Oe veel gekletst! Nina de beschrijving van je kamertje klinkt geweldig. Alle geboortekaartjes gaan goed zo te horen. @Poolvos, ik denk dat Kly me voor zal zijn en dat jullie echt nog even moeten wachten bij mij. Zoontjes vragen elke dag of ik nu kan bevallen en elke avond voor ze gaan slapen of ik deze nacht ga bevallen. Ik zeg steeds alles kan maar ik voel geen weeen of iets anders dus kleine kans . Dat verhaal over het eten bestellen, ik dacht dat je emotioneel werd omdat je ej eten niet kreeg hihi. Dat zou ik erger vinden dan dat he tmeisje verdrietig is haha. Ze moet natuurlijk wel blijven opletten maar een fout is zo gemaakt.
Oh bende gek hier gebeurt ook helemaal niks hoor deze maakt geen haast.. terwijl ik echt chagrijnig word van het wachten nu Zoonlief vraagt er ook elke dag na idd.. super sneu
Lief dat je dat vraagt, mag weer rond lopen. Sowieso weekend blijven. En onze dochter lijkt daar ook wat rustiger onder maar ze hangt nu echt wel aan Mn vriend. De enige betrouwbare factor. Vind dat echt het moeilijkste dat zij het zo moeilijk heeft. Bij Mn vader heeft ze dinsdag echt nog staan huilen, nog maar 3 jaar oud. Maar vanavond op bezoek geweest hier en ze was heerlijk vrolijk samen doktertje gespeeld want ze had der dokterstas meegenomen.
Anders gewoon dezelfde dag als @Boordevol. Ga ervoor dames! Ik hoop echt dat jullie niet nog wéken moeten wachten..
@Siepie85 Ik denk aan je dit weekend! Houd vol! Hier zojuist voor het kleine meneertje fleece vestje en shirtje besteld. Hij heeft veel effen en neutrale kleding in zachte stoffen in geel, beige, zand, en donkerblauw. Maar het is natuurlijk wel een jongen en mag best vrolijk. Onderstaande kon ik niet laten liggen..
Echt een moederhart he, we vinden het vreselijker voor de kinderen dan onszelf. Dat snap ik helemaal. Zodra alles rustig is lekker veel aandacht aan haar besteden.. Komt goed. Fijn dat je uit bed mag. Hopelijk blijft het goed gaan en ben je snel weer thuis. @Poolvos, dat zou nog eens een gebeurtenis zijn als we beide op dezefde dag bevallen haha. @kly073, hier kunnen ze gewoon niet meer wachten. Ze willen zoooo graag hun broertje ontmoeten. Ze weten al dat ze het hoofdje (fontanel) niet mogen aanraken, dat hij de borst zal krijgen, dat hij jn het begin alleen wil eten en slapen (?), dat baby’s flinke poepluiers kunnen produceren Enz enz enz haha. Elke dag hebben ze duizend-en-een vragen..
Men waarom dat is ook nog betaalbaar haha.... ik blijf even uit de app van de H&M... Kijken of ik dat volhou tot morgen hehe
Hopelijk komt ze snel! Die laatste weken zit je er echt op te wachten. Naam hier staat gelukkig voor beide geslachten de naam al even vast. Voor een jongen was het wel wat lastiger want we zaten totaal niet op 1 lijn. Uiteindelijk een naam gevonden die we allebei mooi vonden alleen de schrijfwijze gekozen die het minst gebruikt word. Die vinden we zelf een stuk mooier. Meisjesnaam stond al vast voordat ik zwanger raakte
Dat hadden wij ook zo goed als.. die meisjesnaam.. tot het dus weer een jongen bleek.. bij O wist ik al 8 jaar voor ik zwanger werd dat ik een toekomstige zoon ooit O zou noemen. Bij de tweede ga ik nu dus alles vergelijken met O omdat de leukste naam reeds vergeven is. De tweede O naam komt aardig in de buurt!
Omg.. hallo flinke menstruatie pijn die met vlagen doorstraalt naar mijn benen. In mn buik continue aanwezig. In mn benen komt het met vlagen. Wordt weer een leuk nachtje...
Wat leuk om te horen! Komt zo bizar weinig voor, dat ik blij verrast ben dit te horen. Al vind ik het ook heel speciaal dat deze naam nog zo weinig voorkomt. En ja het is trouwens die naam
@kly073, hier kunnen ze gewoon niet meer wachten. Ze willen zoooo graag hun broertje ontmoeten. Ze weten al dat ze het hoofdje (fontanel) niet mogen aanraken, dat hij de borst zal krijgen, dat hij jn het begin alleen wil eten en slapen (?), dat baby’s flinke poepluiers kunnen produceren Enz enz enz haha. Elke dag hebben ze duizend-en-een vragen..[/QUOTE] Hier exact hetzelfde, vooral de jongste die de laatste week gewoon vol spanning zit. Veel vragen over de bevalling en erna maar ook veel aandacht ineens nodig van mij en mij een beetje voor zichzelf willen gedurende de avond. Hij beging hem te voelen haha. Hij vindt het vooral raar en eng dat ik voor een baby naar het ziekenhuis moet, hij associeert het ziekenhuis met iets gevaarlijks of eng en hoopt dat het thuis gebeurt snachts terwijl hij slaapt en dat hij op een ochtend wakker wordt en zn broertje kan bekijken en knuffelen in zn eigen huis. Hoe oud zijn jouw kids?
@Boordevol wat schattig! Zoonlief is hier al 7 Dus die staat er dan net weer anders in maar die wil gewoon knuffelen, flesjes geven en zijn zusje ontmoeten! En dat snap ik best haha! Ik merk dat ik nu ook smiddags echt dagdroom na de kraamtijd en ook niet zo goed meer kan wachten hoor
Nou goed dat ik nog steeds in het ziekenhuis was, vannacht om 0300 wederom bloedverlies. Dus nu weer bedrust etc.
Pfff. Hoe ben je er zelf onder? Ik vind dat jij een reden hebt om lekker online te shoppen haha! Hier heb ik zojuist ook nog een tof pakje van velours besteld die ik denk ik na de geboorte ga aandoen.