De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ja echt benauwd he... pfff... het enige voordeel is dat de was super snel droogt, dus zowel ons eigen bed als het logeerbed maar verschoond vandaag :D.

Nu even relaxen en energie proberen op te doen, dan de rest van de middag rustig aan met de kinderen in de tuin en vanavond toch maar even zwangerschapsbootcampen. Even afgestemd met vriendlief en die is van mening dat ik beter wel kan gaan, omdat het ook ontspanning is voor mij en er zeker wel rekening gehouden zal worden met de hitte.

Marsepein vindt dit leuk.
  2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ja ze is a.s maandag jarig en mag gelijk beginnen die dag.
    Ze slaapt meestal een uurtje, Heeft ze echt nodig om bij te tanken.
    Meestal maak ik der dan wakker anders is het s avonds feesten in bed met der broertje (slapen samen)
    Ze heeft continue rooster van 08:30 tot 14:00 uur.
    Word inderdaad even wennen voor ons allebei.. en der broertje is nog nooit zonder haar geweest.. kind komt helemaal tot rust straks :roflmao:

3. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ja hier met de jongste ook echt wennen aan dat haar broer er niet meer is en op school achter blijft.

Onze zoon is afgelopen maandag begonnen op school (was in de vakantie jarig) en tot op heden valt het mij mee qua moeheid.

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Oh wat fijn :)
    Hij pakt het dus goed op.
    Was die zenuwachtig maandag?
    C is nu al zenuwachtig :rolleyes:
    Die is van een dagje kdv ook altijd helemaal uitgeput.. stront chagerijnig als ze thuis komt en alleen maar huilen.
    Hoop dat dat niet zo is als ze op school zit anders gaat ze thuis nog maar even pitten hoor:p

5. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ja idd nu hopen dat het snel droogt. Net met Mn zoontje het bedje geschrobt en meteen alle prullenbakken in huis naar buiten gehaald en die ook goed geschrobt. Heb zin om schoon te maken maar voel het nu al in Mn bekken.

Lekker zeg frisse lakens, kan daar echt van genieten..

active82 vindt dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Heb je het niet bloedverziekend heet? :eek:
    Ik heb net de huiskamer opgeruimd en gezogen en het zweet stond al op plekken waarvan ik niet eens wist dat je er kon zweten..

active82 vindt dit leuk.
  7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik zit ook de bank en ik zweetval als ik denk een vinger te gaan bewegen.

Gelukkig morgen beter.

8. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hoe gaat ‘t dames? De warme dag weer overleefd?
    Hier was het niet voorspeld, maar ‘t heeft de hele dag keihard geregend. En dat op onze 5jr trouwdag!
    Net L in bed (met oppas) en nu onderweg naar luxe uit eten, met z’n tweetjes ❤️

Kirzy, Marsepein, active82 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.824
    4.057
    113
    @Poolvos Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Geniet van jullie avond samen.

Hier vandaag alles gekocht/besteld voor de achtertuin opnieuw te doen. Mm man wilde dit nog voor de komst van de kleine gedaan hebben. Dus vandaag veel tuincentra bezocht. Nu lekker zitten terwijl hij de tegels eruit haalt.

Morgen staat een dagje Ouwehands dierenpark op de planning. Vrijdag naar de verloskundige voor een groeiecho en controle.

kly073 vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Poolvos Gefeliciteerd! Veel plezier! :thumup: Misschien kun je nog een druivensapje in een chique wijnglas laten serveren, is het net echt :roflmao:

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Morgen die suikertest.. stik zenuwachtig.
    Vandaag weer waarden bij gehouden.

Nuchter 4.6
    1.5 uur na ontbijt 6.5
    1.5 uur na lunch 6.4
    1.5 uur na diner 5.9

Dat is toch gewoon heel netjes?
    Diner bestond uit dopewrten vis en aardappelkroketjes een beetje mayonaise en een monatoetje en een glas Ijsthee.. suiker genoeg zou je zeggen..

