De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    We willen meer babynieuws.

Hier dan ook maar de update: ik heb net vernomen tijdens de echo dat de kleine man al 3200 gram weegt. Aan 36 weken.. En alles zit nog potdicht dus hoef me ook geen zorgen te maken dat hij te vroeg zou geboren worden denk ik. Ik ga er dus vanuit van 40 weken al hoop ik stiekem dat dat ook het uiterste is.

@Imona , als de dokter het vraagt voor de zekerheid, waarom zou je het dan niet doen? Ik denk dat ik een deel van het verhaal gemist heb denk ik.

Ik ben wel heeeel blij dat de gyn zei dat ik al wat meer mag bewegen nu. Ik ben al 4 weken zoveel mogelijk plat aan het liggen, maar ik ga nu wel weer mijn huishouden opnemen. Yes!

Kolibrie2, wolkje1994, Boordevol en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Oohh yeah! Grote baby al - maar heerlijk dat je nu weer wat mag doen. Kun je lekker nog rommelen voor de baby komt. Hopelijk alles lekker aan kant voor die tijd.
    Dat t helemaal dicht zat zegt trouwens niks. Vriendinnetje van mij had dat ook en beviel een paar uur later :confused: Het zal heus niet vaak zo’n vaart lopen - maar in een week kan er natuurlijk ook heel veel veranderen!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Hoezo thee, je bedoelt koude thee dan;)

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    @Imona ik snap het wel idd ook eerlijk gezegd. Want als je dan nu thuis je glucoses gaat meten en ineens heel anders gaat eten dan normaal en zowat niks ja dan blijven ze vaak wel goed. En met die test kunnen ze kijken met een stresstest wat er gebeurt.
    En gewoon even vragen waarom ze het liever toch wel hebben misschien hebben ze wel een goede reden/ uitleg.

Ik snap dat je er totaal geen zin in hebt hoor, met het nuchter blijven viel me mee. Maar ik werd echt niet goed van dat drankje, flauwvallen bijna etc.

Boordevol vindt dit leuk.
  5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Is dit codetaal voor wijn? Dan ja :roflmao:

kly073, Marvy en Siepie85 vinden dit leuk.
  6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Oooo nu met dit warme weer een wijntje Frans kaasje mmmhhhh

kly073 vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Tadaaaaaaaaaaaa IMG_20190826_195148_144.jpg

Kolibrie2, ButterflyPassion, Kirzy en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dit is toch helemaal leuk!! Top!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou dat lukt met herfstweer ook nog wel hoor. Echt omg! Dat is (vooruit, op de baby na) het beste aan bevallen zijn.

Siepie85 vindt dit leuk.
  10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Ben bang niet alles onthkuden te hebben.. maar ga mn best doen:

@roever bevallen!! Ben heel benieuwd naar haar verhaal.

@Imona , ik zeg heel eerlijk als ik jou was dat ik me er toch overheen zou zetten en het zou doen. Als er niks aan de hand is dan weet je dat 100% zeker. En als er wel iets uitkomt zou je jezelf voor je kop slaan als je het niet had gedaan. Voor ogen houden dat het voor het goede doel is. Het is wel alles behalve netjes dat ze je in de waan hebben gelaten dat het alternatief goed is en nu blijkt weer van niet.

@Nina Sanders , helemaal top gelukt!

@ goed babynieuws mbt groei, nu lekker je huishouden aanpakken. Nooit gedacht zeker dat je dat nog zou missen.

wolkje1994 en Siepie85 vinden dit leuk.
  11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja ik ben dan wel zo eerl8jk dat ik gewoon eet wat ik normaal eet. Dat schrijf ik dan ook gewoon op.

Ik wil die glucosetest niet on Dat ik 1. Heel slecht tegen een lege maag kan. Ik heb normaal al ontbeten voor ik mijn ogen open heb zegmaar. En ben ook echt de rest van de ochtend beroerd geweest van dat drankje. Misselijk, duizelig, zweten, bijna flauwvallen.. kapot van de dorst en geen slok water mogen. Vragen of je aub naar de wc mag on te plassen en halverwege t gevoel hebben dat je haast door je benen zakt.

