De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Nee dat herken ik niet. Ik kan mijn been amper verzetten..ik voel mij nu echt een kreupele o_O.

Ik ben verzekerd bij Univé en ook goed verzekerd, dus snap er niets van waarom dit nu weer zo moeizaam verloopt..morgen maar weer bellen!

Boordevol vindt dit leuk.
  2. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    @MotherOfAnAngel Wat heerlijk zeg!! Na zo'n lange weg heb je ook 'recht' op een fijne zwangerschap ;) Ben wel benieuwd of jullie een jongen of een meisje krijgen :D Heb je zelf een voorgevoel? Of totaal niet?[/QUOTE]
    Totaal niet benieuwd naar eigenlijk.
    Vind het allemaal prima zo.
    Het is gezond en dat is het mooiste cadeau dat we konden krijgen ♡
    Geslacht zien we wel bij de geboorte

Boordevol vindt dit leuk.
  3. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Balen zeg! Hopelijk trekt het snel weg! Hier ook met 28 weken ofzo netjes kraampakket van cm toch ma weer bellen dan?

Hier vandaag de geboorte traktaties afgemaakt. Ook weer klaar. Nu mag ze best wel komen zeg maar. Heb echt geen behoefte meer aan mensen om me heen sinds een paar dagen. Super stom want als er iemand normaal sociaal is ben ik het wel haha:D

Marsepein en Boordevol vinden dit leuk.
  4. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ik maak (of dat laat ik doen) ook lange vingers, met witte chocolade en muisjes voor E om te trakteren straks. Voor familie en goede vrienden heb ik al geboortebedankjes: plastic bakjes met zoenen er in en een etiketje met: onze ... is om te zoenen. :D

Nu maar lekker gaan slapen, morgen mag E weer een paar uurtjes naar de peuterspeelzaal en heb ik even "rust". Behalve van mezelf dan, want ik wil altijd zo veel doen. :oops:

kly073, Magnolia29 en Siepie85 vinden dit leuk.
  5. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @MotherOfAnAngel welkom! Fijn dat je zo’n fijne zwangerschap hebt! Echt genieten na zo’n heftige rollercoaster zie ik aan je handtekening! Succesvol met bijhouden van de berichten hier, is een druk gezellig clubje zo :rolleyes:

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  6. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ja was een heftige rit.
    Heb mijn verhaal vanavond verwoord en in een blog gezet!

wolkje1994 vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat een heftig verhaal! En prachtig om te lezen hoe het nu gaat ❤

8. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik schrijf niet mee in dit topic, gaat veel te hard hier ;) maar lees wel mee. Kon jouw blog toch niet voorbij laten gaan zonder te reageren.
    Wat een enorm heftige rit hebben jullie doorgemaakt, en wat prachtig om te lezen, dat jullie droom ondanks dit toch echt werkelijkheid wordt ♡. Het is jullie gegund!

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb echt nog nooit van geboorte bedankjes gehoord. Ga er ook niet aan beginnen. Trakteren op de opvang wel. Maar geboorte bedankje? Wie moet ik daar voor bedanken? Heb hem toch zelf 9 maanden gedragen en een heel lichaam door een gat van 10 centimeter geperst? :roflmao::roflmao:

Marvy, Averna, Marsepein en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    In sommige families, provincies e.d is dit gewoon normaal hoor. Bij ons is het vooral gek als je het niet maakt. Gelukkig ieder zn ding. Hier liggen ze klaar om iedereen te bedanken die de moeite heeft genomen op visite te komen. Verder ligt de traktatie voor school al een heel eind klaar, is geen eten, dat word later toegevoegd.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Hahahaha heb hier zo om gelachen, je hebt wel gelijk.
    Ik maak ze hier wel maar pas over een week of 2 hoor en dan vries ik ze in.
    Koekjes worden het met de naam erop gestempeld en dan inpakken in cylofaan voor het kraambezoek om mee te nemen samen met nog wat andere kleinigheidjes in een tasje.

12. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL

Hier ook unive verzekerd. Maar duurde heel lang voordat ik hem had. Maar hij komt wel hoor. Denk met 35/36 weken.

Magnolia29 en active82 vinden dit leuk.
  13. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Wat een verhaal meid ! Ik wens jullie echt heel veel geniet momenten! Het is jullie gegund!

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dames, ik kan jullie gewoon echt niet bijhouden met het geklets, maar lees wel mee. @MotherOfAnAngel mooie blog! Het is jullie gegund!

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier trouwens ook nog geen kraampakket ontvangen. Heb hem wel zelf pas 2 en geleden aangevraagd ofzk

kly073 vindt dit leuk.
  16. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Haha hier is het heel normaal. Ik vind het ook wel leuk, herinner me dat mijn oma altijd nog "mijn" geboortebedankje had staan, naast die van mijn broertje, zusje en neefjes. Vorige keer heb ik zelf zitten knutselen, maar deze keer had ik daar geen zin in. Dus gewoon kant en klare doosjes met label (wel zelf ontworpen) besteld. Hoeven we straks alleen maar de zoenen in te doen. Ik maak ze trouwens ook niet voor iedereen, alleen voor naaste familie en goede vrienden. Gewoon leuk als herinnering. Denk dat het dat ook meer is dan echt om te bedanken. ;)

Vannacht gelukkig weer iets beter geslapen en mijn man hoeft niet heel vroeg weg, dus heb hem lekker op laten staan met onze dochter zodat ik even rustig wakker kan worden. :D

Boordevol en kly073 vinden dit leuk.
  17. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Hier weer niet een topnacht gehad. Zelf er onrustig geslapen en om 5 uur was de jongste al wakker, feest! Ook nog steeds last van de rug en lies. Gelukkig dinsdag een afspraak staan bij de fysio.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Even sinds gistermiddag teruggelezen, bijna niet te doen joh:roflmao:

@MotherOfAnAngel welkom en nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Zeker een hele emotionele rollercoaster geweest zo te lezen maar wat fijn dat alles nu zo goed gaat!

@ traktatie nog geen last van:roflmao::roflmao: denk wel dat ik wat kraamhapjes ga maken ipv de standaard beschuit met muisjes maar daar wacht ik nog een paar weken mee. Zag wel een leuk recept op internet voorbij komen dus misschien dat ik die ga proberen.

Hier merk ik wel echt dat die kleine steeds verder zakt, gisteren een enorme druk op mijn bekken tijdens het lopen en savonds kapot van de rugpijn, fijn dat ze al goed ligt hoor maar moeten die kwaaltjes er ook bij?! Pffff

kly073 vindt dit leuk.
  19. Marvy

Marvy Lid

11 aug 2019
    50
    86
    18
    Vrouw
    Ik ben ook bij Unive verzekerd en volgens mij versturen ze het pakkrt pas in week 35. Niet dat ze dat ergens communiceren ofzo..
    Ik heb uiteindelijk gebeld omdat het zo lang duurde en toen bleek hij al klaar te staan voor verzending. Volgende dag in huis. :rolleyes:

Maar, ik zou toch even bellen hoor, voor hetzelfde geld is er wél iets fout gegaan.

Ik vond het kraampakket trouwens niet zoveel voorstellen, zit wel een heel lief trappelpakje bij :D

20. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.804
    7.400
    113
    Hahaha, mijn dochter vond dat ook zo bijzonder: maar mam, hoe kan mijn zusje dan straks door dat kleine gaatje heen? Dat past toch helemaal niet?
    Heb maar niet verteld dat dat inderdaad wel eens wat scheuren oplevert idd :roflmao:

Imona en wolkje1994 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina