De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hopelijk hoor je snel wat.

Hier een ongelofelijk luie dag. Zit nog in mn huispakkie de hele dag door te snaaien. Veel meer lukt niet haha

2. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Heerlijk toch! Lekker van genieten:D

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Frustrerend. Ik zou nog eens bellen en die frustratie uiten.
    Ja ik heb begrip voor acute situaties en dat ze misschien bij een bevalling zijn. Maar dan moeten ze niet beloven om te komen - dan moeten ze zeggen dat ze misschien komen als t kan

4. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

Herkenbaar, lekker zo’n zondag :p

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Idd gewoon nog een keer bellen.

Gezellige verjaardag. Iedereen zit met zn kop in de tv voor formule 1. Heel de bank vol en ik mag met mn dikke pens op een keiharde stoel zitten.
    Oh wat heb ik een pest humeur...
    Gelukkig gedraagt Rohan zich voorbeeldig.
    Die is lekker met de auto's aan het spelen.
    Ik zit nu tijd uit, maar voel spontaan harde buiken en voorweeen opkomen (kuch kuch)

Magnolia29 en Poolvos vinden dit leuk.
  6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Ik was ook gegaan. Bekijk t maar

7. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen

Ik ging ook écht wel weg haha! Hier is de verloskundige geweest... eindelijk haha. Ze wil me toch doorsturen na het zkh, morgen worden we gebeld voor een afspraak op de poli.. en dan zien we wel weer verder..

Magnolia29 en Poolvos vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Toch maar in de benen gekomen:p. O slaapt vannacht bij mij moeder dus we brengen hem nu weg

kly073 vindt dit leuk.
  9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik zit t uit tot na t eten. Niet dat ik een hap eet, want past gewoon niet. Maar dan hoeven we zelf niet te koken. Schone keuken. En na het eten: houdoe?

@kly073 spannend! Afwachten.

Poolvos vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hey dames,

Wat een geklets dit weekend! Ik ben inmiddels weer bij met lezen geloof ik ;)

@kly073 Vreselijk dat je je zo voelt, en dan moet de bevalling idd nog beginnen! Goed dat de vk nog langs is geweest en je morgen naar het zkh kan.

@Siepie85 Hoe is het daar? Hou je t nog een beetje vol met je netflix en ereader? ;)

@wolkje1994 Logisch dat je even in je eigen bubbel zit met zoveel pijn en klachten! Gewoon hier wat posten als je zin hebt en anders niet, wij zijn er volgende week ook nog wel ;)

Zijn hier verder gegaan met de babykamer die nu écht bijna klaar is. Dinsdag komt m'n moeder helpen om het verder leuk in te richten. Tripp trapp met newborn set staat in elkaar en de box staat inmiddels ook in de kamer. Was even vergeten wat voor ontzettend onding dat ook alweer is :roflmao:.

Heb de laatste dagen weer erg veel last van maagzuur. Omeprazol in huis gehaald en al 40 mg gehad, maar helpt niks.. Blergh.. Maakt ook niet uit wat ik eet/drink, het blijft maar branden. :confused: Mega irritant, mag toch hopen dat onze zoon met een enorm bos krullen ter wereld komt. Dan was het tenminste ergens goed voor :roflmao:.

Poolvos, kly073 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    @Magnolia29 fijn dat alles nu zon beetje klaar is!
    Ja ik heb nu ook weer veel meer last van maagzuur, had nog maar 20mg maar ja kan niet zelf ophogen want ben in het zkh hehe. Dus gevraagd om ophoging, hopelijk morgen er door nu net nog een tweede van 20 gekregen. Onze dochter had trouwens idd wel echt veel haar toen ze werd geboren, hoop deze ook weer! En het duurt vaak 4-5 dagen voordat de omeprazol echt werkt dus even geduld hebben als je net begonnen bent.

Hier heb ik nu ook mn laptop dus heb ons adressenbestand bijgewerkt, als die helemaal af is mail ik die naar mn moeder en die print het dan op stickers uit. Dat is echt heel fijn hoef je niks te schrijven en dan moet ik alleen nog enveloppen bestellen dan is dat voorbereid.

@Imona ik had dus gewoon iemand van de bang gegooid he, van hallo ik ben zwanger ga jij maar op die stoel zitten. En ik was zelf gaan kijken maar ik ben gek van f1 al voordat max meedeed hehe.

@kly073 fijn dat er morgen een afspraak zal zijn bij de gyn en dat de vk toch alsnog gekomen is!

@wolkje1994 gewoon posten wanneer je kan en zin hebt toch.

@Poolvos hoe was het zwemmen?

@Nina Sanders lekker toch zon dagje als vandaag, geniet er nog lekker even van kan straks weer even een tijdje echt niet met een baby weer.

12. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben ook bij gelezen. Dit weekend niet zo veel online geweest, dus ik heb niet alles even goed gevolgd. :oops:

Gistermorgen moest ik, na een hele vermoeiende nacht, eerst een yogales geven en daarna kwamen man en dochter me ophalen. We hebben nog even wat gewinkeld in de stad (mini tandpasta enz. inslaan voor in de vluchttas:D). We hebben lekkere broodjes gekocht en die thuis opgegeten. 's Middags een stukje gaan wandelen (waarbij onze dochter flink op haar voorhoofd viel en we dus weer terug konden lopen :rolleyes:) en thuis eens wat gepoetst wat normaal blijft liggen. Toen de box opgezet. Weer iets wat van mijn lijstje kan.

Vannacht beter geslapen. Vanmorgen lekker samen ontbeten, wat in huis rondgehangen en daarna nog een lesje bodybalance mee gedaan. Er kijken steeds meer mensen op als ik met m'n bolle buik die sportschool in loop. :roflmao:
    Jammer genoeg voelde ik vanmiddag weer pijn in mijn bekken. Ben nog even met m'n gezin naar de winkel gelopen voor wat boodschappen (wilde toch even het huis uit), maar daarna ben ik even boven gaan zitten om te rusten (en eindelijk eens wat foto's van mijn telefoon naar de pc over te zetten, want mijn geheugen was vol en dat is niet handig met een baby op komst :p ). Jammer genoeg hielp de rust niet en doet mijn onderrug/bekken nu echt weer pijn. :( Dus ik ben na het avondeten maar in bed gaan liggen. Heb mijn dochtertje mee naar bed gebracht en ben daarna lekker op de bank gaan zitten met een hele berg kussens in mijn rug. Hopelijk trekt die pijn weer weg, ik wil niet de komende weken als een oud vrouwtje rond strompelen. :roflmao:

Morgen mag ik even naar ons mannetje spieken. Ik hoop dat hij gedraaid is, maar ik kan zelf echt niet meer voelen hoe hij ligt. Dus ben héél erg benieuwd naar morgen!

Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier inmiddels weer op de bank aan het wachten op thuisbezorgd.nl die sushi komt bezorgen. Uiteraard geen rauwe vis, maar de zoete omelet, avocado, komkommer, spicy kip, mango kip, boontjes en tofu. Dat durf ik wel aan. Heb er wel bij vermeld dat ik zwanger ben. Kan toch wel?

Magnolia29, Poolvos en Averna vinden dit leuk.
  14. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    Lief allemaal.. thanks.. maar hopen dat er morgen plek is op de poli en dat we een beetje zekerheid gaan krijgen... :oops:

Nina Sanders, Poolvos en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113

Ja man is ook gek van formule. Die was thuis al aan t kijken. En vind niet erg dat ze formule k8jken, maar we zitten daar dan met 7 volwassenen en iedereen is voor iemand anders en daar kan gewoon serieus ruzie over ontstaan..

Maar goed. Ben lekker met zoon bezig geweest
    Mezelf verder afgesloten van iedereen. En ma t eten lekker naar huis gegaan. Houdoe
    En t ligt niet aan mn schoonouders hoor. Schoonmoeder is echt heel lief mens. Maar mn schoonzus kan soms zo raar doen. En mn andere schoonzusje (30 weken zwanger) en zwager kunnen soms zo'n ruzie maken. En daar zit ik echt niet op te wachten.

Maar goed. Nu lekker thuis in een warme jacuzzi. Laatste keer. Na vanavond gaat hij de schuur in voor de winter. Moet schoon gemaakt worden. Maar om nou 750 liter water te verversen voor die paar weken nog.. Als de baby Er is heb ik er toch geen tijd meer voor. En ga niet zo veel water opnieuw vullen voor die paar weken.
    Dus ga er lekker extra van genieten vanavond.

Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  16. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Natuurlijk! Ik heb al een paar keer sushi gegeten tijdens de zwangerschap. ;) Geniet er van.

Ik weet niet waarvoor je gaat, zoals ik al zei volg ik het soms niet meer allallemaal.Maar sterkte in ieder geval. :)

Nina Sanders en kly073 vinden dit leuk.
  17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    #4277 Poolvos, 8 sep 2019
    Laatst bewerkt: 8 sep 2019
    @Siepie85 zwemmen was heerlijk! Daarna een wafel gegeten in de stad en nog gespeeld in de speeltuin. Bij thuiskomst mocht L lekker tv-hangen, want ze was natuurlijk kapot. Ik gekookt, keuken gepoetst en was gedaan. Man daarna L in bed en afwas gedaan. Top! Ik lig dus lekker te luieren in bed nu.
    Slim die etiketten! Ook fijn als dat straks klaar is. Hadden jullie thuis alles ook een beetje voor elkaar? Of kom je straks vanuit het ziekenhuis met baby thuis - zonder bed en kamer enzo? ;)

@Nina Sanders johhh, tuurlijk kan dat die sushi! Hier hebben ze zelfs “mama menu” met alle sushi die mag als je zwanger bent. Ze hebben bijv spicy tuna, waarbij de tonijn niet rouw is. En crabstick mag ook. Dus veel rolletjes daardoor ook. Njum njum. Echt vaak gegeten deze zwangerschap. (Maar de dag na de bevalling ga ik meteen een kilo sushi met zalm eten!)

Nou dames. Dat was t even voor vanavond. Haha! Ik ga slapen. Morgen vroeg op, ver rijden naar ziekenhuis voor een onzinnige echo - die vast ook maar drie minuten duurt. Mehhh

18. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Siepie85 misschien heb ik het gemist hoor, maar hoe is voor jou nu plan van aanpak? Je bent nog in het ziekenhuis toch ?

@kly073 goed je grenzen aangeven morgen, helemaal op de poppoli laten ze niet zomaar in het ongewisse denk.

Leuk om te lezen hoe veel van zwemmen met de kids houdt. Ik heb er echt een hekel aan, vriend vind het juist weer heerlijk. Hij heeft het er nu al over, ‘wanneer kan je met een baby maar het zwembad? Kunnen we op den duur dat mooi op zondagochtend doen!’

Hier een andere kant van mijn vriend vanmiddag weer gezien. Meestal wacht hij mij af met wanneer we de vk bellen. Vanmiddag heb ik weer een nieuw soort pijn bij de harde buiken ervaren en hij wilde serieus bellen. Ik heb m tegen gehouden en aangegeven ze kunnen toch niks nu.. iets rustiger nu, rommelt aardig. Maar dat mag :rolleyes:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou, ik heb er enorm van genoten! :D Heerlijk!
    En lekker zout, goed voor mijn lage bloeddruk haha.

Marsepein, Poolvos en wolkje1994 vinden dit leuk.
  20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    @Poolvos alles is gelukkig klaar, dat was al expres zo ivm dat die placenta er eerst voor lag. Alleen de box moet nog en cosleeper, box zouden we sowieso lang mee wachten en cosleeper was al de afspraak die gaan we pas neerzetten als hij er is. Dat ding zit zo in elkaar we hebben zon chico next 2 me. Dus wat dat betreft totaal geen stress etc, vriend weet ook waar de eerste kleertjes liggen mutsjes etc.

@wolkje1994 idd ik lig er nog steeds, waarschijnlijk al beetje voor besproken met een van de artsen die dienst had dit weekend en zelf bijna gyn is. Wordt het blijven totdat hij er is en dan inleiden vanaf 37 weken. Zij had dit gisterenmiddag weer met de dienstdoende gyn besproken zei ze vanochtend en die was eigenlijk ook akkoord met dit plan. Dus morgen even kijken of er een gyn te strikken valt om helemaal het akkoord te krijgen.

Poolvos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina