De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik meld mij hier ook nog eens.

    Had vandaag best veel bruinverlies (voornamelijk op papiertje) en hier en daar zit er al een beetje slijm bij. Het stopt voor paar uur en komt dan terug. Het is nu 3 dagen nadat gyn voelde voor opening dus het lijkt me sterk dat ik na zo'n onderzoek 3 dagen zou bruinverlies hebben. Ook heb ik wat krampen die gaan en komen.

    Ik heb er geen ervaring mee, maar zoals ik mij nu voel denk ik niet dat meneer nog lang blijft zitten. Spannend.


    Zo, dat is fijn! Hopelijk een beetje kunnen genieten van de rust!
     
  2. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ja heb er echt van genoten en ben ook echt opgeknapt. Wat kan 2 uurtjes rust en 1 uurtje slapen een mens goed doen! Op naar mijn verlof waar ik dat in ieder geval 3 dagen kan doen. Nog 1 weekje werken en dan verlof :)!
     
    Kolibrie2, Marsepein en Poolvos vinden dit leuk.
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Hoeveel dagen moet je nog of werk je fulltime?
    Echt aftellen nu he! Volgende week vrijdag zeggen wij adios en tot volgend jaar :D
     
  4. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Maandag, dinsdag en donderdag nog..maar alle dagen 4-6 uurtjes. Niet meer al te druk maken! Hoeveel dagen moet jij nog? Jaa heerlijk idee dat het verlof echt bijna zo ver is!
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik kijk er nu wel naar uit hoor :D
    Morgen, woensdag en vrijdag.
    6.5 uur op een dag maar werk samen met mijn vervangster.
    Ik doe eigenlijk vrij weinig :p
    Ze is zelfs zo gek om morgen de lakens te strijken voor het ledikantje omdat ik daar geen zin in heb :p
    Dat vind ze leuk om te doen... oké have fun! :D
     
    Marsepein vindt dit leuk.
  6. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Heerlijk dat je vervangster eigenlijk alles doet en zelfs de lakens voor het ledikantje strijkt! Ik heb geen vervangster, maar zorg ervoor dat ik alles zo duidelijk mogelijk achter laat en dan de afwezigheidswizard aan en de deur achter mij dicht donderdag!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    O werd met 38.2 geboren. Zo ver ben jij nu :roflmao:.
    Hier de hele avond al geplaagd door lage buikpijn. Niet leuk. De baby is ook nog eens enorm beweeglijk en het voelt allemaal wat strak, gespannen en gevoelig. Misschien heb ik te veel gedaan?

    Hier vanavond de mooie postzegels binnen gekregen. Ze zitten al op de enveloppen ;)
     
    Poolvos en Boordevol vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

    Ik kwam er net achter dat je op Spotify dus serieus playlisten hebt voor tijdens je bevalling.

    Met nummers als:
    Push it
    I see fire
    Wasn't expecting that
    Let it go
    Under pressure
    En voor als de baby geboren is:
    Stiches

    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Marsepein, Marvy, Jo913 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hahahahahahahahahaha
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Lieve dames, ben vanmiddag bevallen. Beiden doen we het goed. Later volgt mijn verhaal. De naam houd ik helaas prive hihi. Aan alle zwangere dames, nog heel veel succes en ik zal nog van me laten horen.
     
    Marsepein, Marvy, jvsd92 en 12 anderen vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Nahhhhhh zomaar ineens is het dan zo ver, wát een stiekemerd! Gefeliciteerd :D
     
  12. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Jaaaa alsnog heel onverwacht terwijl niets er op wees in de afgelopen dagen/weken haha
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Boordevol gefeliciteerd ! Ben benieuwd naar je verhaal, maar lekker genieten!
     
  14. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
  16. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Gefeliciteerd @Boordevol dat is even onverwacht zeg!
     
  17. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Boordevol gefeliciteerd! Lekker baby knuffelen en genieten♡
     
  18. Dikkiedikk

    Dikkiedikk Niet meer actief

    @Boordevol oeh inderdaad onverwachts! Van harte! Ik kijk uit naar je bevallingsverhaal :roflmao: nu lekker genieten!
     
  19. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    @Boordevol , gefeliciteerd! Wat een verrassing. Geniet er van!
     
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Goedemorgen dames.
    Hoe gaat het hier? Wat zijn jullie plannen vandaag? Hier ligt het hele gezin nog eventjes play, dus ik zit heerlijk met een kop koffie en 2 dubbele maiswafels, met pindakaas en de andere met Fred en Ed (zo blij dat de tube chocopasta nu op is, ik kan daar toch niet vanaf blijven haha) even op de bank. Daarna vast ontbijt voorbereiden. Dit maal krijgt zoontje gewoon een bord warme havermoutpap met melk. Strakjes komt daar een melkflesje bij van baby O haha. Wat kijk ik daar naar uit zeg. Ik voel nú al zo'n enorme rijkdom. Ik mag straks zeggen dat ik gewoon niet 1, nee, maar 2 kinderen heb :eek:. Het is ons 2x na zo'n heel traject gewoon gelukt, dat realiseer ik me te weinig. Zo enorm dankbaar voor! :D

    Vandaag dagje samen met O. Mijn man staat hem even op vanochtend (uit bed halen, verschonen en aankleden) zodat ik ook even relaxed kan opstarten en opfrissen. Ik hoop dat het weer een beetje mee zit en O en ik lekker even naar buiten kunnen. Anders wordt het denk ik treinbanen bouwen, puzzelen en stiekem ook eventjes samen een kort kinderfilmpje kijken. Ja, voor de tv dus :p. Boodschappen zijn gisteren door de jumbo bezorgd gelukkig al. Eten gemakkelijk, wraps met gerookte kip en lekker frisse sla en frisse garnituren erin.

    Ook wordt vanavond of morgen Avent set bezorgd. Heb alles compleet besteld opnieuw. We hadden die set bij O ook, maar wilde sowieso nieuwe spenen erop. Tsja, alle flessen waren ook helemaal oranje geworden in de vaatwasser enzo dus ach, dan maar gewoon alles schoon en nieuw. Heb er flinke korting op gekregen, was in totaal 60€ kwijt voor:

    • 1x fles 60 ml
    • 2x fles 125 ml
    • 2x fles 260 ml
    • 1x fles 330 ml
    • 2x speen maat 0
    • 2x speen maat 1
    • 2x speen maat 2
    • 2x speen maat 3
    • 2x speen maat 4
    • 2x driestanden speen (voor dikkere voeding, later begin ik ook met de papflessen hierin)
    :thumup: vind ik acceptabel voor 6 flessen en 12 spenen!
     
    Marsepein en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina