De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh nee @Siepie85 wat naar... Hopelijk knap je er snel weer wat van op! ❤

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Siepie85 heel veel beterschap. Hoop dat je je gauw weer beter voelt

3. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

@Siepie85 heel veel beterschap! Hopelijk knap je snel op!

Ik zie allemaal groeispurten en cijfertjes maar mij zegt het echt helemaal niks. :oops: Mij werd alleen verteld dat ons mannetje iets zwaarder is dan gemiddeld. Ik heb volgende week donderdag weer een afspraak staan bij de gynaecoloog. Ben benieuwd of ik dan iets van groeispurten of wat dan ook te horen krijg :roflmao::p heb er wel weer echt zin in want het is alweer 3 weken geleden!

4. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    @Siepie85, beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter!

5. Neilia

Neilia Niet meer actief

Beterschap @Siepie85, hopelijk knap je snel weer op.

6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb morgen mijn zwangerschapsshoot en schijt nu al 7 kleuren stront.
    Echt waarom had ik dit bedacht?!
    Ik sta nooit op de foto, of alleen van de achterkant.

7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahhh komt helemaal goed! Wordt juist fantastisch, een fotograaf weet precies wat je moet doen enz om er op je best en 'zwangerst' uit te zien! :thumup:

8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Siepie85 ahh jeetje meid! Veel beterschap!

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik word hier zo gelukkig van
    IMG_20190913_210209_088.jpg

Marvy, Poolvos, wolkje1994 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Jeetje het gaat hier echt heel hard, gefeliciteerd voor de dames die al bevallen zijn!!!
    Ik las iets over zin in de bevalling, ik heb er ook steeds meer zin in.. kan bijna niet meer wachten! Nog 1 weekje werken en dan mag ik met verlof (met 34 weken ivm rugklachten) en daar kijk ik wel naar uit!
    Flessen moet ik eigenlijk ook nog aanschaffen maar ik denk dat ik er ook maar 2 koop, wil namelijk eerst graag borstvoeding proberen maar mocht dat niet lukken dan (laagdrempelig hoor) overstappen naar kunstvoeding. In mijn ogen heeft het allebei zijn voor en nadelen dus ik zie wel waar het schip strand. Fijn weekend allemaal!

Eliesjee, Nina Sanders en Dikkiedikk vinden dit leuk.
  11. Dikkiedikk

@Lotion spannend! Ik hou er ook niet van om voor de camera te staan, sta er liever achter :p

@Nina Sanders Snap ik! Mijn schoonvader werkt bij philips, toevallig op de Avent afdeling. Wij hebben een doos gekregen met allemaal handige spulletjes zoals flesjes, speentjes, babyfoon etc. Wij heel blij want die dingen zijn al zo verrekte duur en aangezien wij met andere spullen niet echt bezuinigd hebben komt dit wel goed uit :oops:

Poolvos, Jo913 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja ben ook van van Avent. Hebben ook de babyfoon ervan en alle flessen en spenen (wel de natural lijn).
    Fopspenen niet. O wilde enkel de Bibi newborn speen in het begin dus dat is gewoon even een kwestie van proberen welke speen wordt geaccepteerd. Ja, dat is erg belangrijk voor de nachtrust. O sliep direct door, maar dus alleen met een Bibi speen ;)

Dikkiedikk vindt dit leuk.
  13. Dikkiedikk

@Nina Sanders ik heb ook idd meerdere speentjes in huis gehaald. Ik wil liever ook eerst even uit proberen en kijken wat het beste werkt voor de kleine :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En je nachtrust :roflmao:

Marvy, Poolvos en Dikkiedikk vinden dit leuk.
  15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik hoop het :p
    Volgens de berichten op der fb pagina is het een goede fotograaf die je echt op je gemak stelt.
    Dus daar ga ik dan ook maar van uit.

Ik ga ook weer voor de avent flessen.
    Wel ga ik bv geven maar vanaf het moment dat ik ga werken moeten we toch de fles geven.
    N pakte alleen de avent en ik vond dat zelf ook een fijne fles.
    Overigens heb ik bij N ook de avent spenen gebruikt.
    Nu heb ik zowel de bibs speen als de avent speen in huis.

