@Marvy gefeliciteerd meid! Heel veel geniet momenten gewenst voor jullie ! @Lotion fijn dat de kwaaltjes afnemen of er niet bij komen! Heerlijk genieten toch, lekker doen! En benoemen @Nina Sanders fijn dat de echo goed was!
Gefeliciteerd @Marvy !! Genieten hoor! @Nina Sanders fijn dat alles goed was! @wolkje1994 fijn dat je zo goed in de gaten gehouden word.. probeer voor nu ook dingen los te laten en je niet helemaal gek te maken. Ga vooral niet googlen. Ze hebben je goed gecheckt toch? Dan denk ik dat het toch die waterige afscheiding is waar veel vrouwen op het eind last van hebben. Yes inclusief mezelf! Hier gisteren voor het eerst! De verloskundige gebeld. Had zo'n krampen boven en midden buik, werd er naar van. Ook constante harde buiken. Mevrouw vond dat ik maar met een kruik op bed moest gaan liggen. Hele nacht last van gehad tot 9 uur vanochtend. Nu rustig. Ik bel dus niet meer. Bel je voor her eerst in 39 weken word je zo serieus genomen
@kly073 naja! Da’s ook wat! Maar het zal nu misschien wel snel gaan komen! Ik duim zo hard voor jullie Meer babynieuws is altijd leuk!
Ik zit in de wachtkamer bij de VK. Controle, vanaf nu wrs wekelijks? Vanochtend met manlief onze reis naar NL geboekt. Voor met kerst. Stena Line zweden-duitsland, hotels en een weekje landal in NL. Bij zijn familie logeren we; maar bij de mijne niet. De mijne zijn gewoon lastiger - die van hem juist relaxt. Grappig hoe dat zo verschillend kan zijn. Ik kijk er nu al naar uit. Onze kerstvakantie is dus gewoon over precies 100 dagen. Ik weet nog dat het precies 100 dagen was tot mn uitgerekende datum - en ik in dit groepje mee mocht gaan kletsen. Nu zit het er alweer “bijna” op. Die laatste 3,5 week worden vast nog gevoelsmatig langggg. Maar uiteindelijk is ‘t natuurlijk niks
Ik heb alles gelezen maar vergeet namen bij hetgeen geschreven is. In elk geval gefeliciteerd marvy! De dame hier die gewerkt hft met zwangeren ? (Las iets over vruchtwater onder de microscoop) zou je mij een test-pb kunnen sturen? Ik wil prive iets vragen maar weet niet hoe ik dat doe. Dan kan ik reageren op je. Iedereen sterkte verder. Kly we zijn nu 39 weken verder.. Spannend!
Nou, bij controle VK opeens +5cm in buikomgvang sinds 2 weken. Week af van de groeilijn dus nu een verwijzing voor nog een extra echo. Kan teveel vruchtwater of snelle groei zijn. Maar kan ook niks zijn. ‘T zal wel. Ik denk dat t niks is ik heb 2x een vervanger gehad ivm vakantie - ik denk dat ze gewoon verschillend meten. Als je die twee metingen namelijk wegdenkt, ligt de lijn gewoon net als daarvoor. Verder alles gewoon prima. Bloeddruk, hartslag enz als voorheen.
Check vk was ook prima. Ijzer was goed en de kleine was wederom lekker aan het bewegen. En de diabetes verpleegkundige.. niks bijzonders. Prik setje mee gekregen en moet 2 dagen per week curve bij houden. 24 september weer terug. Wel een lekker ren ochtendje zeg. Daarna nog even ergens een cappuccino gedronken, boodschappen gedaan en dan bij thuiskomst even een was erin geknald, de stoffer gepakt en de toiletten een snelle beurtgegeven. Even nog stofzuigen en dan ga ik bankhangen. Vanavond ook weer info avond zh. Jullie tips voor een leuke film op Netflix?
@Poolvos Ik ben heel benieuwd! En wat gek van je controle. Hopelijk niks vreemds! @Boordevol Jaaa heel lang kan het nu niet meer duren he
Oké. Ik gezellig met mn man een broodje eten bij Hema. En hij zei: ga lekker op zo'n bankje zitten. Ja. Vond ik ook wel een goed idee. Dus ik waggel met mn dienblaadje naar die bank. Wip gaan zitten. PAS IK NIET TUSSEN DE BANK EN DD TAFEL! Dus maar omgewisseld. Man op de bank en ik op de stoel. En we gingen allebei haast dood van het lachen. Heel de Hema kijken natuurlijk. Wahahah
Hier trouwens 37 weken dansje vandaag. ZO blij! Ik heb voor maandag een afspraak bij de gyn. Voor echo met vruchtwatermeting. Ze waren niet zo onder de indruk van de “afwijkende” curve om het nog deze week te plannen mijn gevoel was dus ongeveer tzelfde als dat van de gyn.