De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik kan die gedachten wel begrijpen. Woon je ver van een ziekenhuis af?

    Ik vind die bewegingen ook het enige leuke. Ik kan ook wel janken van al die kilo's. Ik ben 11 kilo aangekomen tot nu toe. Niet normaal. En ik weet ook dat ze er wel weer af gaan. Maar ik ben van mezelf redelijk slank en dan zijn die kilo's heel confronterend. De start van deze zwangerschap was ook alles behalve optimaal. Hierdoor ben ik in één klap veranderd van een beweeglijk type in een continue bankhanger. Dus dan gaat het snel met de kilo's.
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa kan ik me goed voorstellen :(
     
    knuffelfloor vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Een uur met openbaar vervoer.. we hebben zelf geen auto of rijbewijs.. dus ja in die zin wel ver van t zkh af ja..

    Ja dat begrijp ik.. ik ben helaas ook minder actief dan ik zou wille.. :(
     
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Mag ik meedoen :p ik hoef officiël nog maar 14 weken dus mag er 14 dagen vanaf trekken bij m'n banner :thumup:
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Tuurlijk mag dat!!
    Word jij ook eerder ingeleid?
     
  6. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Jaja hier ook aan het aftellen! Al was ik dat al stiekem aan het doen:roflmao: Helaas weinig genieten van de zwangerschap door bekken pijn. Gaat gelukkig nu wel snel! Laat deze dagen maar voorbij vliegen:p
     
  7. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ja ik mag op eigen verzoek worden ingeleid vanaf week 38. Ik denk zelf nu aan 38+3 om te gaan proberen.
     
  8. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Dan snap ik je angst helemaal. Dan is het idd handig om hele goede afspraken te maken met het zkhs.
     
  9. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Toch mooi dat er zoveel mensen de dagen aftellen:roflmao::roflmao:. Goed aangemaakt topic van @Kimmetjuh90.

    Ook niet leuk die bekkenpijn. Dat komt er dan nog eens bij. Ben je dan ook in de ziektewet? In die zien mag ik me dan weer gelukkig prijzen dat ik dat dan niet heb.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    *breekt in*

    Nog maar 230 dagen

    *breekt uit*
     
    Kimberley92 en Kirzy vinden dit leuk.
  11. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Loolaa ik zit inderdaad nu voor het grootste deel in de ziektewet. Eerst van 40 naar 20 uur. En zit nu op totaal 12 uur per week. 3 x 4 uurtjes. Mocht van de bedrijfsarts volledig de ziektewet in alleen wou ik dat zelf (nog) niet. Ik kan gelukkig vanuit huis werken dat scheelt wel. 2 uur heen en 2 uur terug met het ov was iets teveel van het goede. Moet beter naar mijn lichaam luisteren hoe lastig ook. Hopelijk toch nog een beetje genieten de aankomende weken :)
    Bij jou alles oke verder?
     
  12. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Loolaa lees net dat je Waarschijnlijk een geplande keizersnede krijgt. Hopelijk snel duidelijkheid hier over. En die kilo's.. Same here :| dan de opmerkingen van de mensen om je heen ohw meid je bent zwanger wat maakt het uit.. Dan houd ik maar even wijs mn mond :roflmao:
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh jeetje lijkt me erg naar bekkenpijn, heb ik (gelukkig) geen last van.
     
  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Aha oke, ja op dat termijn is mijn doxhter gehaald met een keizersnee :) ik hoopte zelf ook weer rond dat termijn deze ks te mogen ondergaan, maar ik denk niet dat ze daar aan mee werken.. ik ga t wel vragen tegen die tijd als ik t gesprek ga krijgen :)
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja, ben ik idd wel van plan al ben ik erg bang dat ze me niet zo serieus gaan nemen.. ik vind 38+3 een mooi termijn om te bevallen, ik ga t zeker aankaarten, en maar hopen tegen die tikd dat ze mee willen bewegen..
    Haha ja blijkt idd een goeie zet te zijn geweest :p
    Er zijn dus veel mafkezen die aftellen hahaha :p
    Hihi jij telt nu al stiekem af :p
    Ehh jaa ik hou dan ook wijzelijk mijn mond idd :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik word met 36 weken naar de gyn ivm de geplande keizersnede bij mijn zoontje. Ik ga dan aansturen op weer een geplande ks. Ik vond dat heel relaxed en fijn. Dus dan hebben we het er dan wel over.

    Ja, die opmerkingen. Heel ergerlijk:mad::mad:. Knap dat je dan wijselijk je mond houdt. Ik kan dan niet laten om er tegen in te gaan:p:p. Het zou me een hoop energie besparen om het gewoon te laten:cool::cool:. Maar ja, wat in de aard van het beestje zit, verander je niet zo snel en zeker niet onder invloed van de horrormonen:roflmao::roflmao:. Maar bij jou vliegen die kilo's er ook aan? Ik lees zo vaak hier dat mensen maar een paar kilo aankomen. Ik denk dan; hoe doen ze dat?
     
  17. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik hoop maandag te horen wanneer ik wordt ingeleid! Zooo spannend!
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  18. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Haha!! Idd, stelletje mafkezen hier:D. Is alleen maar leuk. Hebben we toch nog een lichtpuntje in de ellende:roflmao::roflmao::roflmao:

    In welk zkhs zit je dan? Ik zou het gesprek heel goed voorbereiden zodat er geen twijfel in je stem is te horen met hele goede argumenten waar ze niet om heen kunnen. En vooral kort en bondig. Hoe meer tekst je gebruikt, hoe minder serieus je wordt genomen. Als je niet natuurlijk mag bevallen en je woont een uur van het zkhs af dan moet het ruim van te voren ingepland worden. Lijkt me logisch. En als ze je dan niet serieus nemen, laat ze zelf maar met goede argumenten komen.:cool:
     
  19. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Dat is idd heel spannend. Dan komt het allemaal ineens wel heel dichtbij.
     
  20. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja zeker! Ze hebben al bij 38 weken gezegd, maar wil gewoon een datum horen :rolleyes::oops:
     

Deel Deze Pagina