Waarom zou ik dat drankje drinken, als ik dat met 24 weken ook heb gedaan, Alles goed was. Als ik gewoon een dagcurve prik, desnoods meerdere, met wat ik normaal op een dag eet.. Dus ja, ook die chocola en ook dat ijsje en die roze koek, en die boterham met pasta, en die waarden zijn goed.. Dan is het toch goed?

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Daarom gewoon even overleggen en uitleggen denk ik. Er zal vast een reden achter zitten neem ik aan. Sommige mensen hebben idd met 24 weken een normale en later toch afwijkend.

13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    En wat betreft de warmte. De vorige hittegolf doorgemaakt met buikgriep was verschrikkelijk. Nu gelukkig gezond maar nog steeds is het zwaarder. Ik ga voor herfstweer :).

Mbt striae: ik zei vorige week zondag tegen mn man volgens mij is er op mn buik meer bijgekomen. De volgende dag controle vk: je had niet zoveel striae op je buik toch? Dacht ahhh zij bevestigd het haha. Maar mn buik is dan ook echt flink. Hij stata we naar voren en krijg vaak complimenten dat het een mooie buik is. Geef mij maar mijn oude lichaam terug.

Morgen 38 weken!!

Nina Sanders, kly073, Siepie85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Boordevol ja! 38weken! Jij bent ook gekwalificeerd om de volgende te zijn - laat die baby maar komenn!

Haha! Ik heb echt zin jn babynieuws! Maar de mijne mag nog net effe niet..

Marsepein, Nina Sanders en Boordevol vinden dit leuk.
  15. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Ik vind het zooo spannend. Bij elke zucht roepen de jongens: ga je nu bevallen? Tot vervelends aan toe haha. Maar ik ga uit van overtijd net als bij de andere twee. Mag ook wel want moet eht nog teveel doen en dan eindelijk eens gaan rusten zodat ik me lichamelijk en mentaal voor kan bereiden op de bevalling.

Marsepein en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ahh ik hoop voor je dat het dan zo loopt! Niks vervelender dan er mentaal niet voorbereid of niet relaxt ingaan.
    Ik had ook echt met Roever te doen, wat dat betreft!

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Ja hoe dat gelopen is dat is gewoon bizar en heel onvriendelijk.

Poolvos vindt dit leuk.
  18. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Nou idd! Hier ook maar ingesteld op 42 weken.. maar zou er niks om geven om vannacht te beginnen haha!

Poolvos en Siepie85 vinden dit leuk.
  19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    K heel even zeiken om het zo te zeggen. Altijd dat oooo zo bijzonder om je kleintje te voelen bewegen ga het zo missen etc. Na vandaag ben ik het even zat, hij beweegt zoveel en zo absurd qua houdingen dat het vaak gewoon echt ontzettend veel pijn doet en bam meteen extra harde buiken. Hoop echt dat als ik zo in bed kruip hij ook even braaf gaat slapen.

20. Marvy

Marvy Lid

11 aug 2019
    50
    86
    18
    Vrouw
    Fijn dat @roever bevallen is! Ik ben benieuwd naar haar verhaal. Dat wat ik weet was idd nogal gek verlopen. Hopelijk is alles goed gegaan.

Heel veel mensen in mijn omgeving verwachtten dat ik eerder zou bevallen. Dus daar ga je dan ook op een gegeven moment wel van uit. Was wel even een domper dat het niet zo liep!
    Nu heb ik het eigenlijk helemaal los gelaten, ik zie het wel. Was het zo zat om bij ieder pijntje te denken dat het begonnen was!
    Morgen weer naar de VK en die wil waarschijnlijk al gaan strippen. Maar daar vindt ik het dan wel weer een beetje vroeg voor;)

Enne.. ik wil ook babynieuws! En toch wel het liefste van die van mij:D:p

Poolvos, Nina Sanders en Siepie85 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina