De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ah nee... wel fijn dan nu dat je nog in het ziekenhuis bent!

Siepie85 vindt dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou ja zeg! Wat balen!!
    Wanneer zouden ze ook alweer echo’en en een keer extra naar t litteken kijken? Het moet toch érgens vandaan komen?
    Sterkte weer meid!
    Ik hoop dat jouw baby gewoon bij 37w komt. Prima termijn! Want dit nog 5-6 weken is toch ook niet te doen...

Siepie85 vindt dit leuk.
  3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders alweer zo’n schattig pakje!!
    Ik heb gisteren deze twee gekocht: (cute baby niet included :p)

Bijgevoegde bestanden:

active82, Kolibrie2, Boordevol en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh te leuk gewoon! Nee joh, jij krijgt je eigen nog veel cutere baby!

Poolvos en Siepie85 vinden dit leuk.
  5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Woensdag, degene die alleen dat kan echoën is een week op vakantie.

Poolvos vindt dit leuk.
  6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik zit op de bank met een kopje koffie en een serie’tje.

De ochtenden zijn tegenwoordig zo fijn! L wordt wakker rond 6-6.30 en wil zelf nog in bed liggen en wat spelen met dr knuffel. We vragen vaak of ze bij papa en mama wil kruipen en dan ligt ze nog even tussen ons in. Lekker knuffelig en duffig.
    Daarna “ontbijten” we. Ze krijgt om 8u weer ontbijt op de opvang, dus meestal krijgt ze een paar hapjes yoghurt of een stukje fruit mee. En dan aankleden en naar “school”.
    Optimaal genieten!!

Vandaag ga ik ah einde van de middag langs een fototentoonstelling van een goede vriend - en daarna met vriendinnenclubje eten. Bij een vriendin thuis. In groepjes zorgen ze voor ‘t eten - en ik ben niet ingedeeld omdat ik super zwanger ben. Onnodig, maar lief.

Net eindelijk mn matrasbeschermer in de was gegooid; die gaat nu het droogrek op en straks mn bed in. Ik geloof niet dat t nodig is - maarja, je weet t nooit he? :)

active82, Magnolia29, Boordevol en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Pff zul je net zien natuurlijk! Maargoed - het is natuurlijk niet echt acuut. Waarschijnlijk is t ook niet daarvan, omdat ze het al eens bekeken hadden. Maar jemig, wat zou t fijn zijn om eens antwoorden te krijgen!

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Eerlijk denk dat dat ook niks op gaat leveren. Want Mn placenta ligt ook heel mooi over de voorkant en is echt heel makkelijk te vervolgen. Doordat ik zelf de echo’s ook nog redelijk kan beoordelen weet ik dat hij overal prachtig aan ligt. En als het het litteken zou zijn zijn ze vooral bang dat de vaten daar de issue zijn en dan zou ik zelf meer bloed verwachten.

Jou dagje klinkt ook heerlijk, geniet ervan!!!

Boordevol en Poolvos vinden dit leuk.
  9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    Het lukt me niet overal op te reageren maar wel alles gelezen:

- supersnoezige pakjes zie ik voorbij komen.

@Marsepein en @kly073, ze zijn bijna 10 en 7,5 jaar. Gister zei die van 7,5 ik hoop dat je snel bevalt. Dan voel jij je weer lekker en zijn wij superblij. Ik moet constant liggen en rusten van ze (dat vergeten ze alleen even bij het ruziemaken hahaha). Maar ze vragen ook hoe het bij de verloskundige was (werd eerst steevast dietiste genoemd door de jongste). Ze komen thuis en zeggen dan dat ze aan de kinderen in de klas verteld hebben dat mama nu 39 weken zwanger is (elke week houden ze bij). Toen een neefje aan mijn oudste vroeg of hij bij ons mocht logeren zei hij ‘nee mama is nu zwanger, dat wordt te druk voor haar’. Echt superleuk om deze zorgzame kant van beide jongens te zien. Ze geven wel aan bang te zijn minder aandacht te krijgen als de baby er is maar ik kan hier goed met ze over praten en ze geruststellen.

Marsepein, kly073, Kolibrie2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    @Siepie85, wat naar maar fijn dat je er sowieso was. Is er ook een plan B, als er niets uit die echo komt? Mag ik trouwens vragen wat jouw beroep is?

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Ahh dat klinkt echt allemaal super lief en al zo wijs voor die leeftijden!!!

Boordevol vindt dit leuk.
  12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Ja haha, ik ben nu psychiater in opleiding, maar toen ik net basisarts was heb ik op de verloskunde en gynaecologie gewerkt.

Plan b nog niet echt ik denk dat we day vanaf 36/37 weken gaan bespreken.

Boordevol vindt dit leuk.
  13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    Ja ze hebben me echt verbaasd hoe zeer ze meeleven en alles willen weten maar ook onthouden en vooral hun zorgzame kant is erg naar voren gekomen.

@Poolvos, geniet van je dagje! Hier rustige ochtend. In de middag de kinderen van school halen en verder geen plannen.

Magnolia29, Poolvos en Siepie85 vinden dit leuk.
  14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    Ah dan snap ik nu goed waar jouw kennis vandaan komt. Ik wist al dat je iets met babys gedaan moest hebben maar niet goed wat. Psychiater is weer een hele andere tak, maar klinkt super interessant.

Siepie85 vindt dit leuk.
  15. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Siepie85 jemig meid wat vervelend.
    Je ligt in elk geval op de juiste plek maar dat hun ook niet weten waar het vandaan komt lijkt me extra lastig.

@active82 C vind het nog steeds leuk :D

@Poolvos klinkt als een heerlijk dagje, geniet er van!

Ik heb net de kinderen weg gebracht.
    Bij N ging ineens het knopje om en die snapte opeens dat zijn zus dus echt niet meer naar de opvang gaat.
    Dikke tranen bij het afscheid :cry:
    Ben maar gauw weggegaan.
    Vandaag doe ik zo rustig mogelijk.
    Moest er vannacht 3x uit om te plassen en kreeg om 4:00 uur vreselijke kramp in mijn kuit en scheenbeen tegelijko_O
    Vanmiddag ga ik even slapen en eind van de dag de kinderen bij mijn schoonouders brengen die blijven daar slapen.
    Zelf ga ik door naar een dorpsfeest waar ik elk jaar werk, 20:00 beginnen en hopelijk om 05:00 klaar.

active82, Magnolia29, Boordevol en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Siepie85 ah jeetje meid, zo vervelend! Fijn om te lezen dat je dochtertje het nu wel beter kan handelen, lijkt me heel moeilijk voor je.

@Lotion leuke planning zeg! Veel plezier !

Hier vriend een dagje vrij, laatste dingen regelen. Gordijntjes uitkiezen bij de leenbakker oa :)

active82, Siepie85 en Boordevol vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Siepie85 He nee wat balen! Heb je nog wel geslapen daarna? Maar goed dat je nog in het ziekenhuis bent dus!

@Poolvos @Lotion Wat een leuke plannen voor vandaag, veel plezier!

N werd om 4.45 u wakker en wilde met geen mogelijkheid meer in haar eigen bed liggen :confused:. Dus nog even bij mij in bed gelegen, vielen gelukkig beiden nog weer in slaap. Nu zijn we in een binnenspeeltuin, kan zij mooi haar energie kwijt :D.

Probeer voor iedere dag echt een 'uitje' te plannen of te verzinnen waarbij we even het huis uit kunnen en ze meteen wat energie kwijt kan. Het lukt me nog om een half uur tot max een uur met haar naar buiten te gaan (zij op de fiets, ik waggelen) maar dat is echt de max. Daarna altijd last van harde buiken helaas.

active82, Siepie85 en Poolvos vinden dit leuk.
  18. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Zo, ik had vanmorgen even flink energie (en weinig pijn aan m'n bekken!) dus alle ramen op de benedenverdieping zijn schoon van binnen en buiten. 8 stuks. :roflmao: Nu even lekker een kopje koffie met slagroom en bonbonnetjes eten. Vond dat ik dat nu wel verdiend heb. :D
    Zo meteen mijn meisje ophalen van de peuterspeelzaal, dus ik kan nog een kwartiertje zitten. Maar dat was het waard. Moet toch schone ramen hebben om straks die mooie raamsticker met de naam van ons zoontje op te plakken? :D

Marsepein, Boordevol, active82 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen

Wat lief! Ja jongens zijn sowieso heel zorgzaam, tenminste die van mij ook! Wil me overal mee helpen, drinken pakken enzo! Afspreken bij ons thuis doet ie niet meer want dat is toch wel erg druk voor mama zegt ie dan :roflmao: dit weekend gaat ie weer na zijn papa en gisteren vroeg die al, weet je zeker dat je het kan dit weekend zonder mijn hulp mam? Anders blijf ik wel een weekend thuis hoor :roflmao::roflmao: zo schattig. Maar hij gaat lekker na papa hoor :D

Marsepein, Boordevol, active82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Ja gelukkig nog wat kunnen slapen!
    Ja met zon kleintje is het altijd fijn om ze buitenshuis wat af te matten. Gaat Mn vriend ook doen weer dit weekend met onze dochter.

Boordevol, active82 en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina