Vervelend gevoel lijkt me dat tijdens je afwezigheid, dat het werk wellicht niet netjes wordt opgepakt. Lekker aan jezelf denken meid anders ga je er zelf aan onderdoor en dat is niet de bedoeling. Meer dan je best kun je niet doen!
EN ineens ben ik verschrikt klaarwakker. Gisteren had ik een hele gevoelige blaas. Als ik niet meteen ging deed het gewoon pijn. En ik moest vaak. Vannacht sinds ik ben gaan slapen al 5 keer ofzo naar de wc gegaan.. En ik denk jneens blaasontsteking! Maar het js weekend. Maandag dan maar urine wegbrengen? Maar wat als ik al moet bevallen met een blaasontsteking? De hap bellen? Lijkt me njet echt spoed. Ik weet immers niet of er iets is of dat de baby gewoon steeds mer drukt... PFf en dan kan ik van de zorgen niet slapen..
Hier toevallig wakker omdat er weer bloedverlies is. Maar als zwangere meteen de hap bellen hoor, doen ze meteen wat aan!! Kan je ook tot morgenochtend mee wachten ivm de kids maar ze laten je echt meteen komen als je erover belt.
Och jeej, sterkte. Zal ik eriver bellen dan morgenochtend? Vind het zo stom dat ik er nu pas aan denk...
Ahh bah, alweer? En ook weer in de nacht, vreselijk! Moet je meteen een zuster roepen dat het weer begonnen is?
@Boordevol gewoon bellen morgen hoor! @Siepie85 oh wat vervelend meid? En wat doen ze op het moment dat je bloed? Hier werd ik verschrikt wakker ook, gevoel dat ik stikte, alsof heel mijn keel dicht klapte. Nu op de wc met verschrikkelijke buikpijn/krampen. Haha lekkere combi
Oei meer nachtbrakers hier. Ben net denk k voor de tiende keer naar de wc gegaan. Gewoon slapen zit er niet in helaas..
Ahh @Boordevol zeker de hap bellen straks hoor! Verder geen krampen ofzo? Geen prikkeling door naderende bevalling? Wij willen baby’s! @Siepie85 hoe gaat t nu? @wolkje1994 en jij? Hoe gaat t met de rest? Hier flink moe. Laat thuis en L was om 5u wakker straks maar lekker dutje doen samen Wel een mega gezellige avond gehad!
Hier ook vroeg wakker. Ben gezellige hoekjes aan het maken op kamer zoontje. Croissants liggen af te bakken van vandaag beval cursus
Zooo lief!! ❤️ Ik heb ook echt zin om onze kamers te maken. Maar ons meisje moet nog eventjes wachten ik wil ‘r nog even niet op een andere verdieping hebben dan wijzelf slapen.
Hier een lange nacht gehad. Man lag te snurken, de baby verbouwde mijn buik en ik heb de laatste dagen helaas toch weer last van maagzuur. Man om 3:15 maar naar de bank gestuurd, maar het duurde even voordat ik kon slapen en om 5:15 was mijn dochtertje weer wakker. Kon haar wel in haar bedje troosten (knuffel was kwijt), maar een half uur later riep ze al weer. Toen maar bij mij in bed genomen, alleen was ze om 6:45 al weer wakker omdat ze moest plassen. Dus dit gaat een lange dag worden ben ik bang.
Hier uiteindelijk van 1-5 wakker geweest met het gedonder. Weer aan het ctg etc. Wilde ze infuus eigenlijk gelukkig in overleg met mij en kijken besloten er vanaf te zien. Wilde ik wat langer slapen om 716 ontbijt hele week na 8 uur en nu....
Zul je net zien! Hier in t ziekenhuis was ontbijt gewoon buffet van 7-10u. Ideaal! Alleen als je je bed niet uit kan/mocht, werd t gebracht Is t bloeden nu weer gestopt?
Met naar de wc gaan nog steeds, word er nu echt gestoord van. Inplaats van minder lijkt het juist meer te worden. Ik verwacht maandag een goed plan en wil wat dingen door spreken. Heb mu zoiets na 37 weken mag ie er wel uit.
Jeetje wat een gedoe zeg.. Hebben ze al eens inwendig gevoel op ontsluiting oid? Dames wat een nachtbrakers weer en gepieker. Dat gepieker herken ik wel. Vannacht weer eens redelijk geslapen op elke 2.5 uur plassen na. Is wel fijn. Wel hele nacht liggen denken over borstvoeding en vooraf kolven. Ga ik braaf wachten tot 37 weken. Of ga ik vanaf 36 weken al 2x Per dag kolven en vanaf 37 weken elke 3 uur? Denk even afwachten hoe mijn baarmoeder reageert. Mag 1 spuitje per dag vullen, naar heb er maar 5m dus dan moet ik sowieso meer bestellen. En waar bestel ik die dan? En moet ze invriezen. Beter maar in een zakje. Ligt alles bij elkaar. Oh en de matjes moeten vandaag op bed in de auto. Wil straks een stoel boven hebben, maar dat moet de kinderwagen naar beneden. Waar ga ik dat ding laten. Beneden eigenlijk een mega sta in de weg, maar onder t afdak is zo koud.. En zo nog 1000 andere dingen. Echt wat je hersenen allemaal kunnen doen he. En WAAROM SNACHTS en niet gewoon overdag. Vamavond uit eten voor verjaardag van een vriend. Hebber eigenlijk geen zin in. Wel de gezelligheid maar niet t eten. 3 happen en ik zit vol en nr is allemaal vet en zout en zit je weer hele nacht met een droge mond. Maar goed. Ga wel mee voor de gezelligheid.
@Siepie85 Gelijk heb je wat betreft een plan maken en idd; met 37 weken (of zelfs 36 als hij verder mooi op schema ligt qua groei) mag hij wel komen want dit is echt vreselijk!
@Averna Helaas herken ik die nachten maar al te goed... Succes vandaag Hoop voor je dat je vanmiddag nog even je rust kunt pakken!