De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @Imona oh wel in de gaten houden die weeën.

@Siepie85 Hier zijn ook niet alle bewegingen lief en subtiel. Ze kan echt heel hard toen waarbij mijn buik alle kanten op gaat.

@Marsepein Ik laat mijn man de mand naar beneden brengen.

@MamaDiamantje Gefeliciteerd met je zoon!

Marsepein vindt dit leuk.
  2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    @ was ik doe het nu lekker allemaal in de droger omdat ik dus nog rustig aan moet doen en bij ons de wasmachine ook boven staat alles valt alles weer op Mn vriend.

@Imona toen ik aangaf me niet lekker te voelen mocht ik meteen op een bedje liggen. Heb je dat toen ook aangegeven?

@Nina Sanders hoe was de traktatie en het vieren op kdv?

Hier net met E naar cb geweest herhaling ogentest omdat ze die de vorige maar net aan haalde. Nu haalde ze ook de lijn eronder.
    Daarna even snel naar Hema geweest om wat oma onderbroeken aan te schaffen. Aangezien ik normaal altijd alleen strings draag alleen met dat blijvend bruinverlies ik door Mn boxers heen ben hehe.

Marsepein en Boordevol vinden dit leuk.
  3. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Imona toch goed in de gaten houden en anders vk even inlichten?

@Lotion beterschap! Geen fijne timing met dit weer!

4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Marsepein Hier ook wasmachine en droger op zolder, doe dus ook met dit mooie weer alles boven ipv buiten. Man is alleen op zondag thuis, dus het is even niet anders ;)

@MamaDiamantje Gefeliciteerd met je zoon!

Marsepein en Siepie85 vinden dit leuk.
  5. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
  6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Haha ik heb die oma-onderbroeken ook net gehaald maar dan bij de zeeman. Alleen voor die eerste week na de bevalling. Daarna gooi ik ze weg dus vandaar gewoon goedkope gehaald. Draag ze normaal ook nooit.

eb

Siepie85 vindt dit leuk.
  7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Dat dus haha daarom oneerbiedig oma onderbroeken. Ja waren in de aanbieding bij de Hema en die zit om de hoek hier dus hoef ik niet ver te lopen zeeman niet. Aangezien ik nog steeds rustig moet doen.
    En dus ook geen zin om teveel geld aan uit te geven als ik ze daarna nooit meer aan doe.

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Bij ons zijn het van die houten aan 1 geschakelde wachtkamerstieltjes.

9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Vanochtend een uurtje met dochter gewandeld. Zij op de fiets, eendjes voeren en even langs een speeltuintje. Net was opgevouwen, 1 was opgehangen en 1 babywas weer aangezet en ik ben kapot. Zweet gutst van m'n lijf, ik vind het zo vies! Vooral m'n gezicht, heb alleen mascara opgedaan vandaag. De rest is echt verspilde moeite :roflmao:

Boordevol en Siepie85 vinden dit leuk.
  10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Leuk!!! Jaloers wil ik ook haha. Zo gezellig kan ze ook al zo goed fietsen? Die van ons raced wel met zijwieltjes erop rond!
    Ze wilde gisteren nog naar de speeltuin met me lopen maar is nu tever jandorie.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ze was vorige week jarig en heeft toen een fiets met zijwieltjes gekregen. Een roze natuurlijk :rolleyes::roflmao:. Ze kan er goed mee overweg, ze luistert prima en gaat ook niet te hard. Dus dan kan ik als waggelende pinguïn haar ook goed bijhouden :roflmao:. Jammer dat de speeltuin te ver weg zit voor jullie! Hier zijn er 3 op zo'n 500m afstand van ons huis dus net mooi te doen!

12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.812
    7.414
    113
    Mamadiamantje, gefeliciteerd!
    Imona, kan me voorstellen dat je het niks vind, maar ik heb wel eens begrepen dat je het ook later in de zwangerschap kunt krijgen. Ik ken de test helemaal niet dus geen idee wat beter werkt zeg maar. Op mijn werk doen we bij bewoners gewoon dagcurve prikken, dat werkt voor zover ik weet ook prima idd. Mijn buik is volgens de curve ontzettend groot,maar ze zeggen niks over de test gelukkig.

Vanmorgen hadden we de groei echo. Keurig gemiddeld meisje. En het is echt een meisje, ik denk dat ik het maar geloof na 3 keer verschillende echoscopisten die het zeggen :roflmao: ben stiekem soms zo bang dat het toch een jongen is, niet omdat ik dat niet leuk vind maar om al het roze in huis :roflmao: maargoed, ik geloof het nu.
    Met 36 weken liggingsecho en dan checken ze de grootte weer, ze denkt dat mijn kinderen later groeispurtjes krijgen, omdat ze allemaal rond de 8 pond waren, en als de lijn nu zo doorloopt van dit kindje komt ze daar niet op uit. We zullen zien.
    Oh en deze echo is dus standaard bij ons, omdat ze dan vooral afbuigoingen qua groei eerder zien doordat ze met 36 weken vergelijkingsmateriaal hebben. Weer wat geleerd.

Gisterochtend voor het eerst sinds ik vakantie heb flink aan de slag gegaan, samen met dochter alle knutselspullen en haar kamer uitgemest. Met mijn bekken ging het echt supergoed de afgelopen weken, maar na 3 uur rommelen in huis was het dus weer mis , kon amper nog lopen savonds. Ik zie nu wel weer op tegen gaan werken, al zijn mijn diensten maar 4 of 6 uur, het is net zo intensief als puin ruimen in huis zeg maar, dus dat zal wel 3 weken afzien zijn.
    Maar daarna lekker verlof, ik denk tot eind februari, zie er echt naar uit!!

13. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb niks gelezen verder.
    Maar bedankt voor de beterschap wensen :)

Ik voel me goed beroerd.
    De diarree blijft lopen met af en toe flinke buikkrampen.
    Blijf misselijk en heb toen ik op bed lag me voor mijn gevoel leeggekotst maar de misselijkheid blijf aanhouden.
    Mijn vriend wil dat als ik me straks nog zo voel even de vk bel omdat ik bij de vorige zwangerschappen een te hoge bloeddruk had.
    Ik vind het nogal overdreven, heb wss gewoon een buikgriepje.

14. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Zit er 1 achter het huis maar madam wil natuurlijk precies naar eentje die een stuk verder zit. We wonen in een nieuwbouwwijk en er zitten heel veel speeltuintjes en ze is gewend om een heel rondje te maken het luxe paard.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Eerlijk misschien juist wel goed om te bellen omdat je eerder uitdroogd als zwangere sowieso ook nog met dit warme weer. Met tips evt? In ieder geval goed drinken en bouillon is vaak ook een handige.

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Sorry dat ik zo weinig of eigenlijk niet op andere reageer hoor. Ik lees alles wel zo veel mogelijk, maar t gaat zo hard en het lukt me niet om overal op te reageren. Gaat zo hard. Mn hoofd houd het allemaal niet meer bij.

17. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ja dat scheelt idd, heerlijk in de bijkeuken maar je moet je vieze was dan wel weer van boven naar beneden slepen toch?

Averna vindt dit leuk.
  18. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Haha ja zo doe ik dat ook idd, ik bedien de wasmachine zelf en het overhevelen naar de droger vraag ik aan de kids.

@MamaDiamantje gefeliciteerd!!

19. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Haha ja, maar daar heb ik een man voor. :D
    En ik wil het ook nog wel eens gewoon naar beneden gooien. :oops:

20. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik zou wel even bellen voor overleg. Kan geen kwaad toch?

Deel Deze Pagina