Vluchtkoffer... absoluut nog niet gepakt! Komt nog wel een keer. Ik hoop hem vooral niet nodig te hebben en lekker thuis te blijven! En mocht het nu ineens moeten, dan redt het zich ook wel.
Vluchtkoffer welke koffer haha, het blijkt dat je ook zonder kan. Serieus hier had ziekenhuis voor ons zelfs kleertjes liggen omdat we die ook nog thuis hadden. Dus wat dat betreft super geregeld moet ik zeggen. De dag erna heeft Mn vriend alles meegenomen. Ik had met onze dochter idd een excel lijstje gemaakt. Wat ik nu wel heel jammer vond is dat we nu onze camera niet bij ons hadden dus alle foto’s zijn met de telefoon gedaan.
Hier had t ziekenhuis inderdaad ook eigenlijk alles dat je nodig hebt wel. De eerste dag had ik ook ziekenhuispyjama, ondergoed, sokken, enz. Gewoon omdat ik nog niet had omgekleed Ook voor baby hadden ze zo nodig alles. Mbt de camera: ik snap t. Maar wij hadden de camera en onze mobiel mee op de operatiezaal vorige keer - en mijn lievelingsfoto is een foto die mijn man met zijn mobiel heeft gemaakt, gezien vanaf het hoofdeinde. Een vk heeft met onze camera alles vastgelegd. Mega lief en ook zeker goed gelukt hoor. Maar toch - zonder die foto’s was het met alleen mobielfoto’s ook prima. En tegenwoordig is de kwaliteit van mobiel ook prima. Niet vergelijkbaar misschien, maar wel gewoon dikke prima. Laat ‘t los ♡
Hier vandaag ook een Puckababy winterslaapzak newborn besteld met 20% korting. Bij ons is het boven ook niet zo warm (slecht geïsoleerd boven). Natuurlijk kunnen we wel de verwarming aan doen, maar ik vind dat zelf altijd erg vervelend. Heb die alleen aan als we strenge vorst hebben. De eerste weken (als ze in de co-sleeper slaapt) zullen we wel moeten, maar als ze op haar eigen kamertje slaapt doe ik bij ons de verwarming snel weer uit. Ik heb ook al zo'n newborn winterslaapzak gekregen tweedehands, dus met twee komen we een heel eind denk ik! Wel heel erg duur die dingen Rare vraag wellicht, maar kopen jullie dan alsnog ook lakentjes en deken etc? Waarschijnlijk moet ze sowieso dan de eerste weken onder de lakentjes/deken slapen of kan ze gelijk in zo'n slaapzak? Of slaapt ze sowieso onder beide? @Dikkiedikk Tja, het is wel een spannende datum om uitgerekend te zijn! Zal ze nog in 2019 komen of wordt het stiekem toch 2020? Echter krijgen we bij elke echo niks anders te horen als dat ze toch wel erg groot/lang is. Dus misschien komt ze iets eerder? Volgende week vrijdag krijgen we te horen wanneer we een officiële groeiecho krijgen, ben wel benieuwd hoe groot ze nu daadwerkelijk is. Iemand hier ervaring mee in welke week ze dat doen? Vervelend dat jij ook zo'n last van je bekken hebt zeg. Probleem zit hem hier vooral in de lage rug en bij mijn schaambenen. Volgens de fysio is het kraakbeen daar tussen week en komen daarom de schaambenen tegen elkaar... dat doet zeeeer! Waar heb jij het meeste last van? Gelukkig denken ze op mijn werk goed mee. Vandaag om 12.00 uur naar huis gegaan, uurtje in bed gelegen en nu thuis nog paar uurtjes aan de slag. Dan nog even weer liggen voor we ons gaan bezig houden met eten etc.