Eliesjee, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier wel een Avent fopper trouwens. 2 zie ik nu. 1 zat in de blije doos (waar voorheen een mini fles in zat van 60 ml) en 1 bij de flessenset.
    Heb ook een Bibi in huis en mijn moeder nam een keer een difrax mee.
    We kunnen dus gewoon proberen wat baby O wil pakken. Ik heb er zo'n zin in. Echt in álles. In verlof, in alles afmaken, lekker cocoonen, en ja.. ook in de bevalling..

Jo913 en Eliesjee vinden dit leuk.
  17. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ook maar 2 flessen in huis, van difrax. Onder het nom van ik wil eerst bv proberen en 2 zijn genoeg voor die ene keer dat mijn vriend een fles geeft na het kolven, mocht het niet lukken zijn flessen zo bijgekocht.

Vandaag vrij veel harde buiken gehad en nog steeds heel moe, voor mezelf maar besloten om dit weekend lekker thuis te blijven. Even bijtanken en niet denken aan verbouwen, mijn vriend red het wel, zijn vader gaat ook mee om te helpen.

Jo913 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Alleen minder in aambeien die maar niet weg willen gaan.

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier ook borstvoeding proberen. Bij de 1e ook geprobeerd maar wilde niet snel genoeg op gang komen. Resultaat:
    Baby die te snel en te veel afviel.
    Huilende hongerige baby en een hele gefrustreerde mama.

Maar wil het nog een keer proberen. Ben vanaf vandaag colostrum gaan afkolven. Met de hand gewoon. Heb ik totaal 15 spuitjes die ik kan vullen. Dus mocht het even duren boor het op gang komt heb ik een voorraadje liggen. De opbrengst van vamdaag: 1.2 hele mililiter. Haha. Wordt vast wel meer naarmate er vaker geloofd wordt en ik er wat handigheid in krijg

We hebben de flessen van difrax ook. Vorige keer hadden we dr. Brown. Opzich wel tevreden over, maar op het laatstvsteeds ruzie met dat binnenwerk waardoor die ging lekken.
    Als borstvoeding loopt wil ik het gewoon zo lang mogelijk blijven doen. Tot hij het niet meer nodig heeft. Kwa werk. Tja. heb toch de pest in mn werk. Ga daar toch weg. Heb echt de pest gekregen aan mijn leidinggevende, dus om haar lekker te zieken doe ik beroep op mijn kolfrecht. En aangezien wij sowieso geen pauze hebben, moet ze echt niet proberen om daar tegenin te gaan, want dan pak ik mijn spullen en neem ik per direct ontslag.

Zin in de bevalling. Ja! Maar ook wel een beetje nerveus. Aangezien ik waarschijnlijk weer ingeleid ga worden ben ik een beetje bang voor een herhaling van die weeenstorm..
    Maar verder echt een top bevalling gehad. En kan niet wachten onze kleine Lucas te ontmoeten.

Ons zoontje is definitief klaar met zijn middagdutje. Is even omschakelen, maar komt ook wel weer goed.
    Meneertje was vanavond zo enorm druk. Hij was aan het rennen en spelen in huis. Ik was even achter in de tuin en mijn man zat op de bank. Hoor ik ineens een doffe klap en hard gekrijs. Zie man overeind vliegen. Dus ik een (ja ren, dat kan dan ineens gewoon weer) naar binnen. Is hij vol met zijn hoofd tegen de deurpost geklapt. Meteen een hele grote blauwe bult die ik gewoon zag groeien. Meteen koelen natuurlijk en een paracetamol. Schrok me kapot. Is echt een mega ei. Nog nooit zo'n groot ei gezien. Voor de zekerheid de hap even gebeld maar hoefden niet langs te komen. Maar ga hem zo toch nog even wakker maken voor we zelf gaan slapen. Nog een paracetamolletje geven. Want hij zak best hoofdpijn hebben. Kan niet anders.
    Hopelijk is het morgen een eind weggetrokken. Arm kereltje.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Acht wat sneu voor je zoontje. Hopelijk voelt ie zich gewoon goed en kan hij in elk geval de nacht goed door komen. Wat schrik je dan he. @Imona O rende 2 wk geleden ook de stoep op en viel zo op de stenen. 2 tanden door de lip, blauwe kin en hij zat helemaal.onder het bloed. Volgens mij schrok hij daar nog het meeste van want hij heeft 2 uur lang gebruld en gevraagd of ik zijn handjes en gezicht wilde poetsen...

Deel Deze Pagina