De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    He bah niks aan! Veel blijven drinken dan vandaag, zeker met dit weer! :eek:

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.352
    8.363
    113
    Amsterdam
    Hier best redelijk geslapen alleen nu last van buitenkant rechter bovenbeen omdat ik daar denk raar op gelegen heb.

Jullie bewegingen van de kleine klinken echt nog allemaal heel lief. Af en toe golven en naar dingen trappen. Hier zijn het niet eens wat golven zn kont komt dan echt 10cm omhoog voeten schieten uit Mn buik. Mn vriend die hoef ik het niet eens te vertellen die ziet het al van een afstand. Voelt soms echt alsof Mn buik gewoon uit elkaar scheurt hoe gek dat ook klinkt.

Hier gelukkig wel redelijk geslapen weer.
    Morgen hier ook alweer 34 weken gaat toch ineens bizar snel gewoon.
    Wel nog steeds best angstig om naar de wc te gaan dat er weer zon hele boel bloed komt. Nog steeds bruinverlies ook, heb vrijdag nog bloedprikken en bel afspraak zal dan ook vragen hoe lang dat bruinverlies aan mag blijven.

Kolibrie2, Marsepein, Averna en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Imona hoe is het nu? Dat was voor de vk bij mij reden mij door te sturen naar t ziekenhuis. Ik had het dan al twee uur lang zoveel per tien minuten.

Hier ook een rot nacht, was 25 graden op de slaapkamer, wat eigenlijk meevalt. Heb het gekker meegemaakt. Vaak wakker met veel harde buiken en pijn. Uiteindelijk tegen vier uur in slaap gevallen en om zes uur wakker. Dichte keel en snotverkouden. Dat met 30 graden :thumup: Mijn vriend is na voor weken thuis werken, weer buitenshuis aan het werk. Ik vind het ergens heel spannend.. Gewoonweg omdat hij er altijd was wanneer het nodig was ivm voorweeën en doorsturen naar t ziekenhuis.

Vandaag poging 1234 doen om adressen te gaan schrijven en mijn negen maanden boek bij de werken. Dat heb ik zo laten versloffen.

Marsepein en Boordevol vinden dit leuk.
  4. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ah bah nee. Hopelijk wordt het niet nog erger! Beterschap!

5. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    @Lotion beterschap!

Slapen: hier was het hopeloos vannacht. Ik ging gisteren al op tijd naar bed, maar mijn dochter werd net wakker en heeft me zeker nog een uur wakker gehouden.
    Daarna lag ik natuurlijk steeds te luisteren of ze weer met huilen begon.
    Toen kwam m'n man naar bed en begon te snurken.
    Omdraaien in bed was lastig door de pijn in mijn rug en bandenpijn. En met een voedingskussen onder een dekbed slapen gaat nog wel, maar onder een dun laken is dat echt onbegonnen werk dus ik ben maar op het laken gaan liggen.
    Toen werd mijn dochter ook nog wakker om 5:30 en heeft mijn man haar maar even in ons bed gelegd. Maar toen lag ze zo onrustig dat ik nog niet echt goed sliep. :confused:
    Gaat een lange dag worden zo. Mag wel vanmiddag de laatste keer naar de verloskundige. :)

Boordevol vindt dit leuk.
  6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.179
    4.325
    113
    Normaal houd ik mijn was ook bij en met deze temperaturen is het inderdaad zo droog. Maar we zaten zonder handdoeken en geloof me, met de onwijze troep in huis wil je echt geen kleding nog erdoorheen slepen om buitne op te hangen. Vandaag laatste dag schilder en dan wordt het schoonmaken en eindelijk weer een schoon en fris huis. Vaatwasser heb ik al de hele week niet aan gezet, zo weinig zijn we thuis geweest en thuis niet gegeten. Staan enkel wat kopjes koffie in.

Normaal gesproken draait de vaatwasser elke dag wel en de wasmachine zodra ik voldoende zwarte, witte of handdoekenwas heb en dat is ook vaak al snel.

Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.179
    4.325
    113
    Ohh ik hoop wcht geen buikgriep. Ik heb dat de vorige hitteronde gehad en al was het na een dag over, ik ben er dik anderhalve week enorm vermeoid door geweest. Ik dacht dat ik gek werd van het constant willen slapen, geen energie enz.

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.179
    4.325
    113
    @Averna vreselijk die nachten.. meerderen zo te horen. De laatste loodjes doen ons alvast wennen aan het slaapgebrek straks haha

Averna vindt dit leuk.
  9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    T bleef gekukkig bij die 3 weeën. Was om 1 uur vannacht. Echt zo'n golfbeweging. Gewoon echte weeën. Ben er wel echt van geschrokken. Daarna gelukkig geen weeën meer maar wel heel veel harde buiken. Geen idee hoeveel per hoeveel tijd. Wel meer en langer en pijnlijker dan normaal. En een heel drukke baby..

10. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Dat is het voordeel van een slecht slapende peuter. Ben nog wel wat gewend aan de slapeloze nachten.

Houd ik mezelf maar voor.. :roflmao:

Siepie85 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.179
    4.325
    113
    Sterkte Imona! Als het blijft aanhouden toch eens gaan klokken of de VK inlichten.. wat ga je nu doen mbt suikerdrankje?

12. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Herkenbaar dit. En vooral als hij dan onder m'n ribben beweegt. Ik klap af en toe dubbel van de pijn. Bij wijze van spreken dan, want als hij zo hoog ligt kan ik niet eens meer voorover buigen. o_O
    Ergens is het fijn, omdat het de bevestiging is dat hij nog lekker actief is. Maar van mij mag het best wat minder.

Siepie85 vindt dit leuk.
  13. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ja groot gelijk, die dingen kunnen behoorlijk broeien. Niet fijn icm dit weer.
    Ik kreeg laatst de tip van de vk om een onderlegger voor kids te halen bij het Kruidvat tegen doorlekken. Die schijnen ook genoeg op te vangen bij het breken van de vliezen.

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ga vragennof ze een bed hebben dat ik kan liggen tijdens die test. Als ik me dan beroerd voel lig ik iig. Of kan ik wat slapen. Sowieso zijn die stoelen daar echt ruk. Je krijgt dan wel een bureau stoel. Maar ga maar eens 2 uur op een bureaustoel zitten die niet op jou is afgesteld. Dus 2 uren zitten houd ik gewoon niet vol.
    Als ze een bed hebben wil ik het wel doen. Anders stel ik voor een week lang dagcurve te prikken.

Wat ik zo raar vind. Mijn zoontje was ook groot met extra groeiecho etc. En daar hebben ze het nooit over extra suikertest gehad..

15. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    @Lotion oh bah klinkt idd als een buikgriep, hoop dat het eenmalig was en dat je niet ziek gaat worden.

@Siepie85 snap heel goed dat die angst er nu in zit met toiletbezoek.

Dames hoe doen jullie dat dan met het tillen van de wasmand vol natte was om buiten te hangen? Mij lukt het niet, wasmachine staat ook op zolder en zou de mand dan naar de eerste verdieping moeten tillen om daar op het balkon te hangen. Lukt nu gewoon niet met mijn bekken dus alles gaat de droger in. De echte delicate dingen die hang ik op een wasrek op zolder. Handdoeken en beddengoed gaan hier sowieso in de droger zodat ze lekker zacht worden.

Averna vindt dit leuk.
  16. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Imona ik had vorige week ook van die golfbewegingen, weeën?? Een stuk of 4 achter elkaar.
    Gelukkig bleef het hierbij en verder alleen maar normale harde buiken gehad dus vk niet gebeld.
    Morgenavond moet ik toch weer op controle dus dan ga ik het er wel over hebben, maar wat ik zei, bij mij bleef het bij die ene keer, dus ik hoop voor jou ook

Boordevol vindt dit leuk.
  17. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb de wasmachine en droger in de bijkeuken, met een deur naar de tuin. Dat scheelt een hoop gesleep met een zware wasmand. Al lukt dat me soms niet en loop ik een paar keer op en neer. :rolleyes:

Marsepein vindt dit leuk.
  18. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.179
    4.325
    113
    Ik gebruik de droger nu ook vaker en de kids kunnen deze ook voor mij bedienen dus als ik echt moe ben of niet lekker vraag ik hen de was uit de wasmachine te halen en in de droger te doen en deze te starten op het jiiste programma.

@Imona, wij hebben luxe banken in de hal van het ziekenhuis. Daar heb ik dus gezeten. Is tegenover het lab. Dus ik had ook de mogelijkheid om mijn benen bv te strekken of zelfs te liggen als je zou willen (deed ik niet midden in de hal haha).

Marsepein vindt dit leuk.
  19. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Hoi iedereen. Tijdje hier niet mee geschreven maar ik ben inmiddels bevallen via een gentle sectio van onze prachtige zoon R.aphael ! Hij is vorige week dinsdag geboren we mochten na 2 dagen al naar huis en het gaat heel goed!

Kirzy, Kolibrie2, Marsepein en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.179
    4.325
    113
    Gefeliciteerd mamadiamantje! Wat is een gentle sectio? Dat tweede woord begrijp ik maar in combi met die eerste.. Lekker genieten nu!

Deel Deze Pagina