Boordevol vindt dit leuk.
  12. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @Poolvos van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Eet smakelijk!

13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    Ziet er goed uit @Imona

@Marsepein hier was het wel lekker. Warm maar meer bewolkt dan zonnig en dat scheelt enorm.

Nesteldrang is hier helemaal losgebarsten: vandaag bedden verschoond en beddengoed gewassen, vriezer die echt schoongemaakt moest worden geleegd en schoongemaakt en toen weer gevuld (en genoeg weggegooid :s). Badkamertegels met antikal ingespoten en daarna met een nagelborstel (zo een klein hard borsteltje) geschrobt. Zowel boven als beneden gedweild. En ga nu pas echt zitten. Was om 14.30 uur begonnen.

Marsepein en active82 vinden dit leuk.
  14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    Oh en @Poolvos, gefeliciteerd!

En alle kindjes die op school beginnen, succes!

active82 vindt dit leuk.
  15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Gefeliciteerd en heel veel plezier vanavond.

Hier zit ik nu lekker buiten stuk aangenamer dan binnen, gaat alleen over uurtje weer regenen als buienradar het goed heeft dus dan weer binnen zweten..
    Onze schoonmaakster was er weer na haar vakantie zo fijn! Dus heb maar meteen even alle bedden etc gedaan lekker fris weer. Verder doe ik braaf rustig aan beetje Netflix etc en gekookt vanavond.

16. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Jaaa dat klinkt echt als nesteldrang! De vriezer staat op mijn lijstje voor mijn verlof. Ik stoor mij al zo lang aan al dat ijs in de vriezer, dus dat wordt in de eerste week van mijn verlof aangepakt.
    Fijn dat jij vandaag zoveel hebt kunnen doen!

@Poolvos, gefeliciteerd met jullie 5 jarige huwelijk! Fijne avond gewenst.

Ik ben een uurtje wezen zwangerschapsbootcampen. Echt weer zo fijn! Daar krijg ik echt energie van. Zo lekker douchen en op tijd op bed en hopen op een betere nacht! Morgen een werkdag op de planning incl. totaal ruim 2,5 uur reistijd, dus ben benieuwd hoe mij dat morgen vergaat. Hopelijk niet weer 2 dagen last van (vorige week vrijdag en zaterdag enorm last gehad van de naweeën van mijn werkdag op de donderdag).

17. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Hij pakt het zeker goed op. Hij had er maandag ook helemaal zin in. Over het algemeen kijkt hij altijd eerst de kat uit de boom, maar nu was hij super enthousiast. Voor de vakantie wel 2 keer meegedraaid, misschien dat het daardoor zo makkelijk ging. En er zitten veel vriendjes van de opvang op dezelfde basisschool. Dat scheelt ook wel!

Heeft C ook al proef gedraaid?

18. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Ooh heerlijk hè! Vriezer vorige week ook gedaan haha en alle koelkasten... vandaag ook alle bedden gedaan en morgen stond de badkamer op de planning. We lopen dus ook gelijk qua nesteldrang :roflmao::roflmao:

Marsepein en active82 vinden dit leuk.
  19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    Knap hoor dat sporten nu nog. Ik doe alles behalve sporten haaha. Ik krijg steeds vaker last van felle steken van onder. Gister midden op de weg toen ik aan her oversteken was en ik kon gewoon een paar tellen niet meer bewegen. Gelukkig kwam er niks aan..

Vriezer heeft hier geen ijsvorming. Wel blikjes in dev riezer vergeten die ontploft waren en alles vies hebben gemaakt.

active82 vindt dit leuk.
  20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    HAhahaha morgen staan de deuren op de planning. Alle deuren afnemen. De wc nog een keer. En mijn kledingkast. Dat is nu een rommeltje geworden.

active82 en kly073 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina