@Boordevol nou zeg! Laat die baby maar komen Gewoon jouw beurt nu hoor! Hier de hele dag genikst. Wel lekker gekookt vanavond en toen nog L in bed gelegd. Vanochtend een was opgehangen. That’s it. L wilde trouwens niet in dr bed. Ze bleef maar zeggen dat er een egel onder zit, dat die naar buiten moet. En vragen om bij mama in bed te mogen. Eerst neergelegd maar ze kwam er echt bang/huilerig uit. Ook ernaast zitten was niet overtuigend genoeg. Dus uiteindelijk toch maar opgepakt en toen viel ze in twee minuten op mn arm in slaap. Vanacht en vanochtend had ze t ook steeds over die egel. Dus ik denk dat t een droom is die ze nog niet heeft losgelaten. Als ze vanacht weer wakker wordt, of er morgenochtend weer over begint, gaat deze mama een denkbeeldige egel vangen en buiten zetten
Nog niet zo gek ver, nu halerwege aflevering 4. Is het leuk tot het einde? Hier komen morgen de gordijnen krijg ik net door via Veneta Van het weekend maar eens ophangen dan!
Ik heb nog werkelijk geen flauw idee. Ik ben wel adressen aan het verzamelen, maar ze moeten nog in een Excel bestand gezet worden om te kijken hoeveel het er worden.
Zowel ik als mijn vriend hebben een gigantische familie en een ruime vriendenkring. En veel mensen hebben heel lief meegeleefd na het overlijden van ons eerste kindje, dus die verdienen wel een kaartje. We zijn ook wel wat vrienden verloren daarna, maar dat weet je dan ook weer.
Aangezien ik de wanhoop nabij ben en de laatste weken niet meer zie zitten mentaal, ben ik naar ‘oplossingen’ gaan zoeken voor de harde buiken en pijn die steeds meer wordt. @Nina Sanders jij vertelde een keer over acupunctuur. Hoe is jou ervaring nu? Hoe wist jij dat jou acupuncturist erkend was? Meer dames die er goede geluiden over hebben gehoord ? Ik heb dus iemand net gevonden bij mij in de buurt. Is aangesloten bij Zhong. Zegt jou dit wat Nina? Vind het ergens heel spannend, dus gauw huiverig. Ze heeft haar opleidingen aan de universiteit van Amsterdam gevolgd. Maar dan zie ik taalfouten (bijlig/veilig enz) en wordt ik huiverig. Sorry heel erg slecht...
@wolkje1994 Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Hoewel ik onwijs nuchter ben en heilig geloof ik de harde wetenschap, wilde ik acupunctuur een kans geven. Ik moest en zou het gewoon proberen om mijn kansen zo lang mogelijk fit te blijven te vergroten. En ik ben er wel positief over. Geloof het of niet, maar mijn maagzuur is echt minder en momenteel focussen we ons voornamelijk op mijn restless legs en lichamelijke ongemakken. Ik doe elke woe avond een sessie (30 min) en het is ontspannend. Of de persoon in kwestie aangesloten is bij een erkende vereniging kun je vinden op de site van je verzekeraar. Als zij de beroepsvereniging als zodanig erkennen, heb je mogelijk recht op een vergoeding vanuit je aanvullende verzekering. Maar dit zou je moeten checken. Van spelfouten op websites krijg ik persoonlijk dan wel weet jeuk Maar goed ik zou gewoon eens informeren!
@Boordevol lijkt me zo vreemd maar ook bijzonder de uitgerekende dag terwijl er nog niks aan het handje is. Spannend hoor! @kly073 wat is ze mooi!! Geen idee hoeveel geboortekaartjes het exact gaan worden. Ik gok 30 a 40 stuks. Moet even alles goed opschrijven. Daarnaast het voorbeeldje laten wegen bij ons postkantoor zodat ik ook weet hoeveel postzegels ik nodig heb. Vandaag weer een paar uur gewerkt. Oh wauw rugpijn, bilpijn en zelfs mijn bovenbenen deden zo’n zeer. Maar ondanks dat voelde ik de kleine zowat de hele dag dus dat maakt het wel weer goed. Zometeen voor het slapen nog lekker in bad. En dan morgen op het werk maar weer even op de tandjes bijten.
Hier net afl 5 gekeken @Magnolia29 En nu ga ik me klaar maken en het bed in. Merk al wel dat de baby continu tegen mn blaas aan het schoppen is dus dat zal een leuke nacht worden..
Kam goed hoor. Zo heeft mijn zoontje het een hele tijd gehad over een spook. Altijd op het zelfde tijdstip, op de zelfde plek in huis. Stond hij ineens stil, keek naar die plek, wees en zei: kijk mama spook! Dag spook! En ging weer verder waar hij mee bezig was. Best creepy. Hij was er gelukkig niet bang voor en t is na een week of 3/4 vanzelf over gegaan. Maar ik vond t wel een beetje eng hoor. Haha. Vandaag echt extreem moe geweest de hele dag. En had me zo verheugd op mn middag slaapje. Wat denk je... zoon vertikte het om te slapen en dat in combinatie met de heerlijke peuterpubertijd. Maar al moet ik mn buik op een karretje hangen om er achyeraan te gaan, meneertke zal luisteren. Heeft gelukkig wel 1.5 uur stilletjes bij mij in bed tv gekeken, dus heb nog wel lichtjes een beetje kunnen tukken. Koken had ik echt geen puf voor, dus t werd een zak iglo. Prima. Net lekker aan mn diamondpainting bezig geweest. Iets langer dan gepland. Maar wel ontspannend. En daarna lekker uitgebreid gedouched. Morgen gynaecoloog dus maar beetje gangbaar gemaakt van onder aangezien hardenberg bijna doorheen kon slingeren. Ben benieuw morgen. Eerst Rohan naar de opvang. Dan mijn moeder ophalen uit haar werk, dan ziekenhuis voor de groeiecho, aansluitend gynaecoloog en daarna aan t infuus. Benieuwd hoe de kleine is gegroeid en wat de gyn te melden heeft. Verder weer een hoop harde buiken gehad vandaag, terwijl ik zo goed als niks heb gedaan. Maar ben dat inmiddels zo gewend, dat sommige gewoon bijna ongemerkt voorbij gaan. Voel ze wel, maar loop er gewoon doorheen. T is inmiddels zo normaal... En nu proberen te slapen. Wish me luck.
Even flink doorgewerkt de afgelopen dagen in het huis maar alles is nu klaar voor de stukadoor, die begint morgen. Eindelijk wat rust na de tijdsdruk van de afgelopen weken klussen. Ben alleen wel echt ontzettend stijf, kan bijna niet meer opstaan als ik te lang heb gezeten. Het beurse gevoel daar beneden word steeds erger en het is bijna onmogelijk om mijn benen dan op te tillen. Heel fijn als je elke keer drie kwartier in de auto zit om naar het huis te gaan. Ook best last van mijn bovenbenen/knieën nu omdat je steeds raardere manieren verzint om op te staan. Gelukkig nog maar een paar weekjes en het is allemaal voor het goede doel. Zo lekker slapen, hopen dat het weer goed gaat. En morgen weer om half 8 de deur uit.
Good luck @Imona. Hier lig ik er ook net pas in. Wilde per se mn huid nog goed verzorgen. Normaal ben ik onder behandeling v acne (En dan is het onder controle) maar dat kan nu niet met de zwangerschap. Daarom besteed ik echt zo goed mogelijk zorg aan mn huid. 'S avonds betekent dat tip top mild reinigen, een dubbel serum en een crème + oogcrème. Tsja, dat kost een paar minuten
@Nina Sanders jaa vind het ook jammer dat ik ondertussen zo moet ervaren. Maar zoals ze gisteren in het ziekenhuis zeiden, dit zijn geen gewone pijnlijke harde buiken meer. Eerder weeën zonder effect. Fijn dat het je goed helpt! Ik heb even gekeken en mijn zorgverzekeraar heeft deze acupunctuur praktijk in hun zorgvinder bestand staan, zal dus wel goed zitten. Zelf ben ik eerder zweverig dan niet zweverig, maar die nieuwe dingen en een baby in mijn buik is toch spannend @Imona succes morgen! Haha Hardenberg, vriendlief en ik moesten er best om lachen
@wolkje1994 , heftig lijkt dat me. Sterkte weer. @ andere dames mbt uitgerekende datum, dank en het zal afwachten worden of en wanneer de baby zich gaat aandienen. Tot nu toe verwacht ik er niet veel van.. @Eliesjee , heel herkenbaar. Ik ben dan vooral na liggen echt even stijf en strompel de eerste twee, drie stapjes. Daarna kan ik gewoon weer lopen. Alleen bij heel lang zitten heb ik dst ook maar het voelt alsof ik bakstenen daaronder mee draag haha.
Wat een mooie geboorte kaartjes allemaal! Heel bijzonder! De onze komen vanmiddag binnen.. Ook wij versturen er 80. Maar wij wonen dan ook in een heel klein dorp, manlief heeft een grote vriendengroep en veel familie.. vind het ook wel gezellig hoor die visite weer bedankt allemaal voor de lieve berichtjes!
Zo weer wakker hoor, maaaaarrrrrr ik ben wel enorm happy dat ik sinds maanden geen last heb van maagzuur dankzij de omeprazol. Had ik veel eerder moeten doen!! @wolkje1994 heel veel sterkte meid. Lijkt me niet verkeerd die acupunctuur. Hoop dat je snel terecht kunt en het positief effect zal hebben.