De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    @wolkje1994 gelukkig dat alles goed is! Eerlijk snap dat je niet ziet zitten tot 40 weken of langer echter ik zou ervoor getekend hebben. Vond het helemaal en vind het helemaal niks dat hij zo vroeg kwam.

    @active82 veel plezier de laatste werkdag heerlijk genieten van je verlof!!

    @Poolvos ik ben idd ook wel heel benieuwd hoe groot ie zal zijn! Nog echt heel even en dan is het zover!
     
    active82 vindt dit leuk.
  2. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik herken het niet, maar ik ben dan ook niet bekend met voorwerk.
     
  3. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Imona ja ik herken dat wel. Maar hoot er allemaal bij.

    @Siepie85 nee daarom zei ik ook wel welzijn voorop. En wil absoluut ook niet voor de 37 weken, maar mentaal gezien voor mezelf ga ik wel duimen draaien dat ze er klaar voor is en snel komt vanaf de 37 weken. Maar ze moet er klaar voor zijn:)!
    Hoe is het verder met jou en de kleine?
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Lekker veel gekletst hier. Korte update van mijn kant.
    • O was vandaag een drama kind. Na een hele aanhankelijke ochtend (mama toe, mama toe.. en alleen maar knuffelen) sloeg zijn humeur als snel om. Moe ofzo, ik weet het echt niet maar zowel mijn man en ik waren vandaag thuis en vonden hem echt vreselijk dramatisch. Om alles strijd maken, miepen, kwaad worden, drammen.. aarrghhh..
    • Huishouden lekker tussendoor bij gehouden.. vaatwasser, was, stofzuigen, toiletten, stoffen.. gewoon even de dagelijkse dingen. Droger is net klaar maar die is voor morgen.
    • Boodschappen gedaan, bij de Lidl. Wat een heerlijke winkel is dat toch. Er is bij ons in de buurt een nieuwe vestiging geopend, heel groot, wauw dat assortiment... keerpunt is wel dat je met een hoop zooi thuis komt die je stiekem niet nodig hebt maar ach.. sowieso koop ik daar graag 4-laags toiletpapier (sorry, geen schuurpapier in de buurt van mijn anale opening bij aambeien o_O no way), emmer Griekse yoghurt, sowieso groente en fruit, wasmiddel (ja, die is echt goed daar), sommige vleeswaren, handzeep, rauwe noten... moet ik nog even doorgaan? :)
    • Ik heb mijn werkafspraken prima kunnen voorbereiden voor morgen. Deze week maar 1 dag kantoor (morgen dus). Had de rust met mijn verkoudheid echt nodig en lijkt te helpen. Nog wel vastzittende hoest en droge keel en verkouden enzo, maar de Isla pastilles helpen wel even.
    • Ik had toch verteld dat ik gordijnen op maat had besteld voor onze slaapkamer, babykamer en badkamer? Badkamer hangt inmiddels (de pakketten komen gefaseerd) en vandaag kwamen de vouwgordijnen voor de babykamer. Wauw. Ze passen per-féct en zijn prachtig. Nu wachten op de rest. :roflmao:
    • Weer een acupunctuur sessie gehad. Doe ik elke woensdag. Heerlijk ontspannen. Heb gelijk wat naaldjes tegen mijn neusverkoudheid laten plaatsen.
    • Ik ben de buik en de jeuk zat. Ik krab in mijn slaap waardoor ik hele kleine schrale korstjes heb. Die gaan dan ook weer jeuken annoying. Verder moet ik mijn positie onderbroeken denk ik even opzoeken. Ze gaan nu wel heel laag zitten :roflmao:. Dragen jullie wel je normale slips? Welk model?
    • Mijn spataderen op mijn rechterbeen speelt echt op. Zo dik en gezwollen en erg pijnlijk. Wat dat betreft zal ik blij zijn als,de zwangerschap over is en de spataderen hopelijk weg zullen trekken. Zo niet ook geen probleem wat dan laat ik er wat aan doen. Doei spatader.
    • Nu ga ik de een na laatste aflevering van 13 reasons why kijken.
    • Over 2 weken mijn laatste werkdag..
    • .. en er moet stiekem nog zoveel gebeuren. De baby kan niet eerder komen hoor. In huis nog stopcontact vervangen, kast afmaken, overgordijnen, ik wil de gehele keukenkastjes van binnen schoonmaken, ramen allemaal nog een keer.. bovenverdieping soppen incl. deuren en houtwerk, koelkast en vriezer nog schoon maken.. ja dat móet echt hoor.
    • :D.
    • ;).
     
    Poolvos en Jo913 vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Trouwens, hier ook veel druk down under zowel aan de voor- als achterkant. Lekker charming he :roflmao:. Heb ook veel harde buiken op een dag..
     
    Jo913 vindt dit leuk.
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb geen harde buiken dus ben er niet bekend mee.

    De baby ligt wel echt flink te wroeten op de onderkant.
    Voelt echt heel vervelend.
     
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hm, morgenochtend de suikertest. Moet vanaf 22.00 nuchter zijn. Nu heb ik last van maagzuur, mag ik dus zeker ook geen Rennie? Ik heb niet de suikervrije variant..
     
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oei nee dan niet. Heb je Omeprazol in huis? Mag dat evt wel?
     
  9. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @wolkje1994 oef, wat een spannende avond zo voor je. Gelukkig dat alles goed is. Kan me voorstellen dat het extra spannend is na die val! Hopelijk blijft het verder goed gaan!

    Hier was vandaag mijn blaas de pineut, baby vindt het leuk om daar tegenaan te trappen, ben daardoor wel 30x naar de wc gegaan en het voelt gewoon vervelend. Mijn dochter deed dat ook heel erg in de buik.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Succes met 13 reasons why! Kijk ook de laatste aflevering maar gelijk ;) Nog een tip voor strals; de serie/docu 'Unbelievable'. Aanrader!!! :thumup:
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  11. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Neeeee :cry:

    Bedenk ik me ook nu pas natuurlijk. Naja hopelijk als ik zo ga liggen valt het mee. Fingers crossed.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb gewoon 12 uur aangehouden. Maar denk dat een rennie niet heel veel uitmaakt hoor..
     
  13. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oké! Naja ik ga proberen zonder. Krijg er altijd zo’n last van als ik ga liggen. Neem ze liever niet maar als het echt te heftig word dan wel. Anders slaap ik helemaal niet. Hopelijk valt het mee vannacht. :thumup:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Haha nog even lekker genoten? Ik wel! Vandaag de hele dag lekker (en ook wel een beetje slecht) gegeten en voor 10 uur (wel redelijk verdeeld over de avond, binnen een half uurtje dus) nog even een reep chocolade naar binnen gewerkt. Ik ben geen fan van dreetje Hazes maar dit was toch wel een soort van gevalletje 'leef, alsof het je laatste dag is'. En dat terwijl ik eerst voor de zwangerschap vaak genoeg tussen 22u en 12u de volgende dag niks meer at:| maar dat was vrijwillig.
     
    Magnolia29, jvsd92 en RachelleNM vinden dit leuk.
  15. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hello ladies! Wat is er veel gekletst weer!

    @jvsd92 ik zou gewoon lekker een rennie nemen hoor. Kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen.

    @wolkje1994 jeetje, dat is even spannend! Hopelijk gaat alles nu goed?

    Wij zijn vanmiddag met z'n drietjes gaan zwemmen! Dochter was daarna enorm moe, dus zal wel eventjes lekker uitslapen morgen (sowieso slaapt ze goed: van plusminus 20.00 - 8.00, heb echt niiiiks te klagen :D). Wij hebben besloten om ook in bed te blijven tot ze wakker is :|
    Nog even verzinnen wat we morgen gaan doen. Vrijdag gaat ze naar het kdv en daar haalt haar vader haar op; het is zijn weekend, dus ik zie haar dan zondagavond pas weer.

    Weet even niet meer wie, maar ik heb ook behoorlijk last van m'n bekken. Heb gisteren een fitnessbal binnen gekregen en die is wel heel fijn om op te zitten! :thumup:
     
    Dikkiedikk, Poolvos, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    O maar die rennie zou ik gewoon nog nemen trouwens hoor.. als je maagzuur hebt dan wil dat toch zeggen dat er toch nog voedsel in je maag zit dat nog verteerd moet worden en waarvan de suikers toch nog worden opgenomen in je bloed. (Ik ben geen dokter of expert op dit gebied hoor maar dit is mijn logica, geen idee of het ergens op slaat maar het klinkt wel aardig;))
     
    RachelleNM en jvsd92 vinden dit leuk.
  17. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha. :roflmao: Ja ik heb nog twee broodjes gegeten voor 22.00. Maar durfde ook niet al teveel te eten omdat ik dan sowieso last krijg van maagzuur. Hopelijk red ik het hier eventjes op. Succes alvast!!
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Niet gekeken uiteindelijk :o: merkte dat ik te moe was v het volgen v een serie. Vind ik dan zonde, maar staat zeker op de planning v komend weekend om af te kijken. Thnx vd tip.
    Gelukkig heb ik tijdens mijn verlof ook nog Reign om af te kijken en een aantal seizoenen van the originals!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Kunnen jullie trouwens ook niet wachten om straks de naam echt te gebruiken?
     
  20. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Oh ja, heel erg! Ben ook heel benieuwd wat mensen er van vinden. Familie en goede vrienden bedoel ik dan, onbekenden maakt me niks uit :roflmao:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina