk ook altijd of er nog wat nieuws is midden in de nacht hoor. Als ik dan toch wakker ben om te plassen waarom niet.

En de hitte. Nog een maandje. Dan is het ergste voorbij.. hoop ik.

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    @ warmte ik vind het voor mij nog relatief meevallen in vergelijking met die vorige hitte golf, trek het een stuk beter nu.
    Hier weer heerlijk geslapen zo fijn.
    Nu bij Mn ouders gaat ze normaal heen maar vriendlief heeft een examen die brengt haar normaal. Dus breng gewoon even een dagje daar door.

Nog steeds wel bruinverlies maar gelukkig geen rood meer gezien.

Voor de dames die hopen op zo snel mogelijk rond 38 weken bevallen. Reken daar echt niet op want als je dan langer loopt gaat het alleen maar zwaarder worden en worden de laatste weken een stuk minder leuk. Je kan beter rekenen op fors over tijd gaan.

Deel Deze Pagina