De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    En een wat dikker boxkleed? Dat hebben wij hier ook en echt geen boxmatras bij nodig

2. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Thanks voor de tips dames! Ga er naar kijken.

Lig nu eerst weer met krampen, hoofdpijn en misselijk in bed. Ik herken mijzelf echt niet meer terug in deze zwangerschap :$

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    @wolkje1994 , sterkte! Hopelijk voel je je snel weer goed.

Of dit een begin is weet jk niet. Ik ga nog uit van 41 weken ivm eerdere ervaringen. Maar we gaan het zien. Ik ga zo de deur uit. Wat boodschapjes halen en de kids ophalen van school. En dan de rest vd dag lekker rustig aandoen thuis.

Marsepein vindt dit leuk.
  4. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Het bloeden lijkt gestopt. Ik moet nu mobiliseren en dan kijken wat t doet. Als ik geen bloedverlies heb, mag ik morgen naar huis. Werk heb ik gebeld en ben nu met verlof. Het is wel een heel fijn ziekenhuis en ze zijn heel lief voor me. Vind het wel balen dat ik nu niet naar huis mag, vooral voor mijn zoontje. Maar het is wat het is.

Slapen is wel slecht, maar die rusteloze benen zorgen daar gewoon voor. Dat heb ik al een hele tijd helaas. Ik denk dat ik voor vanavond iets vraag om te kunnen slapen.

@allen, dank voor jullie reacties!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    @wolkje1994, het zit jou ook echt niet mee!

@Boordevol, mijn duimen draaien ook! Hopelijk heb jij aankomend weekend de kleine in je armen!

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Niet leuk :(

7. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Spannendddd!!!!!
    Heb je je tas ook meteen klaargezet?

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Die staat al een tijdje klaar :). Wel heb ik voor de zekerheid voor de jongens een tas klaargezet met pyama’s en een schoon setje kleding. Maar het is vals alarm want het is weer erg rustjg haha. Hun tassen wilde ik al klaarzetten maar vergat ik steeds dus vandaar dat ik maar meteen gebruik heb gemaakt van deze herinnering. Maar alles is weer rustig dus kleine kans dat er iets gaat gebeuren.

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    :oops:

Het is alweer rustig hihi. Durf zelfs gewokn de deur uit te gaan. Maandag staat de afspraak met de VK. Die gaan we nog halen :roflmao: en daarna zal het denk ik gebeuren hahaha

Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ja dus nu maar weer rustig in de wacht :-D.

11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Spannend hoor!
    Weet je eigenlijk het geslacht?

Ik heb vanochtend C naar school gebracht en daarna N naar de opvang.
    Thuis nog even koffie gedronken en toen de hele boven verdieping aangepakt.
    Het was echt een vreselijke bende:oops: heb het de laatste weken nogal laten versloffen.
    Onze slaapkamer, die van de kinderen, de badkamer en de overloop helemaal opgeruimd en schoon gemaakt.
    Nu alleen de babykamer nog en het hok van de wasmachine. Maar die doe ik vrijdag.
    Daarna 3.5 km met de hond gewandeld.
    Ben nu echt verrot.
    Eerst ff wat eten en met de voeten omhoog, dan naar de supermarkt en daarna C weer ophalen.
    Die moet nog naar logopedie en daarna moeten we N ophalen.

Ik dacht een heerlijk relaxt dagje zonder kinderen te hebben.. :roflmao:

Boordevol vindt dit leuk.
  12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ellendig he dat wachten wanneer het eindelijk gaat gebeuren...

Hier net terug van de KNO arts met mijn man. Die zal ergens na half november geopereerd worden. Dus dat is wel fijn. Heb ik even tijd om te wennen aan een leven met peuter en baby.
    Hij had ook volgende week al gekund. Maar dat vond ik niet zo'n goed plan. Is toch 2 a 3 weken herstellen en dan zit ik ook tegen bevallen aan. Dus beter maar even uitstellen.

Ben wel kapot van dat rondje ziekenhuis lopen weer. Schuivende baby en heerlijke steken in mn muts met staan en lopen.
    Gelukkig zoon zo naar bed. Man naar werk. Kan ik ook even slapen.

Boordevol vindt dit leuk.
  13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    3.5 km lopen? Hoe dan!

