Mehh. Verschrikkelijk. Je kunt zoals ik een serie helemaal opnieuw kijken. Ik ben greys anatomy weer begonnen (intussen seizoen 9 ). Ooit de eerste seizoenen gekeken en afgehaakt omdat ik het echt helemaal niks meer vond. Maar verveling doet rare dingen met een mens
Ja ze kan aardig zijn. En ze is super leuk en lief met ons zoontje. Maar soms is ze echt net 1 van die stiefzussen van assepoester. Denkt dat ze thuis (woont nog bij haar ouders) de baas is. Mn man vind t ook heel vervelend soms. Maar ja. T blijft wel zijn zus. Mijn man en ik vieren onze verjaardag al jaren niet meer. Ja, s avonds een drankje voor vrienden die zin hebben om te komen. Maar niks verplicht. En geen verwijt als ze geen zin hebben. En neem aub niks mee. Daar worden we echt te oud voor. Ik "vier" mijn verjaardag samen met zoon. Ben een week na hem jarig. Dus ofterwijl: ik vier het niet. En mn man is 3 weken na kerst jarig. Dus die viert het ook niet, want kerst (weer zo'n heerlijk verplicht nummertje bij schoonfamilie) heeft al genoeg gekost met voor iedereen cadeautjes kopen ( aan komend jaar 3 kinderen, 8 volwassenen en ja ook de 4 honden moeten een cadeautje krijgen) dat man ook niet meer weet wat hij wil. En we echt geen fortuin uit gaan geven aan kaas en worst en ander vreetsel. Wij vieren onze verjaardag alleen me mensen die zin hebben om te komen. En die voor ons komen. Sterker nog. Vanaf volgend jaar geven we niemand meer cadeautjes. (Op kinderen en ouders na. Kinderen kun je niet maken niks te geven en die zijn ook oprecht blij als ze wat Krijg en. En onze ouders doen gewoon veel voor ons dus zij verdienen het gewoon. Al dan niet dan onze moeders van ons zijn bevallen) Ik heb dan ook echt een schijthekel gekregen aan kerst en ben dit jaar ook absoluut van plan ergens in een hutje op de hei te gaan zitten met mijn gezin. Wauw. Wat een verhaal.. kan nog wel een ochtendje frustratie spuien over familie. Maar zal t jullie besparen. Haha.
Netflix voor the win! Ik heb nu al 3 nieuwe series begonnen hehe, en heb mn ereader en mn moeder had nog een mooi boek meegenomen ook al uit. Zou kom je opzich de tijd wel door en soms komt een vpk ook even aan praatje maken en natuurlijk bezoek!
My God. O kwam hier vrolijk uit bed om 8 uur. Rond 10 ging mijn man de deur uit voor een afspraak. Toen begon het drama. O begon met krijsen en bleren en hysterische woede aanvallen. Ik heb hem maar even laten uitrazen in bed, maar om 10.45 was hij nog als een speenvarken aan het schreeuwen. Niet normaal. Toen ik vroeg of hij maar gewoon zn speentje wilde en zn slaapzak aanwilde en daarna even in bed wilde slapen zei hij 'ja'. Maar gewoon gedaan (gek ritme).. En nu ben ik kapot.. Wat een ochtend. Niet leuk. Hoi bank, koffie en Netflix. Inmiddels staat elite seizoen 2 online dus die ben ik nu verder aan het kijken @Poolvos Rond 13 is mijn man weer terug en ik hoop op een betere middag met O. Ik denk dat hij gewoon nog moe was dan.
Even wat rustiger van mijn kant, laatste dagen leef ik echt in mijn eigen bubbel, veel krampen en pijn. Veel misselijk daardoor, zoek leuke afleiding dmv lezen en wat rommelen op de babykamer. Vk net wel geweest, hardere buiken en menstruatie pijn is zo flink, even checken. Baamoedermond nog gesloten gelukkig. Wel kon ze het hoofdje al voelen, mooi ingedaald. Mag het thuis afwachten, nu bijna 34 weken. Vervelend dat je maagzuur zo extreem is @kly073 ! Laat de kleine maar snel komen @Imona wat een gedoe om cadeaus joh, slaat nergens op. Ennuh zwemmen komt wel weer zou ik maar denken. @Lotion leuk oude motoren! Houden wij ook van !
Bizar hoe snel zo’n stemming kan omslaan met die kleintjes he? @Nina Sanders L was gisteren echt kapot en heeft toen 3 uur geslapen smiddags! Daarom gaan we vandaag zwemmen; gisteren werd ze pas wakker toen t zwembad al dicht was zo ongeveer ze heeft vanacht ook weer super goed geslapen van 19-7u zonder wakker worden. Vanmiddag wordt vast beter! Nu lekker genieten van je netflix Elite: is dat die spaanse serie? (Hier in zweden vertalen ze op netflix alle titels naar t zweeds, om een of andere idiote reden. Gelukkig zijn de series wel gewoon in hun orginele taal en ondertiteld)
@Imona wij doen ook al heel lang geen cadeaus voor onze broers en zussen. Ouders krijgen wel een gezamelijk cadeau en alle neefjes en nichtjes natuurlijk ook - op verjaardagen. Met kerst krijgen de kindjes dan van onze ouders en wij kopen 1 cadeautje voor 1 kindje (een beetje zoals met lootjes trekken) ipv voor alle 6 een cadeau. Prima systeem! Wat je zegt met eigen verjaardagen doen wij ook zo. Meestal vragen we zelfs gewoon vrienden mee een drankje te doen in de stad. Lekker makkelijk, geen gedoe thuis.
Ja is die Spaanse serie idd. Heb nog meer wat ik nu volg: 13 reasons why, samen met mijn man.. the originals maar dat kijk ik echt af en toe, la casa de papel heb ik net af en ik wacht met smart op peaky blinders haha.
@wolkje1994 zo heerlijk dat je nu gewoon bijna 34 weken bent. Je hebt t wel echt spannend gemaakt met al die krampen en (oefen)weeën, al zo vroeg. Ben super benieuwd wanneer het écht gaat doorzetten bij jou. Maar vanaf 34 weken voelt dat in ieder geval niet meer zo heel erg eng..!
@wolkje1994 dat hoop ik ook, rustig aan doen jij.. het zit je echt niet mee.. Ja omeprazol heb ik, en toch heb ik voor de zoveelste nacht 3x boven de wc gehangen. Van 0.00 tot 05.30 beneden gezeten..Ik ben kapot. En ik zit er gruwelijk doorheen. Manlief heeft net de vk gebeld, die gaf vorige week aan dat ze het fijn vond als ik het tot dinsdag vol zou houden maar hij zei het is goed met ze. Hij is vooral bang dat alle gesprekken bij de pop poli de hele zwangerschap dalijk niks meer uithalen omdat deze mama er even doorheen zit. Ze komt straks langs voor een plan van aanpak. Ik ben benieuwd...
Hallo dames! Zou ik misschien mee mogen schrijven? Ik ben altijd een stille lezer geweest maar heb nu toch besloten om een account te maken. Ik ben 28w en 3d zwanger. Ben 28 Nov uitgerekend en het word een zoontje! Dit word ons eerste kindje Hier helaas al vanaf week 18 al last van bekkenpijn en sinds afgelopen week werk ik nog maar halve dagen. Ik lig vaak in de nachten wakker door het gedans van ons zoontje daarbinnen Gelukkig heb ik nu overdag meer tijd om te rusten. Ook hier begint de maagzuur steeds vaker terug te komen maar ik red het tot nu toe nog met rennie's.
@Boordevol Werken de medicijnen een beetje? @Nina Sanders Oh aambeien zijn zo naar. Ik heb ze altijd na de bevalling. Zal alvast curanol halen. Koud kan ook helpen. Eventueel een maandverband in de vriezer en daarna daarmee koelen. Verminderd de zwelling en dus de last een beetje. @Dikkiedikk welkom! Last van je bekken is zo naar. Maagzuur is hier gelukkig ook nog goed te doen met rennies (en de gedachte dat het er nou eenmaal bij hoort).
@dreames, de blaas lijkt iets minder gevoelig maar als ik moet doet elke stap ‘pijn’ dus moet ik snel. Maar zeker niet meer zo vaak als gister. Het lijkt dus al iets te doen. Gelukkig bijna geen maagzuur hier. Twee periodes van een weekje denk ik. Hoe het komt en weer weggaat weet ik niet want slik(te) er niks tegen. Waar ik nu wel steeds meer last van heb zinn mijn ribben. Als ik op mn zij lig lijkt het of de baby met zijn hele lichaam tegen die zij aanligt tot mn ribben. Ongeacht welke zij en dat is steeds vervelender. Als ik op mn rug lig voel ik dat mjnder maar ik vind die houdinf njet fijn (ben normaal een buikslaper). Ik merk dat mn beweeglijjheid enorm afneemt als ik lig. Dan beweeg ik heel moeilijk om weer overeind of van zij tw wisselen. @Dikkiedikk welkom! Fijn dat je jn elk geval meer kunt rusten.
@kly073 succes straks met het gesprek. Poppoli is vanwege mentale gesteldheid toch? Niet naar bedoeld maar meen me zoiets te herjnneren maar weet niet meer wat jouw reden js dat je daar loopt. Hopelijk hoef je niet te lang door.
@wolkje1994 je komt steeds dichterbij een mooie termijn. Toevallig las ik laatst van vrouwen die ook veel harde buiken enz hadden heel vroeg en het hele circus. En uiteindelijk pas met 39+ weken zijn bevallen.
@kly073, wat ontzettend naar dat je je zo rot voelt, ik hoop echt voor je dat er een goed plan van aanpak komt! Welkom @Dikkiedikk! @Nina Sanders, pff, dat is heftig zo'n ochtend, vanmiddag maar lekker rustig aan! @Imona, niet al onze broers en zussen vieren hun verjaardagen. Ik vind het juist wel jammer, sommigen zien we al zo weinig doordat ze ver weg wonen en we allemaal druk zijn. Cadeautjes ben ik wel gewend om te geven, ik vind het ook leuk om iets passends te bedenken, maar als het zo geëist wordt zou ik ook van balen. Het ging hier afgelopen week erg goed, werken ging prima, dus vrijdag de hele dag op pad geweest, voor gordijnen en lampen voor het nieuwe huis, ik ben zó kritisch, dus dat valt niet mee. Maar wel geslaagd voor gordijnen voor woonkamer en keuken en 3 lampen voor boven de eettafel. En daarna was het helemaal klaar. Onverwachts etentje met mijn mans collega's vrijdagavond, superleuk hoor, maar zaterdag was ik helemaal op en weer flink last van mijn bekken. Smiddags verjaardag van mijn zus, maar verjaardag van vriendin savonds heb ik toch maar afgezegd en lekker op tijd mijn bed in gegaan. Dat hielp gelukkig, maar ik denk dat ik komende twee weken me maar even moet richten op mijn werk en niet teveel op het huis, komt in mijn verlof wel weer of ik schakel toch maar hulp in, al vind ik dat niet zo makkelijk . Volgens man kunnen we over 3 weken over naar de nieuwe woonkamer en keuken, zo fijn! Boven duurt nog iets langer, maar het eind is in zicht Fijne zondag allemaal verder!
@Boordevol klopt, pop poli is voor de psychische problemen.. ontzettend fijn dat het er is hoor! Ook super blij mee! @Dikkiedikk Welkom! Ze was nog met een bevalling bezig dus we zijn maar aan het wachten..
Ik weet weer waarom ik nooit de moeite neem om te bellen... 6 uur later en nog niemand gehoord of gezien.. zo teleurstellend.. we bellen echt nooit.. ben heel benieuwd of we überhaupt nog iets horen vandaag..