@Luna87 hier precies ook vooral laag in de rug. Daar begon het ook mee. Dit straalt al snel uit naar de billen en stuitje en als ik niet uitkijk is ook mijn schaambeen de pineut Helaas niet meer bij kunnen tukken vandaag. Ben gesloopt maar in slaap komen lukt niet. Zometeen even met de hond eruit en hopen dat zij het beter doet dan ik en dat de rijst met kip toch nog ergens goed voor was
Spannend, zit te wachten in de wachtkamer op de vk. Heel de dag al de kleine meid niet gevoeld en net na een poos op mijn zij liggen ook geen reactie. Toch even checken
Hier thuis na een drukke dag. Amper een minuut stilgezeten vandaag. Eerst gedoucht en wat was gedaan, gestreken. Toen bij de verloskundige geweest - toen nog even langs mn werk. Geluncht met een vriendinnetje en daarna L opgehaald bij de opvang. Van 17-18u dansgym-voor-peuters met dr gedaan (ik alleen gekeken en papa mocht meedoen). Erg leuk! Daarna kind een hap eten gegeven, in bed gestopt, zelf gegeten. Ik lig nu energie te verzamelen om de afwasmachine te doen. Of misschien ook niet. Manlief kan dat anders ook Verloskundige vandaag was prima. Alleen m’n buik weer een sprong vooruit. Waarschijnlijk wordt dit dus net als L een dikkiedik. Ik ben benieuwd naar ‘t mannetje hoor.. kan ‘ie niet gewoon nu komen?!
Oh spannend, hopelijk is alles goed! Ik heb sinds gisteren een zere keel. Constant gekriebel en als ik hoest proef ik ijzer?! Echt heel vies. Nog maar 1 dag werken
Nou het hartje was goed! Toevallig ging de kleine daar bewegen. Maar toch wilde de vk even overleggen met de gynaecoloog, dit omdat ik maandagavond best hard ben gevallen. Afgesproken dat geen bericht, goed bericht is. Nu dus hopen dat ik niks hoor van haar. En uiteraard op minder leven blijven letten. Ik moet het bij gaan houden. Ook vertelde ze gelijk het volgende. Er is duidelijk weeën activiteit in mijn baarmoeder, vandaar de kans op vroeggeboorte sinds 29 weken. Alleen omdat al die tijd (gelukkig) mijn baarmoeder niet gereageerd heeft qua ontsluiting, heb je kans dat ik juist overtijd zal gaan. Nog grote kans dat ze opeens nu of volgende week komt. Maar de kans is er ook zeker dat ik op den duur geholpen juist moet worden. Die moest ik echt even weg slikken, alles voor de kleine. Maar ik trek het mentaal allemaal net aan, ik zie tot 40 echt niet zitten
Och jee wat weer schrikken @wolkje1994! Ik kan mij voorstellen dat het voor jou mentaal zwaar is en dat het idee om over de 40 weken heen te gaan helemaal "ondraaglijk" is.
Hier een goede dag gehad met de kids. Zo fijn is dat! En net heerlijk een uurtje gebootcampt . Nu alles klaar zetten voor de laatste werkdag morgen .
@Poolvos hahaha ja jou handtekening! Geweldig! @Lotion het heerst wel qua griepjes op de luchtwegen! Hopelijk blijft t verser meevallen bij je, zou wel lekker zijn! @active82 veel plezier op je laatste werkdag! Heerlijk je verlof in zeg!
@wolkje1994 he bah, ik snap best dat je tot 40 weken echt te lang vind. En het bijhouden lijkt me ook zo zenuwslopend.. hopen op idd geen bericht.. @Poolvos nog heeeeeel eventjes wachten.. @active82 laatste werkdag, lekker hoor! Geniet ervan!
Hier sinds vandaag als ik een flinke harde buik Heb, ik ook druk voel op mn anus... Is nu de 3e keer vandaag. Meerdere die dat hebben? Herken het niet van mijn zoontje. Heb bij hem nooit voorwerk oud gehad.. dus allemaal nieuw voor me