De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Marsepein ik moet zo lachen om die hele zak. Er zijn zakken van 1,5kg te koop he? :roflmao::roflmao:
    Maarruh, misschien is dit het begin?? :eek: Je hoort best vaak dat vrouwen eerst diarree hebben toch?
    Ik wil baby’s zien!!!

2. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Haha nee dit waren zakjes van 175 gram geloof ik.

Poolvos vindt dit leuk.
  3. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Goedemorgen ladies! Hier een prima nacht gehad. Vriend en ik waren gisteravond zo moe dat we om 10 uur al in bed lagen :rolleyes:

Vandaag op de planning: zwembad met z'n drietjes. Dat is al lang geleden, mede door de operatie aan vriend z'n knie.

4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Tip voor de dames die nog iets van Puckababy willen aanschaffen; tm vrijdag hebben ze 20% korting met de code ‘PUCKADAYZZZ’

Zag het net langskomen op insta. :D

Ik ga vandaag werken. Weinig zin in. Ben al zo gewend aan die vrije dagen na de vakantie. Gelukkig hoef ik nog maar 4 weken te werken. Ik heb enorm veel vakantiedagen en overuren die ik voor en na verlof opneem. :thumup:

Nina Sanders, wolkje1994 en Poolvos vinden dit leuk.
  5. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Ik zit dus heel erg te twijfelen over de puckababy mini teddy! Zit namelijk zo, het is best koud op onze slaapkamer. Geen CV/verwarming. Natuurlijk staat de deur wat open, zodat de warmte van onze kachel binnenkomt, maar warm is het in de winter niet. Hier dames ervaringen met de puckababy?

Ooo ik ben zo nieuwsgierig naar onze kleine meid, kan echt niet meer wachten. Voelt bijna als de goden verzoeken! Heb nu al sinds gisterenmiddag echt flinke menstruatiepijn. En dan die nieuwsgierigheid, gewoon heel veel zin in onze kleine meid. Maar nog even twee weken wachten!

Ennuhhh 35 weken dansje !

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hoi dames,

Gisteren een lekker dagje naar de sauna geweest met een vriendin, ook zo fijn even een dag geen mobiele telefoon!! Moest net wel wat bladzijdes bijlezen hier :D

Spannend voor de dames die al bijna mogen bevallen!

En die rode banken, hilarisch! :roflmao:

Mijn kinderen hebben vandaag schoolfotograaf, altijd zo leuk, ben weer heel benieuwd naar het resultaat :D

Jo913, Magnolia29 en RachelleNM vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 Ik heb een normale dikte besteld. Mijn nicht heeft deze vorig jaar ook gebruikt in de winter en deed daarover heen gewoon nog een dikkere deken. Werkte prima. :)

8. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Mijn god, die banken :roflmao::roflmao::roflmao:

Dochter hier is al zo'n 30 minuten bezig met een broodje. Ze heeft zelf mogen uitkiezen of ze een broodje of boterham wilde. En ook nog de keus tussen smeerkaas en kipfilet. En toch 'mama ik wil niet meer' 'mama ik zit genoeg' 'mama hij is te zoet' 'mama ik vind de onderkant niet lekker' o_Oo_O

9. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

Jemig wat ben ik brak zeg. Ondertussen barst ik van de rugpijn en billenpijn dus ik ga zometeen weer wat uurtjes inhalen.

Net even rijst met kip klaargemaakt voor de hond. Helpt tegen de diarree. Terwijl ik net even kip ging halen sprong ik toch even de zeeman binnen en heb ik me Mady onderbroeken gekocht :roflmao::p 1 maatje groter dan normaal. Zal wel goed zijn toch? :rolleyes:

Morgen EINDELIJK na 3 weken weer een controle bij de gynaecoloog. Ik zit met zoveel vragen. Jammer dat ik pas later in de middag aan de beurt ben :eek:

Nog snel even mijn kinkhoest vaccinatie declareren bij de zorgverzekeraar.. kijken of ik iets terug kan krijgen en anders pech gehad. :p

RachelleNM vindt dit leuk.
  10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.798
    7.390
    113
    Bij onze jongste gebruikte ik de Puckababy, de allerdikste, geleend van een vriendin. Wij hadden een heel koud huis, binnen bijna even koud als buiten. De jongste was (en is) een echte koukleum. Hij sliep verschrikkelijk slecht, we probeerden alles, en uiteindelijk hielp de Puckababy best aardig. Hij had het iig niet meer koud :)
    Deze baby slaapt in het nieuwe gedeelte van het huis, dus prima geisoleerd, verwarming op onze slaapkamer, dus ik denk dat het dan onnodig is.

11. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.171
    4.321
    113
    @Jo913 , ik ben onlangs bevallen dus daarom dat bloed.

@de andere dames, dank voor jullie reacties. Ik wacht nog op de uitslag. De verloskundige is wel geweest en wilde mij katheriseren omdat ze bang waren voor een volle blaas die ik niet goed aanvoel. Dit was het gelukkig niet.

Jo913 en Poolvos vinden dit leuk.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.171
    4.321
    113
    EN die banken lijken inderdaad rechtstreeks uit een bordeel te komen :). Ik zou er een bordje bijzetten met leenbanken zodat mn visite niet denkt dat ik een afgrijselijke smaak heb haha

Jo913 vindt dit leuk.
  13. Luna87

Luna87 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

Zou ik ook met jullie mee mogen schrijven? Officieel nog 104 dagen te gaan, maar wellicht kunnen jullie dat door de vingers zien ;)

Wij zijn op de laatste dag van dit jaar, 31-12, uitgerekend van ons eerste kindje! Ze is een meisje en tot op heden gaat alles prima. Wel behoorlijk last van mijn bekken/rug af en toe, maar met wat aanpassingen (weinig trap lopen, niet stofzuigen, niet zwaar tillen, af en toe even liggen etc) is dat tot op heden goed vol te houden. Het zwanger worden ging ook niet vanzelf, maar we hebben het geluk dat gelijk de eerste ICSI poging raak was! :oops:

Ik lees al een tijdje met jullie mee en het lijkt me gezellig om ook actief mee te kunnen kletsen!

RachelleNM, Nina Sanders, Kirzy en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Welkom @Luna87, gezellig dat je mee komt schrijven! :thumup: En wat fijn dat de 1e icsi poging raak was!

Vanochtend dochter naar de psz gebracht, mijn ouders hebben haar opgehaald om daar vanmiddag te spelen en we blijven daar ook eten. Heerlijk als er voor je wordt gekookt ;)

Ik ben de vluchtkoffer voor mezelf aan het inpakken. Dochter krijgt ook een klein cadeautje wanneer haar broertje wordt geboren (doosje Lego) en heb het net huilend ingepakt :cry:. Ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren en hoe ze het vindt, word er helemaal emo van als ik er aan denk haha. Zelfs nu ik het typ, jank ik alweer. Vreselijk :roflmao:

15. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

@Luna87 welkom! :) Fijn dat de eerste poging raak was! 31-12 uitgerekend.. wauw hoe voel jij je daarbij? Vind het toch wel een speciale datum :p let goed op met de bekken en rug! Ik loop al vanaf 18 weken rond met deze klachten en ze lijken met de week erger te zijn geworden. Deze week heb ik te horen gekregen dat ik bekken instabiliteit heb. :cry:

@Magnolia29 ondanks dat ik nog wel even mag moet ik toegeven dat ik ook steeds vaker aan dat vluchtkoffertje denk. Wat heb ik en wat nog niet? Wil binnenkort eens gaan kijken voor een leuke nachtjapon :p ik ben ook heel benieuwd hoe je dochtertje gaat reageren! Super schattig! :roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  16. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik word gek van mezelf met die vluchtkoffer, blijf er maar spullen uithalen en bijstoppen.
    Ben bijna zover dat ik er een slot op zet en de sleutel aan mijn vriend geef:roflmao:

Marsepein en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Luna87 welkom! Leuke datum om uitgerekend te zijn!

Wat betreft de vluchtkoffer, iedere keer heb ik m compleet en dan pak ik er toch weer wat uit. Heel handig

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Lijstjes dames. Lijstjes. Alles in lijstjes. Compleet? Doorstrepen en daarna AFBLIJVEN. Werkt hier prima

19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hahaha typisch!! Weet ik wat ons nog te wachten staat. Al is de onze intussen ook slim genoeg om te snappen dat ze gewoon een maaltijd kan overslaan en er vanzelf weer eten komt.

@Boordevol goed dat het in ieder geval geen volle blaas was! Maar wat een drama nu weer een blaasonsteking (waarschijnlijk dan). Hopelijk gaat ‘t snel beter!

@Luna87 welkom hier!! Het aftellen kan langzaam gaan beginnen :)

@Magnolia29 ik herken dat wel hoor! Hier ook best emotioneel over dat L grote zus wordt. Hoe zal ze reageren? Spannend en leuk tegelijkertijd!!

Hahaha! Jullie met die vluchtkoffer. Ik heb dat helemaal niet eigenlijk. Ik heb m toen na m’n ziekenhuisopname in week 33 ingepakt en daarna niet meer naar gekeken. Staat al die tijd al in de auto.

RachelleNM en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Heb ik gedaan! :roflmao:
    En er een lijstje boven op gelegd met last minute spullen die er dan nog in moeten (oplader, telefoon, portemonnee, ipad enz)

Imona vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina