De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Omg hier ook al vorige week de vriezer gedaan haha. Moest echt ontdooit worden, we hebben boven nog een koelkast maar die hoef je nooit te ontdooien gelukkig. Vorige keer lag die namelijk ook vol met borstvoeding hehe.
    Maar ja ik mag nu niet zoveel aangezien ik nog steeds wat bruinverlies heb. Dus ik doe alles heel rustig in etappes.

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat scheelt wel!
    Fijn ook voor hem dar er zoveel vriendjes van de opvang op dezelfde school zitten.
    Scheelt denk ook een hoop voor de overgang.

C is niet wezen wennen.
    Ik mag haar de eerste tijd wel halve dagen brengen maar we kijken het gewoon aan.
    Haar vriendinnetjes van het kdv gaan naar de andere school in de wijk.
    Ze komt dus echt in een klas waar ze hooguit 1 meisje kent. Als die al in dezelfde klas zit.
    Het maakt mij behoorlijk nerveus.. ze is best verlegen en bang aangelegd.
    Maar we gaan wel zien.

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

Gefeliciteerd! Geniet van jullie avond samen.

4. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vanavond bij de vk geweest. Even nagevraagd over de weeën van vorige week, ze zei dat het waarschijnlijk indalings of voorweeën waren en dat het niks ergs was.
    Moet bellen als het vaker voorkomt, lang aanhoud of erger wordt.

Kleine ligt al vrij ver ingedaald maar is er nog niet helemaal, volgende keer het gesprek over de bevalling en wanneer bellen. Komt allemaal zo dichtbij nu:D

Imona vindt dit leuk.
  5. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik heb het onderschat maar mezelf wel lekker met de sproeier nat gespoten tijdens het boenen maar veel pijn in Mn bekken. Het zweten vond ik niet zo erg, heb na afloop een lauw bad genomen was heerlijk maar de pijnscheuten in Mn liezen zijn nog steeds aanwezig.

Boordevol vindt dit leuk.
  6. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik denk ook zeker dat het scheelt dat er veel vriendjes in dezelfde klas zitten..jammer dat C dat niet heeft!

Ik kan mij helemaal in jou verplaatsen dat het jou nerveus maakt. Ik zou dat zelf ook echt hebben..met het proefdraaien had ik dat ook en toen vond hij het de eerste dag niet zo leuk gelijk en stond ik ook met de tranen in de ogen. Maar gelukkig heeft hij die proefdraaidagen helemaal leuk gevonden waardoor ik nu geen stress meer heb.

Ik hoop voor jou dat het met C ook beter gaat dan het voor jouw gevoel misschien zal gaan.

7. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik ben oprecht jaloers op je schoonmaak, wou dat ik het ook allemaal kon doen. Badkamer schreeuwt hier om een beurt maar zal nog moeten wachten op de hulp die nu nog met vakantie is. Over een weekje is ze er weer..kan niet wachten

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    En ik ben jaloers dat je iemand hebt die het voor je doet... Het is dat ik niemand beteouwbaars ken hier anders had k ook een hulp willen inschakelen. Als ik het nu niet doe blijft alles liggen en man doet al zoveel mogelijk na zijn werk. Ik prijs me gelukkig dat ik het zelf KAN doen maar zou het totaal niet erg vinden om uit handen te geven. Maar ik snap je wel hoor. Hopelijk na de bevalling ben je snel weer de oude..

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik kan jullie geklets niet bijhouden o_O. Onwijs druk geweest vndg...

10. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Datzelfde probleem had ik ook hoor, heel lang op zoek naar hulp maar uiteindelijk zat ik met bekkenklachten en flinke vermoeidheid thuis..huis werd smeriger en smeriger en heb toen een advertentie op MP gezet. Eerste die ik kreeg was echt een drama, mijn huis zag er precies hetzelfde uit nadat ze klaar was. Stofwolken, vieze vloer en supertraag. Heb niet opgegeven en ben verder gaan zoeken. Toen deze dame gevonden. Moet heel eerlijk zeggen dat het schoonmaken niet op hoog nivo is maar ik heb Mn maatstaven aangepast. Er wordt nu gezogen en gedweild en de badkamer en toiletten worden gedaan. Rest doe ik nog steeds zelf.
    Ik zorg dat ik dan altijd thuis ben en help dus mee. Vind het moeilijk om iemand te vertrouwen alhoewel ik niets slechts over haar kan zeggen tot nu toe qua betrouwbaarheid maar neem toch liever het zekere voor het onzekere.
    Straks kan ik hopelijk alles weer zelf doen, het is nu dus echt pure noodzaak. Eerlijk, er is niets beter dan het zelf kunnen doen op Mn eigen manier.

11. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Hier geen hulp in de huishouding.. zou ook een beetje gek zijn want ik ben het zelf. 3 Dag en per week bij ouderen en 2/3 dagen per week bij de werkende mensen.. Nou wil en kan ik het ook niet afgeven hoor. Zelfs nu niet :roflmao: maar kan me voorstellen als je daar makkelijker in bent dat wij ideaal zijn :roflmao::D

Poolvos en Marsepein vinden dit leuk.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    @Marsepein, oh dat durf ik niet via Marktplaats. Maar eerlijk is eerlijk, als ik het zelf niet zou kunnen dan moet je indd wel op zoek naar andere manieren. Fijn dat het in elk geval acceptabel schoon wordt. Snap goed dat je eigen manier toch altijd anders is en beter voelt.

Marsepein vindt dit leuk.
  13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    Hahahaha dat zou indd een beetje gek zijn. Ik ben juf dus mag er van dromen haha

Magnolia29 en kly073 vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat leuk, hier ook een juf ;)

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zou best een hulp willen in de huishouding ondanks dat ik het zelf als beroep doe :p
    Ik werk 3 dagen op een woongroep.

Marsepein, Boordevol en kly073 vinden dit leuk.
  16. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    echt waar? Nee moet er werkelijk niet aan denken. Niemand maakt schoon zoals ik en ik heb ocd waar ik voor behandeld word dus misschien dat ik het daarom wel nuet uit handen kan geven haha!

Marsepein vindt dit leuk.
  17. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Mijn man verklaarde me ook voor gek toen ik de advertentie op Mp zette maar had geen keus. Zou het daarvoor ook nooit hebben gedaan. Heb hem toen gevraagd of hij het dan zelf zou kunnen doen maar dat gaat niet icm zijn werk. Hij maakt lange dagen en de weekenden zitten bij ons ook volgepropt met de hobbies van de kids en klussen in huis.

18. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ja idd die instelling heb ik ook altijd gehad en heb ook ocd (gehad) maar gek genoeg lijkt het deze zwangerschap volledig van genezen en hoop eerlijk gezegd ook dat het wegblijft, heb Mn hele leven zo’n onrustig leven gehad en bijna alles stond in het teken van schoonmaken en opruimen en organiseren.
    Dus ik zie deze gezondheidsklachten op dit moment als een geluk bij een ongeluk.

Wanneer is bij jou de ocd begonnen?

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Meer dames die een halve nacht wakker hebben gelegen?
    10 uur naar bed gegaan. Om 1 uur nog wakker. Sliep ik eindelijk moest de hond plassen en daarna probeerde mijn man het oerwoud om te zagen met zijn gesnurk. Noach kan m er zijn wel bijna dood mn bed varen. Die is drijfnat van t zweet...
    Als ik 4 uurtjes geslapen heb is t veel...
    Over een half uur de wekker. Dan eerst douchen en zoon maar de opvang brengen en dan suikertest... joepie.
    Zal eerst mn kerel nog een rotschop geven dat ie stopt met snurken.

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Hier al een paar jaar een schoonmaakster en als je beide fulltime werkt is dat echt een verademing niey een halve dag in het weekend kwijt met poetsen!!!

Hier goed geslapen alleen dochter dacht om 615 ik ben wakker normaal nooit.
    Die zo bij het kdv afleveren.

Deel Deze Pagina