Kan ik al eeuwen niet meer man.

Hier vanmiddag na ons dutje babykamer afstoffen. Beneden stofzuigen en de bank even schoonmaken en de keuken opruimen.
    Zie er als een berg tegenop. Maar beneden Stofzuigen moet echt.. al die hondenharen en zand.. vreselijk..

Marsepein en Boordevol vinden dit leuk.
  14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Ja ja, nu aan het wachten bij de school van de kinderen.

@Lotion, ja een jongentje weer. Dus 3 jongens straks in huis. Fijn he als je huis weer aan kant is. Ik kan oprecht zeggen dat mijn huis nog nooit zo opgeruimd en schoon is geweest. Jn de afgelopen weken hebben man en ik alles aangepakt wat er moest gebeuren. Van achterstallig onderhoud tot achterstallige schoonmaakdingetjes.

@Imona, het wachten js niet leuk. Mijn leven staat voor mij toch een beetje on hold. Heb het gevoel pas na de bevalling weer verder te kunnen.

Fijn dat operatie van je man nog even uitgesteld kan worden.

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb lichamelijk geen klachten ;)
    Ik ben alleen constant vreselijk moe maar als ik overdag ga slapen kom ik 's avonds niet in slaap.
    En ik vind het heerlijk om even ver te wandelen. We lopen langs de lek dus even heerlijk uitwaaien.

Aargh ja die hondenharen! Vreselijk.
    Ik moet elke dag beneden stofzuigen door al die haren.
    Lekker rustig aan doen!

@Boordevol Leuk allemaal jongens!
    Heerlijk he als je hele huis weer glad is.
    En als je het bijhoud is alles zo weer gedaan.
    Wel fijn dat jou man meegeholpen heeft.
    Dat kan hier alleen in het weekend en die vent van mij is echt een ster in opruimen (not) dus doe het liever zelf.. gaat 10x sneller en 10x beter :p

16. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    WoW hoe doe je dat allemaal ??

Hier vanochtend beetje opgeruimd en ramen boven van onzs slaapkamer en badkamer ban binnen en buiten gelapt en daarna kon je me opvegen, meteen steken in Mn liezen.
    Nu lekker lunchen met mijn man en daarna met de kids naar een workshop “sushi maken”.

17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Even gillen... whaaaaaaaaaaaa!!

Mijn zoontje haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Niet doen wat ik vraag, niet reageren als ik roep, klooien met zijn eten en drinken, smiddags niet naar bed willen.

Nou is mijn ruim 2, dus grote kans dat hij dat middagslaapje er af gaat gooien. Allrmaal prima, maar IK heb dat slaapje wel nodig..

Hij kan ook heel lief zijn hoor en goed zelfstandig spelen. Dan hoor je hem niet.

Maar toch van die uitdaagt dingen. Met de auto's op de kast, bank en muren terwijl hij heel goed weet dat dat niet mag.. Ik wordt er zo moe van.

Oké. En nu voel ik me schuldig dat ik zo over hem praat, want t is gewoon een hartstikke lief kereltje, maar volgens mij heeft hij in de gaten dat er wat gaat gebeuren.

18. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Lotion lekker joh! Niks beter dan met de voetjes omhoog in een schoon huis. Dat schone huis is bij mij ver te zoeken o_O

@Imona agh weet zeker dat iedereen wel een mag mopperen over zijn kind hoor. Ze kunnen toch ook het bloed onder je nagels vandaan halen;). Hopelijk slaapt hij vanmiddag nog even !

19. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik zit nu te wachten bij de tandarts... en het is hier zo benauwd in de wachtkamer. Waardeloos, wordt er ellendig van!

20. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @Boordevol spannend! Had ik gister ochtend.. daarna helemaal niks meer natuurlijk pff.. nouja al is het maar voor werk he.

Hier op controle geweest, alles prima alleen met mijzelf wat minder. De nachten van 2 a 3 uurtjes slaap, het kotsen eisen toch aardig zn tol. In samenspraak ook met pop poli toch proberen de 40 weken te halen en dan kijken voor strippen/ verwijzing zkh of iets dergelijks. Laten we hopen dat ze voor die tijd zelf komt :D

Poolvos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina